Oh joh, die is ook zo ver voorgekropen, over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij mag Isis ook nog uit de OP!
Hoeft niet, mss heb ik het het wel verkeerd hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:03 schreef Logician het volgende:
Kan zijn dat ik het dan verkeerd gelezen heb ..
Ik heb geen idee waar dat vandaan komt, dus heb het weggehaald.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:16 schreef L-E het volgende:
(en waarom staat er mx35eisje achter klumsy? of is dat een inside joke die ik niet snap?)
Maakt niet uit toch, iedereen gaat eruit. Ik zou lekker wachten tot je veilig zit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:43 schreef covie het volgende:
Iedereen op ons kantoor wordt dit jaar boventallig verklaard en per 1-1-2014 moet iedereen eruit zijn.
Nu heb ik deze maand 1e gesprek over de vertrekregeling, mijn wensen, rechten en plichten.
Wat moet ik nu doen, deze week vast vertellen (ben donderdag pas 8 weken) of wachten tot het gesprek. Maar dat is denk ik niet zo netjes..
Zo sta ik er ook in.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:46 schreef As1981 het volgende:
Ik zou open kaart spelen maar dat is meer dat ik er geen fijn gevoel over aan zou houden en ik dan niet lekker op mijn werk zou zitten. Of het praktisch de juiste keuze is weet ik niet.
Kan het niet groei van je bm zijn? Lijkt op wat ik toen een aantal dagen had en bij mij was het de groei... Hoop dat het snel duidelijk wordt voor je!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:49 schreef L-E het volgende:
Ik zit te wachten op een sms van de dokter (hip!) of ik een blaasontsteking heb. Ik hoop er inmiddels enorm op, want ik heb ook vervelende buikkrampen.
Is best mogelijk, ik hoop het. In combinatie met het bloedverlies van zondag zit het me toch niet helemaal lekker, maar een blaasonsteking zou alles verklaren en dan is het allemaal zo opgelost.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kan het niet groei van je bm zijn? Lijkt op wat ik toen een aantal dagen had en bij mij was het de groei... Hoop dat het snel duidelijk wordt voor je!
Gaat snel he!?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:52 schreef klumsy het volgende:
ik sta gewoon al bijna in de top 10
heb vandaag energie voor 10, toch fijn die extra nachtrust... Ben de hele bovenverdieping onderhanden aan het nemen! zijn al 2 vuilniszakken vol "zooi" weg 2e wasje zit al in de machine zo de was verder opvouwen/strijken en dan stofzuigen en dweilen! en daarna maar op de bank ploffen want dan zal m'n lijf wel flink gaan protesteren, maar dan is boven wel helemaal klaar
Is het ook, heb er ook best even over nagedacht of ik wel terug wilde komen. Maar mijn baas denkt superzakelijk en is er zelf bijna nooit, en het werk is zo leuk! Ik sta er nu heel anders in en de baan is niet van levensbelang, dus ben blij dat ik ja heb gezegdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:31 schreef Musique het volgende:
Suikertante, dat lijkt me ook raar, om weg te moeten bij een bedrijf en daarna weer terug te komen en dat ze ineens zo vriendelijk en begaan zijn... Gelukkig maar trouwensZou helemaal lullig zijn geweest als ze je er een 2e keer uit hadden gezet.
mooie datum 10-1-13quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:40 schreef Incantrix het volgende:
Jullie zijn lief![]()
Bedankt voor het meedenken allemaal
Ik ben nu weer thuis, het hartfilmpje en de echo waren goed in elk gevalIk kreeg eerst nog iemand anders aan mijn bed die vroeg hoe ik me voelde (ik denk een verpleegkundige) en toen heb ik maar gewoon gezegd dat ik me eigenlijk even een beetje minder voelde, omdat de vk van gisteren iets anders had gezegd als de vk van vandaag en dat ik me ondertussen dus toch wel op die info uit eerste instantie had ingesteld. Ze zei dat het ook heel vervelend is als je zulke verschillende verhalen hoort, zeker als je al aardig overtijd bent, dus dat zij het even zou bespreken. Ze zei ook dat het soms best lastig kan zijn een eenduidig beleid te hanteren, maar dat het ziekenhuis daar wel naar streeft dus dat ze even zou informeren of het beleid van de vk van gisteren niet gewoon aan kon worden gehouden, omdat dat al gezegd was.
Vervolgens kwam de vk van vandaag dus terug met de gyn er ook nog bij, heeft ze nog een keer heel goed onderzocht hoe de baarmoedermond, de baarmoeder zelf, de baby enzovoorts ervoor lagen en ook nog eens gestript (best wel flink ook, het was onprettig omdat ze tegen mijn blaas aan het aanhannesen was, maar niet pijnlijk) en toen kwamen ze eigenlijk tot de conclusie dat alle voorwaarden zó gunstig zijn dat inleiden ook niet veel meer voor zou stellen als het doorprikken van de vliezen en eventueel een klein beetje medicatie om de weeën op gang te helpen. Dus toen vond de gyn eigenlijk dat we donderdag maar gewoon even die baby eruit moesten komen knallen![]()
![]()
S.v.p. geen berichten hierover op mijn facebook dames, ik heb liever niet dat bepaalde mensen weten dat we een datum hebben![]()
Wel een enorme opluchting dusHad eigenlijk niet van mezelf verwacht dat ik me zo zou voelen, ik vind mezelf eigenlijk best wel sneu om moeilijk te gaan zitten doen over die paar dagen
![]()
Bijkomend voordeel is dat we nu sommige dingen ook wat makkelijker kunnen regelen!
BE, precíes wat jij omschrijft, dat is hoe ik dan ook reageer. Dan zeg ik eigenlijk maar niets en dan doe ik van 'ohja, ja, natuurlijk' en 'ja, tja, het gaat nog wel hoor, als jullie dat adviseren doe ik dat maar' terwijl je in je hoofd eigenlijk denkt DO NOT WANT maar dat spreek je dan niet uit. De tranen waren dus inderdaad ook nadat die vk weg was gegaan en het gordijntje dichtzatEn eigenlijk kwamen ze er ook alleen maar uit omdat mijn lief, goed als hij mij kent, ging lopen prikken: 'ehm, weet je zeker dat het nog wel gaat zo allemaal?'
![]()
Tally, verder heb ik in het ziekenhuis eigenlijk niets dan begrip en fijne begeleiding gehad hoor! Er was 1 moment dat wat beter had gekund, maar dat was een vk die het hartje niet direct kon vinden en verder niets zei om uit te leggen dat dat normaal was, waardoor ik even dacht dat de baby dood was ofzo. Het is hier echt puur een verschil tussen hoe verschillende mensen over dingen denken, die vk van gisteren voelde en stripte en had zoiets van 'moah, dit komt wel goed zo, alles is zo gunstig al!' en die van vandaag ging denk ik meer van het beleid op papier uit.
Anyway, ik ben heel blij dat we een duidelijk actieplan hebben nu, dat de baby het nog steeds goed doet in mijn buik en dat ook de gyn zelf nog even zoiets had van 'ik kijk even'
/langlangverhaal
Hilliebillie, yay! Goed nieuws,wat fijn!
Oeh! Megablubberpowerspannend!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:40 schreef Incantrix het volgende:
Jullie zijn lief![]()
Bedankt voor het meedenken allemaal
Ik ben nu weer thuis, het hartfilmpje en de echo waren goed in elk gevalIk kreeg eerst nog iemand anders aan mijn bed die vroeg hoe ik me voelde (ik denk een verpleegkundige) en toen heb ik maar gewoon gezegd dat ik me eigenlijk even een beetje minder voelde, omdat de vk van gisteren iets anders had gezegd als de vk van vandaag en dat ik me ondertussen dus toch wel op die info uit eerste instantie had ingesteld. Ze zei dat het ook heel vervelend is als je zulke verschillende verhalen hoort, zeker als je al aardig overtijd bent, dus dat zij het even zou bespreken. Ze zei ook dat het soms best lastig kan zijn een eenduidig beleid te hanteren, maar dat het ziekenhuis daar wel naar streeft dus dat ze even zou informeren of het beleid van de vk van gisteren niet gewoon aan kon worden gehouden, omdat dat al gezegd was.
Vervolgens kwam de vk van vandaag dus terug met de gyn er ook nog bij, heeft ze nog een keer heel goed onderzocht hoe de baarmoedermond, de baarmoeder zelf, de baby enzovoorts ervoor lagen en ook nog eens gestript (best wel flink ook, het was onprettig omdat ze tegen mijn blaas aan het aanhannesen was, maar niet pijnlijk) en toen kwamen ze eigenlijk tot de conclusie dat alle voorwaarden zó gunstig zijn dat inleiden ook niet veel meer voor zou stellen als het doorprikken van de vliezen en eventueel een klein beetje medicatie om de weeën op gang te helpen. Dus toen vond de gyn eigenlijk dat we donderdag maar gewoon even die baby eruit moesten komen knallen![]()
![]()
S.v.p. geen berichten hierover op mijn facebook dames, ik heb liever niet dat bepaalde mensen weten dat we een datum hebben![]()
Wel een enorme opluchting dusHad eigenlijk niet van mezelf verwacht dat ik me zo zou voelen, ik vind mezelf eigenlijk best wel sneu om moeilijk te gaan zitten doen over die paar dagen
![]()
Bijkomend voordeel is dat we nu sommige dingen ook wat makkelijker kunnen regelen!
BE, precíes wat jij omschrijft, dat is hoe ik dan ook reageer. Dan zeg ik eigenlijk maar niets en dan doe ik van 'ohja, ja, natuurlijk' en 'ja, tja, het gaat nog wel hoor, als jullie dat adviseren doe ik dat maar' terwijl je in je hoofd eigenlijk denkt DO NOT WANT maar dat spreek je dan niet uit. De tranen waren dus inderdaad ook nadat die vk weg was gegaan en het gordijntje dichtzatEn eigenlijk kwamen ze er ook alleen maar uit omdat mijn lief, goed als hij mij kent, ging lopen prikken: 'ehm, weet je zeker dat het nog wel gaat zo allemaal?'
![]()
Tally, verder heb ik in het ziekenhuis eigenlijk niets dan begrip en fijne begeleiding gehad hoor! Er was 1 moment dat wat beter had gekund, maar dat was een vk die het hartje niet direct kon vinden en verder niets zei om uit te leggen dat dat normaal was, waardoor ik even dacht dat de baby dood was ofzo. Het is hier echt puur een verschil tussen hoe verschillende mensen over dingen denken, die vk van gisteren voelde en stripte en had zoiets van 'moah, dit komt wel goed zo, alles is zo gunstig al!' en die van vandaag ging denk ik meer van het beleid op papier uit.
Anyway, ik ben heel blij dat we een duidelijk actieplan hebben nu, dat de baby het nog steeds goed doet in mijn buik en dat ook de gyn zelf nog even zoiets had van 'ik kijk even'
/langlangverhaal
Hilliebillie, yay! Goed nieuws,wat fijn!
Er is al een nieuwe voor in de plaats gekomen!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij mag Isis ook nog uit de OP!
*lol*quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Whoah ze staat echt al in de lijst
Mag ik ook in de lijst BE?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, en als het in de lijst staat is het zo!![]()
Alleen als je me het bewijs laat zien!quote:
Met KD! Fokbabyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Alleen als je me het bewijs laat zien!Maar dan mag het natuurlijk!
Of wacht, wil jij met KD in het lijstje?![]()
quote:
quote:
Whehequote:
KD, ik vind gewoon dat het goed isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Maarrr, nog even wachten op de echo dus, het voelt wel goed, maar je weet t nooit uiteraard. Ik mag de 24e
Wat stiekem een heul leuk programma is imhoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2013 13:44:30 ]
Zo leuk!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:40 schreef Kleurdoos het volgende:
Zolang men t niet openbaar mikt op FB vind ik t best om hier te staan, maar mijn familie is nog niet op de hoogte hoor!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:41 schreef Logician het volgende:
Idem hier qua datum trouwens, wil het graag delen met jullie en samen aftellen, maar ook liever niet op fb en irl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof!![]()
TFquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:30 schreef Morretje het volgende:
Isis en Estrys van harte gefeliciteerd met jullie babies! Mooie namen hebben ze beide gekregen!
[..]
[..]
[..]
Whehe
KD, gefeliciteerd!
Meenemen naar de wc?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:43 schreef L-E het volgende:
Kleurdoos, gefeliciteerd!
De vk belt niet. Ik ben niet perse ongeduldig, maar ik durf mijn telefoon niet alleen te laten nu. Maar ik moet nodig plassen. Oh, de tragiek die mijn leven is!
Hier valt het in de badkamer wel mee, alleen soms uitkijken met windjes laten e.d.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:47 schreef L-E het volgende:
Ons toilet galmt nogal. Ben zo bang dat mensen het dan horen.
Mooiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:48 schreef L-E het volgende:
Ze belde net trouwens, ik moet om 15:00 even langs komen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:48 schreef Logician het volgende:
[..]
Hier valt het in de badkamer wel mee, alleen soms uitkijken met windjes laten e.d.
Bij je eerste praktijk weer neem ik aanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Maarrr, nog even wachten op de echo dus, het voelt wel goed, maar je weet t nooit uiteraard. Ik mag de 24e
Je kunt veel over KD zeggen Gulara, maar niet dat ze KleurLoos isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:50 schreef Gulara het volgende:
Kleurloos gefeliciteerd!Ik heb je kloon gemist, maar ben nu al razend nieuwsgierig naar de naam(suggesties) voor je nieuwste spruit!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:54 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Je kunt veel over KD zeggen Gulara, maar niet dat ze KleurLoos is.
Ze wou me graag een lichtje aan het einde van de tunnel geven, als niet meteen kon zei dat dat meestal na 2dgn "wroeten" wel lukte. Maar het geeft enorm veel rust.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:57 schreef Suikertante het volgende:
[..]![]()
En Logi, wat gek zeg zo'n datum zo ver weg! Maar wel heel fijn die zekerheid
ik beloof mn bevalling te paintenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:54 schreef Poppedein het volgende:
Nah ja...tis jammer van toekomstige paints, maar good for you
Die quote ik dan nog maar ff terugquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik beloof mn bevalling te painten
Even in spoilerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:57 schreef covie het volgende:
Inca een datum! Gelukkig, goed gedaan hoor![]()
![]()
KD gefeliciteerd!![]()
Logican ook een datum fijn hoormaar waarom eigenlijk nu al?
Ah en ik bespreek morgen wel even me de vk wat handig is ivm werk, dit is iets wat vaak genoeg voorkomt denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, true! Ben fan van de naamsuggesties.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:54 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Je kunt veel over KD zeggen Gulara, maar niet dat ze KleurLoos is.
Nou idd!quote:
Groot gelijk! Sterkte meisquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik heb m'n warmtekussen al meegebracht naar het werk.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:45 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vertelde t aan Elin, dat er waarschijnlijk een baby in mijn buik zit, zegt ze 'Gatverdamme mam'Nou, dat was niet echt de reactie die ik had verwacht
Ja, het is geen pretje. Ik draai dan ook vooral duimen dat we bij de 50% kans zitten dat ik het níet heb doorgegeven aan babbie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:44 schreef L-E het volgende:
Ah, dat klinkt heftig XM. Ik ken de naam wel, bij mij is afgelopen jaar HMS vast gesteld en toen kwam dat ook even voorbij.
Ik vertelde t aan Elin, dat er waarschijnlijk een baby in mijn buik zit, zegt ze 'Gatverdamme mam'Nou, dat was niet echt de reactie die ik had verwacht
Bij lex ging ik uit een soort oerinstinct op handen en knietjes zitten, vervolgens de hele nacht flink gekotst en de volgende ochtend lag ie normaalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef klumsy het volgende:
zijn er eigenlijk nog bepaalde houdingen tijdens liggen oid die je kleintje helpen om vanuit
stuit in "normale" houding te komen liggen?
Hier ligt de kleine meid ook in stuit, dat is echt pas van de laatste weken want daarvoor lag ze juist steeds met haar hoofdje naar beneden... gelukkig heeft ze nog even om te draaien, hopelijk gaat ze dat ook nog doen
Kun je dat testen oid?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, het is geen pretje. Ik draai dan ook vooral duimen dat we bij de 50% kans zitten dat ik het níet heb doorgegeven aan babbie.
Ik weet niet hoe dat moetquote:
Iets met dweilen was het toch?quote:
Ik heb er maar gewoon geen antwoord op gegeven.quote:
En dan gaat de dokter jouw buik open maken he mama?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat vroeg mijn nichtje ook...
Vraag maar aan papa en mama
*smelt*quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:57 schreef __Isis__ het volgende:
Wat is het fantastisch om je kindje meteen mee naar huis te mogen nemenzo bijzonder!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En dan gaat de dokter jouw buik open maken he mama?
Dakotaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:56 schreef zandsculptuur het volgende:
KD gefeliciteerd, leuk!
Nu wil ik ook snel zwanger zijn!
(ik heb gelurkt bij jouw eerste, toen had je nog een andere nick)
Dat weet de mijnese wel. Ze vroeg laatst ook al aan een vriendin van mij of ze bij de bevalling mocht zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En dan gaat de dokter jouw buik open maken he mama?
Iig fijn dat met je kindje alles goed leek!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:34 schreef L-E het volgende:
Sparkling, hoe komt het dat je al zo lang koorts hebt?
Hier terug van de vk. Baarmoeder voelde goed, groeit ook goed, hartje ook goed, de harde buiken en krampen komen vermoedelijk door de drukte van de afgelopen tijd. Advies is rustig aan doen. En ik werk al halve dagen en doe geen klap thuis omdat Vriendje alles voor me doet. Nou goed, we zien het wel. Bij toename krampen gewoon weer bellen uiteraard.
Ja, met dat in mijn achterhoofd ben ik dus ook op handen en knieen gaan zitten en met een boel kabaal in mijn buik tot gevolg. Maar ja, toen was dus de verkeerde gedraaidquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Bij lex ging ik uit een soort oerinstinct op handen en knietjes zitten, vervolgens de hele nacht flink gekotst en de volgende ochtend lag ie normaal
Is er nog ruimte dat ze nog een keer kunnen draaien?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:38 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, met dat in mijn achterhoofd ben ik dus ook op handen en knieen gaan zitten en met een boel kabaal in mijn buik tot gevolg. Maar ja, toen was dus de verkeerde gedraaid
Briljante opmerking van Elin. Die weet inmiddels hoe kindjes gemaakt worden zeker
Hehequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:38 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, met dat in mijn achterhoofd ben ik dus ook op handen en knieen gaan zitten en met een boel kabaal in mijn buik tot gevolg. Maar ja, toen was dus de verkeerde gedraaid
Het liefst lig ik hele dagen op de bank 24kitchen te kijken en chocoladevla te eten. Rust.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Iig fijn dat met je kindje alles goed leek!
En tja, rustig blijven doen dan maar
Een heel saai boek lezen? Of een gortdroog beleidsstuk van je werk?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:10 schreef _wolk82_ het volgende:
Wat gaan jullie weer lekker hard, is bijna niet bij te houden.
Estrys gefeliciteerd.
Gefeliciteerd Kleurdoos.
Lot 26 wekendas een mooie mijlpaal.
Logi en Inca fijn dat jullie een datum hebben, nu aftellen.
Verder alweer veel vergeten. Ik zou nu ook lekker moeten slapen, maar zelfs overdag wil het niet lukken en dat terwijl ik doodmoe ben
. Iemand misschien tips, want na de 2 1/2 uur van afgelopen nacht wil ik gewoon slapen.
Sorry voor mijn klaagpost maar ben het even zat.
Volgens de gyn kunnen ze altijd ruimte maken, al is het nog zo krap. Geloof alleen niet dat hij de kans erg groot acht maar zeg nooit nooit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is er nog ruimte dat ze nog een keer kunnen draaien?
TLC is ook een goede vervanger. Maar dat is vanaf 15.00 uur. Of heb je dat ook niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Het liefst lig ik hele dagen op de bank 24kitchen te kijken en chocoladevla te eten. Rust.
Maar we hebben geen 24 kitchen.
Ik denk dat ze het wel gezellig zo vinden, zo met de hoofdjes bij elkaar. Ze liggen nu lepeltje-lepeltjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:43 schreef covie het volgende:
Nou kyara en Klumsy allebei gewoon op handen en knieën.
Kyara als er nou 1 draait misschien dat de ander dan ook niet meer lekker ligt en er ook bij draait.
OMG!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:38 schreef Ticootje het volgende:
Haren geverfd en geföhnd.![]()
Omg.
Ik ga echt voor dat broodje shoarma denk ik.
Je zei chocoladevlaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Het liefst lig ik hele dagen op de bank 24kitchen te kijken en chocoladevla te eten. Rust.
Maar we hebben geen 24 kitchen.
Misschien tijd om toch vast te beslissen welke naam het wordt. Zodat jullie 'm dan meteen samen kunnen laten tatoeërenquote:
neem ik wel mee...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:38 schreef Ticootje het volgende:
Haren geverfd en geföhnd.![]()
Omg.
Ik ga echt voor dat broodje shoarma denk ik.
Kapsalonnetje in het geboortekliniekquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:12 schreef klumsy het volgende:
haha kinderen en hun reakties
Toen we vorige zwangerschap aan de zusjes ( toen 8,5 ) van M. vertelde dat ik zwanger was kreeg ik toen ik naar bed bracht dit:
A: Ik weet wat jullie gedaan hebben!
ik: Owja?
A: Ja, jullie hebben geneukt
ik: euh.....
A: Maarre... wie lag er dan bovenop? Jij of M.?
ik: Dat weet ik echt niet meer hoor
A: Nou dan denk ik M!
ik: haha nou dan denk ik dat ook
Nou dan denk ik ook M.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:15 schreef klumsy het volgende:
Dat op handen en knieen zitten gaat trouwens vervelen... niet echt een comfortable houding
zal donderdag als ik controle heb eens kijken of het effect heeft gehad
Hier al grijze haren vanaf mijn 17equote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:20 schreef bellelena het volgende:
Klumsy![]()
![]()
Hier ook geen haarverfM'n moeder is nu 52 en die heeft ook nog geen grijze haren, dus ik hoop op 'haar' genen
Ohh wow, dat is wel heel vroeg! Mijn oom werd al rond z'n 20e kaalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hier al grijze haren vanaf mijn 17e
Slechte genen.
Maarrr, de vrouwen in onze familie krijgen wel pas heel laat rimpels dus dat scheelt.
+1!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hier al grijze haren vanaf mijn 17e
Slechte genen.
Maarrr, de vrouwen in onze familie krijgen wel pas heel laat rimpels dus dat scheelt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:44 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb mijn mormeltje gehoord!!!!![]()
Na 10 minuten zoeken met de Angelsounds. Die van mij is nog niet binnen maar vriendinnetje had er een.
Mozeskriebel wat een beat! Gabber Piet is er niks bij
Dat. Heb sowieso allround wat meer verlies daar nu vergeleken met niet-zwangere toestandquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:50 schreef Suikertante het volgende:
Dat had ik al zo snel. Ik heb nu altijd inlegkruisjes in. Altijd.
Ik vind het zelf ook vies voelen en vooral onsexy, maar het hoort erbij.
Omg.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:22 schreef Sam1993 het volgende:
Milka ik had dat ook hoor en dan zelfs nog een graat erger... als ik stond en ik nieste piste ik heel mn broek vol terwijl ik bijvoorbeeld net na de wc was geweest... Na de bevalling ook nog heel lang last van gehad zeker 3 maanden.. Tijdens het wandelen met Lisain een hoestbui schieten en midden op straat in je broek plassen ik was nat van me rug tot aan met tenen... gelukkig in de buurt en ik kwam jankend binnen en ben de rest van de avond chagerijnig geweest
Daar heb ik een vent voorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:40 schreef .Sparkling. het volgende:
En inderdaad tena lady, wat schaamde ik me toen ik die af moest rekenen..
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:52 schreef Estrys het volgende:
In de categorie Tena lady en kraamverband: 'mama waarom heb jij een luier aan?' Aldus een zekere kleuter vanmiddag.
Ik had dat ook toen ik verkouden was. Zomaar steeds een klein beetje vochtverlies.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh Sam, dat lijkt me echt vreselijk!
Ik heb steeds van die niesbuien en hoestbuien en dan druppel ik ookverschrikkelijk vind ik, doe dus maar oefeningen. En inderdaad tena lady, wat schaamde ik me toen ik die af moest rekenen..
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2013 18:17:19 ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:16 schreef Logician het volgende:
Ja die is er
Alleen lezen op eigen risico ivm ranzige detailsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:17 schreef Suikertante het volgende:
[..]Zou dat het zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel goed. Niet moe. Beetje naweeën maar gaat prima met wat paracetamol. Drie hechtingen geloof ik. Voel me prima.quote:
Je klinkt ook nog heel erg helder, lekker van je babietje genietenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heel goed. Niet moe. Beetje naweeën maar gaat prima met wat paracetamol. Drie hechtingen geloof ik. Voel me prima.
metjeneusindebotertestquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:05 schreef Moonah het volgende:
Ik kom hier om Estrys te feliciteren, maar zie ik nu goed dat je zwanger bent KD??!![]()
![]()
Gefeli!!!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:16 schreef Logician het volgende:
Ja die is er
Alleen lezen op eigen risico ivm ranzige detailsWhahaha, feest der herkenning! Wel 30 cm lang! Glijdt wel lekker trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
Ja je hebt ze gewoon in de grootte van inlegkruisjes. Ze houden gewoon veel beter dan inlegkruisjes.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:02 schreef Suikertante het volgende:
XM, inderdaad, afscheiding is ook meer aanwezig. En als ik geyl ben dan komt het ook sneller op gang, dat dan weer wel!
Die tenalady, is daar ook een light versie van? Ik stel me meteen zo'n luier voor maar als het fijner materiaal is dan inlegkruisjes dan koop ik morgen een familiepak!
ik ook niet... Ja Balance wel maar Shape en Vive red ik echt niet zonder.. een keer springen en er is een waterballetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja je hebt ze gewoon in de grootte van inlegkruisjes. Ze houden gewoon veel beter dan inlegkruisjes.
Ik kan niet sporten zonder. Hardlopen dus.
Moet je eens trampoline springen proberen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ook niet... Ja Balance wel maar Shape en Vive red ik echt niet zonder.. een keer springen en er is een waterballet![]()
uhh neu daar begin ik niet aan...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Moet je eens trampoline springen proberen.
quote:
Dat ligt eraan waar het bloedprikken geregeld wordt. Het is namelijk wel belangrijk dat op je aanvraagformulier het juiste echocentrum vermeld wordt als het bloedprikken elders plaatsvindt, anders komt de uitslag niet goed door en kan de combinatie en dus de definitieve uitslag niet (direct ter plekke) gemaakt wordenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:51 schreef Cwen het volgende:
Oh, en is het normaal dat er geen fatsoenlijke afspraak te maken valt met een echobureau? Moet een afspraak maken voor combinatietest maar ze doen zo moeilijk... Ik ben 2 dagen vrij doordeweeks en dan moet ik er alsnog vrij voor nemen. Zou ik op eigen initiatief een ander bureau mogen zoeken, weet iemand dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |