Hihi, die 2e foto kende ik nog nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:57 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn held Dave Grohl is ook wel eens onflatteus
[ afbeelding ]
En deze photobomb van hem vind ik ook episch
[ afbeelding ]
Haha, die tweedequote:Op donderdag 10 januari 2013 17:57 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
En deze photobomb van hem vind ik ook episch
[ afbeelding ]
Maar daar nog wel slankquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Wortel Jessica staat er ook niet echt flatteus op.
Hier duwt ze haar kont nog veel verder naar achterquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ach, ze heeft ze op de foto ook nog naar achter gedrukt. Misschien om ze smaller te doen lijken,. Als ze d'r bekken niet zo houdt & gewoon rechtstaat, zijn (lijken) ze nog weer een stuk(je) breder.
Edit; hier zie je het beter.
[ afbeelding ]
Vind haar figuur altijd mooiquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
met dank aan photoshop
Zijn zij nog steeds getrouwd? Had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
Heidi Montag en Spencer Pratt hangen de sjappies uit in het CBB huis (UK)
[ afbeelding ]
is dat geen oude pic? ze ziet er niet zo barbie uit in d'r gezichtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn zij nog steeds getrouwd? Had ik niet verwacht.
Voordat ze verbouwd werd, zo te zien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
is dat geen oude pic? ze ziet er niet zo barbie uit in d'r gezicht
Idd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:14 schreef Natalie het volgende:
[..]
Voordat ze verbouwd werd, zo te zien.
Ze ziet er zo.... mollig uit in d'r gezicht. Tenminste, voor haar doen dan. Normaal is 't zo'n spriet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik dacht dat we van Speidi af waren.![]()
Maar die foto is nog geen maand oud. Ik denk dat Heidi gewoon gestopt/geminderd is met de botox.
Nee, is van gisteren. Ze zitten samen in het Celebrity Big Brother huis met 'bekende' Britten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:14 schreef Natalie het volgende:
[..]
Voordat ze verbouwd werd, zo te zien.
Ik las het hierboven idd. Bedankt voor correctie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, is van gisteren. Ze zitten samen in het Celebrity Big Brother huis met 'bekende' Britten.
Wat ziet ze er ouwelijk uit op dat portret zeg. Met dank aan de schilderquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
Het nieuwe statieportret van Kate/Catherine. De Britten vinden het 'rotten'
[ afbeelding ]
nou !quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ziet ze er ouwelijk uit op dat portret zeg. Met dank aan de schilder
Zo past ze iig bij het koningshuis. Zegt ook wel wat over al die norse mensen uit 1700 misschien zagen die er in het echt ook wel beter uit...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een knap staaltje schilderwerk zeg, het had net zo goed een laagje van Instagram kunnen zijn!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zéker !quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wel een knap staaltje schilderwerk zeg
Ik vind het niet eens goed lijkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Herkennen we deze nog..? (Zonder te spieken!)quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:57 schreef SEMTEX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |