Ieder mens heeft zijn zwakke plekken. Stiekem schaam ik mij daar ook wel voor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:56 schreef eefje801 het volgende:
Ik ben vrij letterlijk in die dingen, Fax hoeft zich nergens voor te schamen. Zo moet je dat lezen.
En Sigur Ross klinkt wel lekker ja!
Sigur-ros, Mogwai, Godspeed you black emperor, God is an astronaut, Mono, begin daar maar meequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ben bang dat ik rock nog steeds in een categorie of vijf indeel, maar zal eens luisteren
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden, hè.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zeg ik liever niet![]()
Tja het is wel een oplossing, alleen dan moet je dus het principe van 'eerst relatie, dan seks' laten vallen. En ik denk dat velen hier daar niet toe bereid zijn. Dat was ik ook nooit namelijk.
Ze komen ook in Hilvarenbeek op zo'n nieuw festival in Juni dacht ik. Loopt een topic over, Best kept secrets.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind Sigur Ross wel leuk voor een keer
Ben van de pre-internet generatie, daar schuif ik het graag opquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ieder mens heeft zijn zwakke plekken. Stiekem schaam ik mij daar ook wel voor.
Tja ik was dat stadium nog niet voorbij dus.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden, hè.
En dat stadium ben ik (goed, onbewust, dat dan weer wel) al lang voorbij. Dus nu nog láten vallen kan al niet meer
Lekkere muziek om bij wakker te worden dus.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sigur-ros, Mogwai, Godspeed you black emperor, God is an astronaut, Mono, begin daar maar mee
Zie het als voornamelijk instrumentale rock met een alternatieve opbouw, meer gebaseerd op het toewerken naar een climax en muren van gitaargeluid. Begint rustig, eindigt met een knal. Lange nummers ook.
Sorry voor het offtopic. Er is een post-rock topic overigens
Daarmee niet gezegd hebbende dat het niet hebben van dergelijke principes in alle gevallen veel helpt, hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik was dat stadium nog niet voorbij dus.
Ligt eraan. Kan extreem luid zijn, maar ook veel bands die juist rustige muziek maken, al dan niet met strijkers.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Lekkere muziek om bij wakker te worden dus.
Die principes hebben me meerdere keren in de weg gezeten... lees; niet ingaan op overduidelijke versierpogingen voor een avontuurtje. Want ze 'waren mijn type niet' tja...quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daarmee niet gezegd hebbende dat het niet hebben van dergelijke principes in alle gevallen veel helpt, hoor
Maar het is ook maar net waar je op een bepaald moment zin in hebt.
Dat is ook precies wat ik al dacht dat je bedoelde, hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die principes hebben me meerdere keren in de weg gezeten... lees; niet ingaan op overduidelijke versierpogingen voor een avontuurtje. Want ze 'waren mijn type niet' tja...
Deze man heeft gelijk. Waarschijnlijk de beste tip van de laatste 3 pagina's, dus ik herhaal hem nog maar even.quote:
Ik de laatste jaren ook niet gek genoeg. Vroeger wel, maar toen was ik echt een stille verlegen jongen ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik al dacht dat je bedoelde, hoor.
Ik heb overigens geen last van overduidelijke versierpogingen, voor een avontuurtje of anderszins, laat dat even duidelijk zijn, maar het ging me er maar om dat wat die principes betreft de praktijk voor mij ook anders uitgepakt heeft.
Oke sorry zal het niet meer doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:15 schreef Northside het volgende:
[..]
Deze man heeft gelijk. Waarschijnlijk de beste tip van de laatste 3 pagina's, dus ik herhaal hem nog maar even.
Ik vermoed ergens in februari. Dan hebben we tenminste een bank en wat meer meubels.quote:
Ik ken iemand die vroeger ook erg sterke principes had en een beetje was zoals jij. Hij was één keer los gekomen en een half jaar later woonde die samen. Just saying.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die principes hebben me meerdere keren in de weg gezeten... lees; niet ingaan op overduidelijke versierpogingen voor een avontuurtje. Want ze 'waren mijn type niet' tja...
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vermoed ergens in februari. Dan hebben we tenminste een bank en wat meer meubels.
[..]
Ik ken iemand die vroeger ook erg sterke principes had en een beetje was zoals jij. Hij was één keer los gekomen en een half jaar later woonde die samen. Just saying.
Een relatie hoeft het doel niet te zijn, beter niet zelfs. Maar daarom hoef je nog niet uit te sluiten dat het gebeurt.
Ik denk dus dat je helemaal de goede kant op gaat zo.
Is ook wel gelijk een praktische tip, want je kan het vrij makkelijk veranderenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:15 schreef Northside het volgende:
[..]
Deze man heeft gelijk. Waarschijnlijk de beste tip van de laatste 3 pagina's, dus ik herhaal hem nog maar even.
Vrouwen zouden toch op zo'n goede smaak af moeten komen als bijen op honing.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sigur-ros, Mogwai, Godspeed you black emperor, God is an astronaut, Mono, begin daar maar mee
Zie het als voornamelijk instrumentale rock met een alternatieve opbouw, meer gebaseerd op het toewerken naar een climax en muren van gitaargeluid. Begint rustig, eindigt met een knal. Lange nummers ook.
Sorry voor het offtopic. Er is een post-rock topic overigens
Bobje voelt zich al aangetrokkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vrouwen zouden toch op zo'n goede smaak af moeten komen als bijen op honing.
Dat valt heel erg tegenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vrouwen zouden toch op zo'n goede smaak af moeten komen als bijen op honing.
Dat is pure wanhoopquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bobje voelt zich al aangetrokken
Jij telt niet denk ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bobje voelt zich al aangetrokken
Ik geloof dat ik die kerel ook ken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:20 schreef Myraela het volgende:
Ik ken iemand die vroeger ook erg sterke principes had en een beetje was zoals jij. Hij was één keer los gekomen en een half jaar later woonde die samen. Just saying.
Een relatie hoeft het doel niet te zijn, beter niet zelfs. Maar daarom hoef je nog niet uit te sluiten dat het gebeurt.
Ik denk dus dat je helemaal de goede kant op gaat zo.
Fokker?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die kerel ook ken.
Wel een mooi verhaal, uiteindelijk.
Nee want die zie ik nooitquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kun je niet wat afspreken met die enkeling? Als je ze niet tegenkomt bij het stappen.
En waar dan wel?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:35 schreef Northside het volgende:
[..]
Als je diepgang wil is het stapwereldje ook niet echt de plek om dat te zoeken.
Meh, facebook?quote:
Bijbaan.quote:En waar dan wel?
In de andere wereldjes kom ik helemaal nauwelijks in contact.
Ik werk zat op dit moment.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meh, facebook?Maar hoe begin je zoiets.
[..]
Bijbaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zo. Via vrienden dan? Geen idee eigenlijk. Soms zit je in van die situaties dat je weinig nieuwe mensen leert kennen, echt leert kennen.quote:
Heb ik al wel een best lange periode eigenlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is zo. Via vrienden dan? Geen idee eigenlijk. Soms zit je in van die situaties dat je weinig nieuwe mensen leert kennen, echt leert kennen.
Na de puberteit wordt dat ook steeds lastiger vind ik, tenzij je met een nieuwe studie begint of zo. Studentenvereniging.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb ik al wel een best lange periode eigenlijk.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:13 schreef debeterebob het volgende:
Hoezo kom je in het stapwereldje geen diepgang tegen? Dat lijkt me een vooroordeel.Dronkemanspraat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb aan het stappen geen hechte contacten overgehouden.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:13 schreef debeterebob het volgende:
Hoezo kom je in het stapwereldje geen diepgang tegen? Dat lijkt me een vooroordeel.Ik ben de afgelopen 3 jaar warschijnlijk 150-200x uitgeweest ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we het geen vooroordeel noemen.Rustig aan.
175 x in 3 jaar 1 keer per week ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 3 jaar warschijnlijk 150-200x uitgeweest ofzo.
Laten we het geen vooroordeel noemen.
Ja miste de 3 jaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
50 weken per jaar eh
Iets mee dan 1x gemiddeld per week is echt wel te halen.
Makkelijk vroeger standaart vrijdag en zaterdag, en dan zondag eten met zijn allen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
50 weken per jaar eh
Iets mee dan 1x gemiddeld per week is echt wel te halen.
Dat lijkt me wel redelijk duur steeds uit eten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Makkelijk vroeger standaart vrijdag en zaterdag, en dan zondag eten met zijn allen.
Ik leende alles wat ik kon plus bij baantje, maja praat ik over bijna 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel redelijk duur steeds uit eten.
Tsja, het kan ook zijn dat ik al die jaren pech heb gehad en alleen bier & tieten mensen tegenkwam in de kroeg...quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:13 schreef debeterebob het volgende:
Hoezo kom je in het stapwereldje geen diepgang tegen? Dat lijkt me een vooroordeel.
Studie, werk, sport, hobby, internet. Je hebt clubjes en verenigingen voor vrijwel alles. Zelf vond ik lezingen vaak interessant toen ik op de uni zat. 's Avonds, gratis, leuke onderwerpen, gelijkgestemde mensen. Ideaal.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
En waar dan wel?
In de andere wereldjes kom ik helemaal nauwelijks in contact.
Studie doe ik op het moment niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:48 schreef Northside het volgende:
[..]
Studie, werk, sport, hobby, internet. Je hebt clubjes en verenigingen voor vrijwel alles. Zelf vond ik lezingen vaak interessant toen ik op de uni zat. 's Avonds, gratis, leuke onderwerpen, gelijkgestemde mensen. Ideaal.
Als versierpoging?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm..
Een vrouw vandaag met 2 kids op de bank (knap wel) raakte me nog een klein beetje ongemakkelijk aan op mijn arm.
Geweldig dat soort aanrakingen
Hoe moet ik dat ruiken?quote:
Stiefpapa kingtoppie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat ruiken?
Je laat er wel mee blijken dat je iemand mag in ieder geval, voor een onbekende is dat best goed gedaan.
Wel leuke vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |