geilquote:Op woensdag 9 januari 2013 04:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ventje, ik ben vrijgezel gelukkig.. Of ik me wil laten uitwonen door 1 of 10 man, neger of geen neger, per week of per jaar is MIJN keus en jij hebt daar helemaal NIKS mee te maken
Waarom zou je dat dan nooit doen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:22 schreef Monopoly het volgende:
Nah het is niet een kwestie van goed genoeg zijn
Maar gewoon smaak.
Ik heb besloten mijn horizon gewoon wat te verbreden. Ik had nog nooit met een negerin gezoend, vond dat ik het maar eens moest proberen, dus terwijl ik nooit dat zou doen, gewoon gedaan.
Smaak. Ik val op blonde vrouwen, en tuurlijk zijn er uitzonderingen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zou je dat dan nooit doen?
Maar ehm...quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Smaak. Ik val op blonde vrouwen, en tuurlijk zijn er uitzonderingen.
Kan ik niet zeggen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ehm...
Ik kan dat allemaal wel prima, tenminste als ik goed in mijn vel zit dan.
Toch is er nooit wat gebeurt, wat is jouw verklaring?
Tjah sorry hoor, maar als jullie zeggen ''dat gebeurt gewoon''quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:27 schreef Monopoly het volgende:
Kan ik niet zeggen.
Enige wat ik denk als ik jou hier zie posten dat je veels te zwart wit denkt. Dat op een bepaalde actie een bepaalde zin gezegd moet worden.
Probeer veel losser te zijn, lekker doen wat goed aanvoelt en daar van leren!
Je hoeft geen sorry te zeggen gozerquote:Op woensdag 9 januari 2013 04:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah sorry hoor, maar als jullie zeggen ''dat gebeurt gewoon''
Dan heb ik zoiets van, nee dat gebeurt niet gewoon, er gaat altijd wel iets aan vooraf wat ergens toe leidt, anders is het helemaal niet duidelijk wat jullie uberhaupt aan het doen zijn maargoed, dat frustreert dus omdat ik dat nooit meegemaakt heb en geen beeld bij kan vormen.
En als er dan ook zo wazig gedaan wordt met ''het gebeurt gewoon'' dan kan ik daar niet tegen en wil ik een duidelijker antwoord. Dat zou ik niet zwart - wit noemen, ik sta echt wel open voor alle opties die mogelijk zijn, maar niks gebeurt zonder reden, echt niet.
Dat snap ik allemaal ook wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry te zeggen gozerNiets mis mee kerel
En je hebt gelijk, niets gebeurt zonder reden. Maar dat gevoel dat is iets wat je moet meemaken, elke keer is het anders, dat is lastig uit te leggen.
Het kan een blik in de ogen zijn, een bepaalde aanraking, bepaalde woorden, dat ene nummer waar je samen op danst waar de passie over slaat.
Keb eigenlijk een veel groter probleem dan dit maarja, dit grijpt wel lekker aan om over te klagen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:35 schreef Monopoly het volgende:
Lekker blijven uitgaan, en lekker doen wat goed voelt. Enige tip die ik kan geven.
Lekker zelfverzekerd op stap, lekker luchtje op, mooie kleding
Owh? Liever op DM/PM?quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb eigenlijk een veel groter probleem dan dit maarja, dit grijpt wel lekker aan om over te klagen.
Dan laat je het ff lekker...quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb de laatste tijd helemaal geen zin meer om welk meisje dan ook aan te spreken... De enkeling die mij kan enthousiasmeren (op dit moment helemaal weinig) kom ik nooit tegen...
De overige kan je even lekker oppervlakkig mee praten... Misschien zelfs zoenen... Maar verder gebeurt daar ook geen reet mee... Ik heb helemaal geen zin om daar moeite voor te doen.
Mja goed plan allicht... Tot bepaalde hoogte.quote:
Ik kan je niet helpen, ik ben way te oud voor je...quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja goed plan allicht... Tot bepaalde hoogte.
De keerzijde is dat ik juist graag wel eens een keer wat intiemer contact krijg met een meisje.. Maakt me geen reet uit op welke manier als ik haar maar interessant kan vinden en 1-1 contact heb.
En als ik met dat idee blijf lopen dat gaat er niks gebeuren... Maar waarom zou dat opeens weg gaan?
Ik loop ook al 2 jaar rond met dagelijks / wekelijks met depressie aanvallen (laat ik het zo maar noemen) rond, dat gaat ook niet weg.
Tis niet goed dat ik nergens zin in heb....![]()
T'is wel goed. Waarom niet? Fuck it.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja goed plan allicht... Tot bepaalde hoogte.
De keerzijde is dat ik juist graag wel eens een keer wat intiemer contact krijg met een meisje.. Maakt me geen reet uit op welke manier als ik haar maar interessant kan vinden en 1-1 contact heb.
En als ik met dat idee blijf lopen dat gaat er niks gebeuren... Maar waarom zou dat opeens weg gaan?
Ik loop ook al 2 jaar rond met dagelijks / wekelijks met depressie aanvallen (laat ik het zo maar noemen) rond, dat gaat ook niet weg.
Tis niet goed dat ik nergens zin in heb....![]()
Leven moet je leven, niet ontwijken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:54 schreef Rawberry het volgende:
[..]
T'is wel goed. Waarom niet? Fuck it.
Ik zeg niet dat je moet sterven ook hé.quote:Op woensdag 9 januari 2013 05:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leven moet je leven, niet ontwijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |