Mja goed plan allicht... Tot bepaalde hoogte.quote:
Ik kan je niet helpen, ik ben way te oud voor je...quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja goed plan allicht... Tot bepaalde hoogte.
De keerzijde is dat ik juist graag wel eens een keer wat intiemer contact krijg met een meisje.. Maakt me geen reet uit op welke manier als ik haar maar interessant kan vinden en 1-1 contact heb.
En als ik met dat idee blijf lopen dat gaat er niks gebeuren... Maar waarom zou dat opeens weg gaan?
Ik loop ook al 2 jaar rond met dagelijks / wekelijks met depressie aanvallen (laat ik het zo maar noemen) rond, dat gaat ook niet weg.
Tis niet goed dat ik nergens zin in heb....![]()
T'is wel goed. Waarom niet? Fuck it.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja goed plan allicht... Tot bepaalde hoogte.
De keerzijde is dat ik juist graag wel eens een keer wat intiemer contact krijg met een meisje.. Maakt me geen reet uit op welke manier als ik haar maar interessant kan vinden en 1-1 contact heb.
En als ik met dat idee blijf lopen dat gaat er niks gebeuren... Maar waarom zou dat opeens weg gaan?
Ik loop ook al 2 jaar rond met dagelijks / wekelijks met depressie aanvallen (laat ik het zo maar noemen) rond, dat gaat ook niet weg.
Tis niet goed dat ik nergens zin in heb....![]()
Leven moet je leven, niet ontwijken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:54 schreef Rawberry het volgende:
[..]
T'is wel goed. Waarom niet? Fuck it.
Ik zeg niet dat je moet sterven ook hé.quote:Op woensdag 9 januari 2013 05:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leven moet je leven, niet ontwijken.
Geen trek? Hoe dat zo?quote:Op woensdag 9 januari 2013 06:35 schreef Faxie het volgende:
Goedemorgen, is dit de slowchat?
@Ziba: Ik zet vrouwen al een tijd niet meer op een voetstuk hoorEn opdringerig ben ik niet hoor, zou het juist iets meer mogen zijn nog.
Problemen met versieren heb ik niet eens zo meer.... wel problemen met een relatie krijgen, maar daar heb ik niet zo'n trek meer in. Dus geen probleem
Als je diepgang wil is het stapwereldje ook niet echt de plek om dat te zoeken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb de laatste tijd helemaal geen zin meer om welk meisje dan ook aan te spreken... De enkeling die mij kan enthousiasmeren (op dit moment helemaal weinig) kom ik nooit tegen...
De overige kan je even lekker oppervlakkig mee praten... Misschien zelfs zoenen... Maar verder gebeurt daar ook geen reet mee... Ik heb helemaal geen zin om daar moeite voor te doen.
Werkt toch niet voor me. Elke keer als ik gevoelens krijg word ik teleurgesteld. Laat dan maar. Wat losser leven nu vind ik prima.quote:
Ontwijkingsgedrag, angst om te falen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Werkt toch niet voor me. Elke keer als ik gevoelens krijg word ik teleurgesteld. Laat dan maar. Wat losser leven nu vind ik prima.
Ik laat slechts wat principes vallen. Anders ben ik over 20 jaar nog vrijgezelquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:28 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ontwijkingsgedrag, angst om te falen.
Lijkt mij niet zo handig om daar je instelling op te baseren.
Kun je niet wat afspreken met die enkeling? Als je ze niet tegenkomt bij het stappen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb de laatste tijd helemaal geen zin meer om welk meisje dan ook aan te spreken... De enkeling die mij kan enthousiasmeren (op dit moment helemaal weinig) kom ik nooit tegen...
De overige kan je even lekker oppervlakkig mee praten... Misschien zelfs zoenen... Maar verder gebeurt daar ook geen reet mee... Ik heb helemaal geen zin om daar moeite voor te doen.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Northside het volgende:
Voor de mannen die willen weten hoe een vrouw aan te spreken: 100 tips!
No pain no gain. Maar is wel zo. Soms moet je gewoon wat zaken anders doen omdat wat je doet niet lijkt te werken. En ja oefenen en falen af en toe hoort daar gewoon bij zoals met allesquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik laat slechts wat principes vallen. Anders ben ik over 20 jaar nog vrijgezelEn tot nu toe bevalt het me prima.
En blijkt het een slechte keus te zijn, jammer dan. Da's toch zo belangrijk altijd in dit topic? Dat je op je bek durft te gaan? De care-o-meter is heel erg laag momenteel. En dat had ik al veel eerder moeten hebben, zeg maar 10 jaar terug ofzo.
Daaromquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
No pain no gain. Maar is wel zo. Soms moet je gewoon wat zaken anders doen omdat wat je doet niet lijkt te werken. En ja oefenen en falen af en toe hoort daar gewoon bij zoals met alles
Niet om het even, je moet doen wat je wil en als je even een pauze in wil lassen is dat jouw ding.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik laat slechts wat principes vallen. Anders ben ik over 20 jaar nog vrijgezelEn tot nu toe bevalt het me prima.
En blijkt het een slechte keus te zijn, jammer dan. Da's toch zo belangrijk altijd in dit topic? Dat je op je bek durft te gaan? De care-o-meter is heel erg laag momenteel. En dat had ik al veel eerder moeten hebben, zeg maar 10 jaar terug ofzo.
Vraag je me nu op een date?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Niet om het even, je moet doen wat je wil en als je even een pauze in wil lassen is dat jouw ding.
Maar ik had een collega, rond jouw leeftijd, die er net zo in stond. Hij had één of twee teleurstellende contacten achter de rug, qua dates. En daardoor was hij compleet ontgoocheld. Verder was hij gefrustreerd dat de kans dat hij iemands eerste vriend zou zijn nihil was geworden.
Wat ik daarmee wil zeggen: Je mag best uitgaan van wat je graag wil, van je gevoelens en dergelijke. Maar het leven is geen sprookje. En ook al laat je het nu los, wanneer je iemand ontmoet en er is een wederzijdse klik gaat het nog steeds niet vanzelf.
Ook dan zul je momenten van onzekerheid kennen, dat is heel normaal bij prille en ook latere relaties. Je hebt geen zekerheden en eigenlijk is dat juist de geruststelling, alles kan nog! We worden tegenwoordig hartstikke oud, je hebt nog heel veel tijd om met een leuke dame op stap te gaan. Laat de moed niet helemaal zakken.
Dus -dat- is de manier om een vrouw te versieren? Overkomen als een wanhopig iemand door simpelweg alles wat vrouwelijk is om een date te vragen???quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Elke keer zo doen en je hebt een meid (of meerdere) binnen no-time
Vond het niet wanhopig overkomen eigenlijk. Gewoon scherp. Maar nee wanhopig overkomen lijkt me niet de juiste manierquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus -dat- is de manier om een vrouw te versieren? Overkomen als een wanhopig iemand door simpelweg alles wat vrouwelijk is om een date te vragen???
Oke ik vond het scherp. Altijd mensen die stellen dat er nog hoop is e.d. (heel goed hoor daar niet van) maar ze willen zelf nooit de vriendin zijn van zo'n persoon/daten.. Vond het wel scherp op die manier dat hij dat vroeg en weer bevestigd wordt wat ik al dachtquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:52 schreef eefje801 het volgende:
Mwah, scherp was het niet. Wel een enthousiaste poging en dat is beter dan mopperen terwijl je zelf niks durft.
Is een hele simpele uitleg voor. Dat weet je namelijk liever niet allemaal van je date to be. Kan altijd nog. Niks lullig bedoeld tegenover Faxie maar da's wel hoe het meestal werkt. Iets subtieler en brutaler zijn is gewoon beter. (lees: DM, PM) Maar goed, ik ben al aan het daten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke ik vond het scherp. Altijd mensen die stellen dat er nog hoop is e.d. (heel goed hoor daar niet van) maar ze willen zelf nooit de vriendin zijn van zo'n persoon/daten.. Vond het wel scherp op die manier dat hij dat vroeg en weer bevestigd wordt wat ik al dacht
Wie weetquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus -dat- is de manier om een vrouw te versieren? Overkomen als een wanhopig iemand door simpelweg alles wat vrouwelijk is om een date te vragen???
Kies er maar eentjequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Don't overdo it honey. Mag ik wel met je muzieksmaak daten anders?
Wat levert dat in de praktijk nu feitelijk op, dan? Want als het antwoord daarop "een hoop" is, dan zouden we zomaar even dé (of op z'n minst één van de) ideale insteek voor als-versieren-niet-zo-makkelijk-gaat hebben gevonden...en dat wil er bij mij ook weer niet inquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |