Hihi, die 2e foto kende ik nog nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:57 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn held Dave Grohl is ook wel eens onflatteus
[ afbeelding ]
En deze photobomb van hem vind ik ook episch
[ afbeelding ]
Haha, die tweedequote:Op donderdag 10 januari 2013 17:57 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
En deze photobomb van hem vind ik ook episch
[ afbeelding ]
Maar daar nog wel slankquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Wortel Jessica staat er ook niet echt flatteus op.
Hier duwt ze haar kont nog veel verder naar achterquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ach, ze heeft ze op de foto ook nog naar achter gedrukt. Misschien om ze smaller te doen lijken,. Als ze d'r bekken niet zo houdt & gewoon rechtstaat, zijn (lijken) ze nog weer een stuk(je) breder.
Edit; hier zie je het beter.
[ afbeelding ]
Vind haar figuur altijd mooiquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
met dank aan photoshop
Zijn zij nog steeds getrouwd? Had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
Heidi Montag en Spencer Pratt hangen de sjappies uit in het CBB huis (UK)
[ afbeelding ]
is dat geen oude pic? ze ziet er niet zo barbie uit in d'r gezichtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn zij nog steeds getrouwd? Had ik niet verwacht.
Voordat ze verbouwd werd, zo te zien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
is dat geen oude pic? ze ziet er niet zo barbie uit in d'r gezicht
Idd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:14 schreef Natalie het volgende:
[..]
Voordat ze verbouwd werd, zo te zien.
Ze ziet er zo.... mollig uit in d'r gezicht. Tenminste, voor haar doen dan. Normaal is 't zo'n spriet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik dacht dat we van Speidi af waren.![]()
Maar die foto is nog geen maand oud. Ik denk dat Heidi gewoon gestopt/geminderd is met de botox.
Nee, is van gisteren. Ze zitten samen in het Celebrity Big Brother huis met 'bekende' Britten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:14 schreef Natalie het volgende:
[..]
Voordat ze verbouwd werd, zo te zien.
Ik las het hierboven idd. Bedankt voor correctie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, is van gisteren. Ze zitten samen in het Celebrity Big Brother huis met 'bekende' Britten.
Wat ziet ze er ouwelijk uit op dat portret zeg. Met dank aan de schilderquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
Het nieuwe statieportret van Kate/Catherine. De Britten vinden het 'rotten'
[ afbeelding ]
nou !quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ziet ze er ouwelijk uit op dat portret zeg. Met dank aan de schilder
Zo past ze iig bij het koningshuis. Zegt ook wel wat over al die norse mensen uit 1700 misschien zagen die er in het echt ook wel beter uit...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een knap staaltje schilderwerk zeg, het had net zo goed een laagje van Instagram kunnen zijn!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zéker !quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wel een knap staaltje schilderwerk zeg
Ik vind het niet eens goed lijkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Herkennen we deze nog..? (Zonder te spieken!)quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:57 schreef SEMTEX het volgende:
Dat zit hm niet in de blouse maar gewoon in alles.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou !komt denk ik ook door die ouwelijke bloes in het echt is ze mooier denk ik
[ afbeelding ]
Maar natuurlijk!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:23 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Herkennen we deze nog..? (Zonder te spieken!)
[ afbeelding ]
Precies!quote:
Die zag je niet breeduit lachend geportretteerd omdat ze meestal beroerde gebitten hadden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zo past ze iig bij het koningshuis. Zegt ook wel wat over al die norse mensen uit 1700 misschien zagen die er in het echt ook wel beter uit...
Chris Novolesicquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:23 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Herkennen we deze nog..? (Zonder te spieken!)
[ afbeelding ]
Alleen had zij dus meer last van de despressieve kant ervanquote:
oh myquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:59 schreef kvd het volgende:
Catherine Zeta-Jones
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klint als een topdeal!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:25 schreef kvd het volgende:
[..]
. Daarbij zou ze last hebben van een bipolaire stoornis type 2. Daarbij ben je niet manisch, maar heb je een hypomanische episode (overmatige vreugde, impulsiviteit of prikkelbaarheid, maar het contact met de realiteit gaat niet verloren en er treden ook geen psychotische symptomen op (zoals wanen en hallucinaties).)
dit is gewoon eng,lijkt wel of ze bezeten isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:59 schreef kvd het volgende:
Catherine Zeta-Jones
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Manisch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:34 schreef Wessell het volgende:
[..]
dit is gewoon eng,lijkt wel of ze bezeten is
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:37 schreef ato het volgende:
Overigens normaal vind ik het een mooie vrouw, maar weet dat zij bekend is met manish/depressief of bipolaire stoornis en volgens mij type 1)..
bronquote:In April 2011, Zeta-Jones sought treatment for bipolar II disorder, checking herself into Silver Hill Hospital in New Canaan, Connecticut.[54]
Bronquote:Catherine Zeta-Jones received treatment for bipolar II disorder after dealing with the stress of her husband's throat cancer. According to her publicist, Zeta Jones made a decision to check into a "mental health facility" for a brief stay.[33]
bronquote:Catherine Zeta-Jones heeft een bipolaire stoornis type 2: vooral depressief dus.
Wel het beste van het slechte denk ik. Tenminste, die wanen, hallicunaties, contact met de werkelijkheid verliezen lijkt mij zo eng.quote:
Uitzonderlijk staaltje schilderkunst.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:39 schreef Amsel het volgende:
Maar als je de foto ziet op basis waarvan het portret geschilderd is (Kate is 2x bij hem langsgeweest en verder heeft de schilder vooral veel naar foto's van haar gekeken), dan is het echt wel als 2 druppels water! De mond is nog steeds een beetje gek geknepen, maar dat was op de foto ook zo en op het schilderij zie je zelfs meer glimlach dan op de foto.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is juist uit hygienisch oogpunt dat je het hebt....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:48 schreef DjinN het volgende:
Ik vind het gewoon ontzettend onhygiënisch en idd zoals Fascination het zegt erg onvrouwelijk.
IK vind het onhygiënischquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:14 schreef totebel het volgende:
[..]
Het is juist uit hygienisch oogpunt dat je het hebt....
In een hele vlugge flits leek het even een dikke Jennifer Aniston.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:11 schreef SEMTEX het volgende:
Nicole Eggert tijdens deelname aan 'What not to wear' (bij ons te zien op TLC)
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)hat-Not-To-Wear.html
Dat dacht ik ook heel even.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
In een hele vlugge flits leek het even een dikke Jennifer Aniston.
Waaaah, die eerste is leukquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:47 schreef SEMTEX het volgende:
Lol de eerste Kate Middleton shops:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vigo
http://www.dailymail.co.u(...)ative-portraits.html
Zo, die is uhmmm uitgedijd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:11 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Die was zo mooiquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:11 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan haar steak momentje in No Reservations.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:59 schreef kvd het volgende:
Catherine Zeta-Jones
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die man kan wel ogen tekenen, zeg! Zit veel leven in.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:39 schreef Amsel het volgende:
Maar als je de foto ziet op basis waarvan het portret geschilderd is (Kate is 2x bij hem langsgeweest en verder heeft de schilder vooral veel naar foto's van haar gekeken), dan is het echt wel als 2 druppels water! De mond is nog steeds een beetje gek geknepen, maar dat was op de foto ook zo en op het schilderij zie je zelfs meer glimlach dan op de foto.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knap is hij inderdaad niet, maar naarmate hij ouder werd ging hij er wel steeds beter uit zien.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vind ik al zo'n lelijke man. Die staat er nooit flatteus op wat mij betreft.
Nog steeds niet goed genoeg om een bezemkast mee in te duikenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Knap is hij inderdaad niet, maar naarmate hij ouder werd ging hij er wel steeds beter uit zien.
mwa...ken d'r mee doorquote:Op zondag 13 januari 2013 16:25 schreef Karina het volgende:
Off topic, want dit is niet onflatteusDeze foto is van mei vorig jaar, sindsdien is hij wel wat dikker geworden en MET baardje ziet hij er toch wel stukken beter uit. Dus, afvallen en dat baardje weer laten staan.
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik, in vergelijking tot zijn beginjarenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:25 schreef Karina het volgende:
Off topic, want dit is niet onflatteusDeze foto is van mei vorig jaar, sindsdien is hij wel wat dikker geworden en MET baardje ziet hij er toch wel stukken beter uit. Dus, afvallen en dat baardje weer laten staan.
[ afbeelding ]
Uhhh nee dank jequote:Op zondag 13 januari 2013 16:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nog steeds niet goed genoeg om een bezemkast mee in te duiken
"bezemkast-affaire"quote:Op zondag 13 januari 2013 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, in vergelijking tot zijn beginjaren
[..]
Uhhh nee dank je
Mutsquote:Op zondag 13 januari 2013 16:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
"bezemkast-affaire"heeft ie nog een lelijk dochtertje aan overgehouden
![]()
Ik snap wel waarom dat mokkel aan bezemkast had uitgezocht, lekker donker
Ik vind vooral dat haar vreselijk. En ze kijkt ook wel een beetje dorky.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:05 schreef computergirl het volgende:
geen flauw idee wie dit mens is, actrice geval maar![]()
[ afbeelding ]
Vreselijke jurk, je ziet zo d'r tiet hangen.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:05 schreef computergirl het volgende:
geen flauw idee wie dit mens is, actrice geval maar![]()
[ afbeelding ]
Ze staat ook als een hark.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat haar vreselijk. En ze kijkt ook wel een beetje dorky.
Whehehequote:
En d'r schoudes naar voren, gebalde vuisten.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Vreselijke jurk, je ziet zo d'r tiet hangen.
Dan heb je al size zeroquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:35 schreef SEMTEX het volgende:
Julianne Hough sloopt haar designerjurk
[ afbeelding ]
Mijn vriend heeft PRECIES dezelfde kleine tenen (beiden ja) als Jennifer Garner, hij is zo geboren!quote:Op zondag 13 januari 2013 18:24 schreef kvd het volgende:
Na de vreemde teen van Steven Tyler...
[ afbeelding ]
...blijkt dat Jennifer Garner er ook 1 heeft
[ afbeelding ]
Dat verklaard ook wel waarom het zo vaak voorkomt, bij zowel mannen als vrouwen. Net zoals een zwarte jurk die bij flitslicht ineens doorschijnend wordt. Daarvan zou een visagist of stylist toch op de hoogte moeten zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:12 schreef Goofoyou het volgende:
Ik had ergens gelezen dat dat concealer is dat zichtbaar wordt bij fotocamera's. Niet handig dus. Als je zonder die fotocamera naar zo'n persoon kijkt, zie je geen witte strepenEr was een mooi filmpje van, maar kan 'm even niet vinden.
In iets mindere mate:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Het komt inderdaad vaker voor:
[ afbeelding ]
Eva Longoria en Nicole Kidman
[ afbeelding ]
Selena Gomez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |