Wie weetquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus -dat- is de manier om een vrouw te versieren? Overkomen als een wanhopig iemand door simpelweg alles wat vrouwelijk is om een date te vragen???
Kies er maar eentjequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Don't overdo it honey. Mag ik wel met je muzieksmaak daten anders?
Wat levert dat in de praktijk nu feitelijk op, dan? Want als het antwoord daarop "een hoop" is, dan zouden we zomaar even dé (of op z'n minst één van de) ideale insteek voor als-versieren-niet-zo-makkelijk-gaat hebben gevonden...en dat wil er bij mij ook weer niet inquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik laat slechts wat principes vallen. Anders ben ik over 20 jaar nog vrijgezelEn tot nu toe bevalt het me prima.
tssk lekker ding ben jij, beetje spelen met iemands gevoelens.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:48 schreef Faxie het volgende:
Ik maakte overigens maar een geintje hoor
Dat zeg ik liever nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat levert dat in de praktijk nu feitelijk op, dan? Want als het antwoord daarop "een hoop" is, dan zouden we zomaar even dé (of op z'n minst één van de) ideale insteek voor als-versieren-niet-zo-makkelijk-gaat hebben gevonden...en dat wil er bij mij ook weer niet in
Date om het goed te maken?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
tssk lekker ding ben jij, beetje spelen met iemands gevoelens.
Daten Fax?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat om het goed te maken?![]()
Hou je van Sigur Ros? Ik heb nog een kaartje over voor 21 feb
Zo gaat ie goed. Als je nog even kapt met die schaamtesmilies zal ik erover nadenkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat om het goed te maken?![]()
Hou je van Sigur Ros? Ik heb nog een kaartje over voor 21 feb
Terwijl mevrouw zelf knipoogsmileys hanteert.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zo gaat ie goed. Als je nog even kapt met die schaamtesmilies zal ik erover nadenken
Haha sorry, ik vind die smileys leuk op een foute manierquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zo gaat ie goed. Als je nog even kapt met die schaamtesmilies zal ik erover nadenken
zo zo, hard to get hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ben bang dat ik rock nog steeds in een categorie of vijf indeel, maar zal eens luisterenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
IDM, maar dat moet je liggenPost-rock anders.
Brotip: excuseer je nergens voorquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha sorry, ik vind die smileys leuk op een foute manier
:$ is echt de ergstequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Terwijl mevrouw zelf knipoogsmileys hanteert.
"mevrouw" nog wel, de liefde spat van het scherm vanavond. En klopt!quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Terwijl mevrouw zelf knipoogsmileys hanteert.
Ik vind Sigur Ross wel leuk voor een keerquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je een mooie dame was had ik je wel gevraagd
Die gebruik ik op een campy manier. Dan mag het toch?quote:
:$ :$: :$ :$quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die gebruik ik op een campy manier. Dan mag het toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |