abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121304500
Zwangerschap & geboorte

29 december: Incantrix (meisje)

2013

10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
19 januari: Menicole2 (meisje)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
03 mei: Vencodark (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
06 mei: -mandy- & Djeez
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

1 juni: .Sparkling. (meisje)
***7 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76

01 augustus: Suusz
***02 augustus: Juud & Dementor***
15 augustus: Laiveneertiekje
15 augustus: Hilzillah
17 augustus: Cwen
18 augustus: Hilliebillie
21 augustus: Sull
23 augustus: covie
- - augustus: Djmomo

11 september: Kleurdoos
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 08-01-2013 13:32:41 ]
pi_121304515
Hilliebillie: van harte met de knipper! *O*
pi_121304519
Nog maar één 2012-baby in de lijst! Inca :*

En als er nog iets gewijzigd moet worden, let me know.
Hillie, nog gefeliciteerd met je knipper trouwens ;)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:15:10 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121304523
Volgens mij mag Isis ook nog uit de OP! :D
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_121304544
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij mag Isis ook nog uit de OP! :D
Oh joh, die is ook zo ver voorgekropen, over het hoofd gezien :@
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:16:05 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121304548
Hilliebillie, wat fijn van de goede echo! *O*

En Inca: :* hoop dat het toch lukt om aan te kaarten dat je je had ingesteld op een datum.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_121304557
(en waarom staat er mx35eisje achter klumsy? of is dat een inside joke die ik niet snap? :') )
pi_121304620
Isis en Estrys beide gefeliciteerd! Snel gegaan ineens :)

Hillbillie, gaaf he, knipperend hartje !

Inca, hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt..
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:18:46 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121304634
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:03 schreef Logician het volgende:
Kan zijn dat ik het dan verkeerd gelezen heb ..
Hoeft niet, mss heb ik het het wel verkeerd hoor. ;)

Anyway, ik hoop dat je gewoon snel bevalt Inca, of dat nou met hulp is of niet. Zouden ze evt. vandaag nog weer gaan strippen trouwens? Of was dat eenmalig?

Hilliebillie! Gefeliciteerd met je knippertje!
pi_121304804
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:16 schreef L-E het volgende:
(en waarom staat er mx35eisje achter klumsy? of is dat een inside joke die ik niet snap? :') )
Ik heb geen idee waar dat vandaan komt, dus heb het weggehaald.
pi_121304822
Gefeliciteerd beide! Wat een onwijs mooie namen hebben jullie de baby's gegeven zeg O+
pi_121305382
Hilliebillie gefeliciteerd met de mooie echo met knipper *O*

Hier even een update :)

Ik ben nu bijna 6 weken en heb ENORM pijnlijke borsten, zeker als ik in bed lig. Ik kan niet eens meer lekker tegen mijn O+ aankruipen ;( Alsof ze één grote blauwe plek zijn zeg maar. Zelfs als ik me omdraai in bed is het pijnlijk. Is dit herkenbaar? Overdag heb ik er niet zo gek veel last van gelukkig.

Verder kan ik niet wachten tot maandag! Dan kan ik eindelijk bij de huisarts langs, neemt hij bloed af en krijg ik meer info over het hoe en wat hier in Frankrijk bij een zwangerschap. Hopelijk ook snel een echo O+ Ik ben zo'n idioot die iedere week opnieuw test of het lijntje op de zwangerschapstest niet vager wordt omdat ik stiekem ergens bang ben dat het misgaat. Stom is dat. Vanochtend was de teststreep bijna net zo donker als de controlestreep :+

Vanmiddag heb ik een 2 uur durend functioneringsgesprek met mijn leidinggevende. Een paar weken geleden heeft ze me een nieuw tijdelijk contract aangeboden tot september. In principe wil ik het wel doen (graag zelfs), maar als alles goed gaat, betekent het dat ik begin augustus met verlof ga. En dan is het hier in Frankrijk hartje hoogseizoen en laat ik nou net in het toerisme werken. Ik zit er dus sterk over te twijfelen om open kaart te spelen. Vind het zo lullig om nu niets te zeggen en over een maand wel. Als dat tot gevolg heeft dat ze me geen tijdelijk contract meer aanbiedt, dan kan ik hier in de buurt nog op een kasteel meewerken in het seizoen, dus ik kom zowiezo niet met legen handen te staan. En anders is er nog geen man overboord, mijn vriend verdient in principe voldoende voor ons 2-en (3-en O+)

Dilemma's dilemma's...
pi_121305403
Iedereen op ons kantoor wordt dit jaar boventallig verklaard en per 1-1-2014 moet iedereen eruit zijn.
Nu heb ik deze maand 1e gesprek over de vertrekregeling, mijn wensen, rechten en plichten.

Wat moet ik nu doen, deze week vast vertellen (ben donderdag pas 8 weken) of wachten tot het gesprek. Maar dat is denk ik niet zo netjes..
pi_121305442
Musique: dat van die enorm zere borsten had ik ook. Alsof ze gekneusd waren, was echt bizar. Ging snel weer over hier. Je bent iig lekker zwanger, dat is duidelijk! O+
pi_121305453
Oh Musique beetje hetzelfde schuitje :D
pi_121305490
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:43 schreef covie het volgende:
Iedereen op ons kantoor wordt dit jaar boventallig verklaard en per 1-1-2014 moet iedereen eruit zijn.
Nu heb ik deze maand 1e gesprek over de vertrekregeling, mijn wensen, rechten en plichten.

Wat moet ik nu doen, deze week vast vertellen (ben donderdag pas 8 weken) of wachten tot het gesprek. Maar dat is denk ik niet zo netjes..
Maakt niet uit toch, iedereen gaat eruit. Ik zou lekker wachten tot je veilig zit.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_121305504
Ik zou open kaart spelen maar dat is meer dat ik er geen fijn gevoel over aan zou houden en ik dan niet lekker op mijn werk zou zitten. Of het praktisch de juiste keuze is weet ik niet.
pi_121305529
hillie, van harte met je knippertje!!! (ik mag morgen.. eindelijk)

musique en covie, lastige situatie. ik heb eind jan mijn beoordelingsgesprek. twijfel nog wanneer ik het ga vertellen op werk. Op zijn vroegst toch pas volgende week woensdag (dan zie ik mijn leidinggevende pas weer).
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_121305547
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:46 schreef As1981 het volgende:
Ik zou open kaart spelen maar dat is meer dat ik er geen fijn gevoel over aan zou houden en ik dan niet lekker op mijn werk zou zitten. Of het praktisch de juiste keuze is weet ik niet.
Zo sta ik er ook in. :)

Bij mijn huidige baan ben ik begin september begonnen. Eind september had ik een positieve test... Dat ging iets sneller dan we hadden verwacht, maar ik heb het - tegen alle adviezen in - snel gedeeld met mijn leidinggevende, omdat dat persoonlijk echt een stuk beter voelde. Dat kon ze enorm waarderen, gelukkig.
pi_121305581
Ik zit te wachten op een sms van de dokter (hip!) of ik een blaasontsteking heb. Ik hoop er inmiddels enorm op, want ik heb ook vervelende buikkrampen. ;(
pi_121305632
*O* Estrys en Isis! Jemig, wat een snelheid in het holst van de nacht.

Estrys, ongelooflijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter J.olie, wat een klein moppie O+ En haar naam vind ik geweldig, zó leuk bij S.eb ook!!

Isis, enorm gefeliciteerd met de geboorte van jullie David, prachtige naam! Heel veel gelukg met zn 4en!

En Inca, voor jou eenhele dikke :* Durf maar op je strepen te staan hoor! Een goed beleid kan alleen maar gevoerd worden als je gyn of VK het hele plaatje compleet heeft, en dat kan alleen als jij jouw zorgen/gevoel/verdriet/angst/het-is-gewoon-op op tafel legt. Hopelijk geven ze je dan het gevoel dat je in ieder geval gehoord wordt en zullen ze met je meedenken naar de beste oplossing voor iedereen! Zet m op jij! Bijna je meisje <3
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_121305636
L-E hoop dat je snel weet waardoor het komt :*
pi_121305644
ik sta gewoon al bijna in de top 10 :o

heb vandaag energie voor 10, toch fijn die extra nachtrust... Ben de hele bovenverdieping onderhanden aan het nemen! zijn al 2 vuilniszakken vol "zooi" weg 2e wasje zit al in de machine zo de was verder opvouwen/strijken en dan stofzuigen en dweilen! en daarna maar op de bank ploffen want dan zal m'n lijf wel flink gaan protesteren, maar dan is boven wel helemaal klaar O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:52:52 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121305661
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:49 schreef L-E het volgende:
Ik zit te wachten op een sms van de dokter (hip!) of ik een blaasontsteking heb. Ik hoop er inmiddels enorm op, want ik heb ook vervelende buikkrampen. ;(
Kan het niet groei van je bm zijn? Lijkt op wat ik toen een aantal dagen had en bij mij was het de groei... Hoop dat het snel duidelijk wordt voor je!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:54:10 #25
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_121305694
Isis en Estrys, van harte gefeliciteerd!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_121305759
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Kan het niet groei van je bm zijn? Lijkt op wat ik toen een aantal dagen had en bij mij was het de groei... Hoop dat het snel duidelijk wordt voor je!
Is best mogelijk, ik hoop het. In combinatie met het bloedverlies van zondag zit het me toch niet helemaal lekker, maar een blaasonsteking zou alles verklaren en dan is het allemaal zo opgelost. :)
pi_121305835
Over openheid naar je werkgever: ik denk dat het ook van je relatie met je werkgever afhangt. Ik werk zelf in een heel klein bedrijfje, en toen ik vertelde dat ik wilde verhuizen werd ik meteen gedumpt. Daar had ik dus spijt van, want ik vertelde het juist zodat ze alvast rustig iemand konden inwerken en het geen verrassing zou zijn (ook voor mijn collega's, want nu moesten zij dus per direct al mijn werk overnemen).

Later werd ik teruggevraagd (verhuizen is niet gelukt) en ik heb ja gezegd. Ik heb er toen meteen bij verteld dat we graag een kind wilden en dat ik dat meteen vertelde omdat ik niet eenzelfde situatie als de vorige keer wilde. Geen idee waarom, maar dat viel supergoed en ik kreeg toen ik zwanger werd dan ook alle steun en hulp die ik nodig heb. Dolenthousiast zijn ze voor me.

Ik zou eerst voor jezelf kiezen en dan pas voor je werkgever, maar het is lastig inschatten hoe ze reageren. En als je jezelf continu opgefokt en rot voelt als je het nu nog even verbergt, is de vraag of dat voor jou wel de beste keuze is!
pi_121305967
Jaaaa, verse baby's, gefeliciteerd Estrys en Isis met jullie zoon en dochter.
En natuurlijk de ' nieuwelingen' van harte welkom.

incatrix :*

Gisteren na twee weken vakantie weer een hele dag voor de klas gestaan, wat een nachtmerrie! Echt schuifelend naar huis gegaan, mijn bekken is nu wel verrot.... Mijn baas gevraagd of ik misschien halve dagen tot aan mijn verlof want ik wil der nog niet uit! Ben nu ( nou ja, morgen) 30 weken. Vanochtend moest ik toevallig naar de huisarts, meteen maar even dit ook aangekaart en volgens hem moet ik meer rust inbouwen, ja dat gaat niet wanneer je een klas vol hebt. Dan stoppen, maar ook dat wil ik nog niet. Vanmiddag verloskundige, daar maar even informeren. To be continued!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:04:40 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121305972
Ik heb het op het werk ook heel snel verteld. Kleine organisatie en het zou ontzettend opvallen als ik ineens aan het toilet-huggen ging o.i.d. En ik had toen meteen alle ruimte om wat eerder weg te gaan of verlof te nemen als het niet ging. Heb dat gelukkig maar 1x nodig gehad, toen ik bloedverlies had en ongeveer rechtsomkeert naar het zkh heb gemaakt. Maar dat was toen ook dus geen probleem en ik hoefde geen smoezen te verzinnen. En ze zijn allemaal heel blij hier voor me, ben de eerste zwangere sinds 26 jaar (!) :D.

Dus ja, het hangt erg van jezelf af en hoe de relatie op je werk is. Kan me ook goed voorstellen als die koeltjes is en een groot bedrijf ofzo, dat je het nog even voor je houdt :Y.
pi_121305974
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:52 schreef klumsy het volgende:
ik sta gewoon al bijna in de top 10 :o

heb vandaag energie voor 10, toch fijn die extra nachtrust... Ben de hele bovenverdieping onderhanden aan het nemen! zijn al 2 vuilniszakken vol "zooi" weg 2e wasje zit al in de machine zo de was verder opvouwen/strijken en dan stofzuigen en dweilen! en daarna maar op de bank ploffen want dan zal m'n lijf wel flink gaan protesteren, maar dan is boven wel helemaal klaar O+
Gaat snel he!?
Kijk je wel uit dat je niet te veel doet? :*

Ik sta nu ineens op de 7e plek :X
Stiefmoeder komt volgend weekend helpen alles schoonmaken en de wasjes draaien, veel ineens wat er nog moet gebeuren :o

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2013 12:05:27 ]
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:05:09 #31
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_121305985
Ik ben juist normaal heel rustig en makkelijk, maar als ik zwanger ben dan ben ik echt een leeuwin. Zowel nu over Lientje als ook over mezelf en de baby. Ik laat me echt niets vertellen, door niemand niet en iedereen kan de wind van voren krijgen. De 'rem' is er ook een beetje af, die van eerst nadenken voordat je iets zegt.

We zaten twee weken terug in de Prenatal, en moesten eerst 15 minuten wachten voordat iemand de bestelling kwam opnemen en daarna zaten we nog een half uur te wachten tot we onze broodjes (koude bereiding) zouden krijgen en het personeel maar grappen en grollen met elkaar en niet doorwerken.
Toen ben ik dus na 35 minuten de koffie gaan betalen en mochten ze de broodjes zelf opeten (ja maar mevr ze zijn bijna klaar).... :{w
Normaal was ik dan nog even blijven zitten, zo van, het komt vast zo.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:06:42 #32
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_121306011
Ow en Hillie gefeliciteerd met je knipper! :*

En Covie en Suusz, welkom in het topic! *O*
pi_121306039
Milka :* hopelijk komt ze vanmiddag met een haalbare oplossing voor je.
pi_121306177
Hier heb ik het ool snel verteld ivn agressie op de groepen waar ik werkte en ik niet in situaties wilde komen waarin ik een keuze zou moeten maken niet ingrijpen als dat wel verwacht word. Juist omdat die eerste weken kwetsbaar zijn.
Maar heb het verder niet aan de grote klok gehangen. Als men het echter direct vroeg gingik het niet ontkennen. Het kindje was toen als echt een deel van mij en dat voelde heel vreemd.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:30:00 #35
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121306516
Wow wat een vlotterds hier zeg :o

Isis, gefeliciteerd met jullie zoon David. Wat een prachtig gewicht. Geniet er van *O*

Estrys, gefeliciteerd met jullie dochter. Mooie naam *O*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121306551
Wow, Xcuz, de eerste in 26 jaar :o Werken er bijna alleen maar mannen bij jou ofzo?

Milka, dat klinkt absoluut niet fijn. Ik hoop dat je tot een haalbaar werkplan komt!

Logi al op plaats 7 :) Goed dat je hulp krijgt van je stiefmoeder en wat prettig dat je de pijn een beetje kan behappen nu je een datum hebt.

Klumsy lekker aan de poets :D

Ican, ik sluit me aan bij de rest, ga op je strepen staan, je trekt dit niet lang meer zo! Met deze situatie is niemand blij en het kindje zit al lang genoeg in je buik, hoogste tijd dat ze er uitkomt!

Covie en Suusz welkom *O*

Juud79, groot gelijk, ik was ook weggelopen als het zo belachelijk lang zou duren!

Suikertante, dat lijkt me ook raar, om weg te moeten bij een bedrijf en daarna weer terug te komen en dat ze ineens zo vriendelijk en begaan zijn... Gelukkig maar trouwens :) Zou helemaal lullig zijn geweest als ze je er een 2e keer uit hadden gezet.

L-E ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt zodat je vermeende blaasontsteking behandeld kan worden!

En hier is het nu lunchpauze *O* Ga ik eens even goed nadenken wat ik vanmiddag tijdens het functioneringsgesprek zal zeggen. Ik denk dat ik ondanks de vroegte van de zwangerschap inderdaad open kaart speel. Ik neem er een aanzienlijk risico mee maar kan redelijk goed met mijn leidinggevende overweg.
pi_121306566
Urine is schoon, geen blaasontsteking dus.

Ik word zo terug gebeld door de vk. :)
pi_121306667
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:31 schreef Musique het volgende:
Suikertante, dat lijkt me ook raar, om weg te moeten bij een bedrijf en daarna weer terug te komen en dat ze ineens zo vriendelijk en begaan zijn... Gelukkig maar trouwens :) Zou helemaal lullig zijn geweest als ze je er een 2e keer uit hadden gezet.
Is het ook, heb er ook best even over nagedacht of ik wel terug wilde komen. Maar mijn baas denkt superzakelijk en is er zelf bijna nooit, en het werk is zo leuk! Ik sta er nu heel anders in en de baan is niet van levensbelang, dus ben blij dat ik ja heb gezegd :)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:40:41 #39
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_121306783
Jullie zijn lief O+ :* Bedankt voor het meedenken allemaal O+

Ik ben nu weer thuis, het hartfilmpje en de echo waren goed in elk geval :) Ik kreeg eerst nog iemand anders aan mijn bed die vroeg hoe ik me voelde (ik denk een verpleegkundige) en toen heb ik maar gewoon gezegd dat ik me eigenlijk even een beetje minder voelde, omdat de vk van gisteren iets anders had gezegd als de vk van vandaag en dat ik me ondertussen dus toch wel op die info uit eerste instantie had ingesteld. Ze zei dat het ook heel vervelend is als je zulke verschillende verhalen hoort, zeker als je al aardig overtijd bent, dus dat zij het even zou bespreken. Ze zei ook dat het soms best lastig kan zijn een eenduidig beleid te hanteren, maar dat het ziekenhuis daar wel naar streeft dus dat ze even zou informeren of het beleid van de vk van gisteren niet gewoon aan kon worden gehouden, omdat dat al gezegd was.
Vervolgens kwam de vk van vandaag dus terug met de gyn er ook nog bij, heeft ze nog een keer heel goed onderzocht hoe de baarmoedermond, de baarmoeder zelf, de baby enzovoorts ervoor lagen en ook nog eens gestript (best wel flink ook, het was onprettig omdat ze tegen mijn blaas aan het aanhannesen was, maar niet pijnlijk) en toen kwamen ze eigenlijk tot de conclusie dat alle voorwaarden zó gunstig zijn dat inleiden ook niet veel meer voor zou stellen als het doorprikken van de vliezen en eventueel een klein beetje medicatie om de weeën op gang te helpen. Dus toen vond de gyn eigenlijk dat we donderdag maar gewoon even die baby eruit moesten komen knallen O+ :D

S.v.p. geen berichten hierover op mijn facebook dames, ik heb liever niet dat bepaalde mensen weten dat we een datum hebben :) :@

Wel een enorme opluchting dus *O* Had eigenlijk niet van mezelf verwacht dat ik me zo zou voelen, ik vind mezelf eigenlijk best wel sneu om moeilijk te gaan zitten doen over die paar dagen :@

Bijkomend voordeel is dat we nu sommige dingen ook wat makkelijker kunnen regelen!

BE, precíes wat jij omschrijft, dat is hoe ik dan ook reageer. Dan zeg ik eigenlijk maar niets en dan doe ik van 'ohja, ja, natuurlijk' en 'ja, tja, het gaat nog wel hoor, als jullie dat adviseren doe ik dat maar' terwijl je in je hoofd eigenlijk denkt DO NOT WANT maar dat spreek je dan niet uit. De tranen waren dus inderdaad ook nadat die vk weg was gegaan en het gordijntje dichtzat :') En eigenlijk kwamen ze er ook alleen maar uit omdat mijn lief, goed als hij mij kent, ging lopen prikken: 'ehm, weet je zeker dat het nog wel gaat zo allemaal?' :')

Tally, verder heb ik in het ziekenhuis eigenlijk niets dan begrip en fijne begeleiding gehad hoor! Er was 1 moment dat wat beter had gekund, maar dat was een vk die het hartje niet direct kon vinden en verder niets zei om uit te leggen dat dat normaal was, waardoor ik even dacht dat de baby dood was ofzo. Het is hier echt puur een verschil tussen hoe verschillende mensen over dingen denken, die vk van gisteren voelde en stripte en had zoiets van 'moah, dit komt wel goed zo, alles is zo gunstig al!' en die van vandaag ging denk ik meer van het beleid op papier uit.

Anyway, ik ben heel blij dat we een duidelijk actieplan hebben nu, dat de baby het nog steeds goed doet in mijn buik en dat ook de gyn zelf nog even zoiets had van 'ik kijk even' :)

/langlangverhaal

Hilliebillie, yay! Goed nieuws,wat fijn! *O*
3!
pi_121306826
Inca: wat fijn allemaal! O+ Gewoon donderdag een baby! O+
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:45:08 #41
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_121306920
Inca O+, wat fijn! Ben blij voor je/jullie! :*
pi_121306922
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:40 schreef Incantrix het volgende:

Ik ben nu weer thuis, het hartfilmpje en de echo waren goed in elk geval :) Ik kreeg eerst nog iemand anders aan mijn bed die vroeg hoe ik me voelde (ik denk een verpleegkundige) en toen heb ik maar gewoon gezegd dat ik me eigenlijk even een beetje minder voelde, omdat de vk van gisteren iets anders had gezegd als de vk van vandaag en dat ik me ondertussen dus toch wel op die info uit eerste instantie had ingesteld. Ze zei dat het ook heel vervelend is als je zulke verschillende verhalen hoort, zeker als je al aardig overtijd bent, dus dat zij het even zou bespreken. Ze zei ook dat het soms best lastig kan zijn een eenduidig beleid te hanteren, maar dat het ziekenhuis daar wel naar streeft dus dat ze even zou informeren of het beleid van de vk van gisteren niet gewoon aan kon worden gehouden, omdat dat al gezegd was.
Vervolgens kwam de vk van vandaag dus terug met de gyn er ook nog bij, heeft ze nog een keer heel goed onderzocht hoe de baarmoedermond, de baarmoeder zelf, de baby enzovoorts ervoor lagen en ook nog eens gestript (best wel flink ook, het was onprettig omdat ze tegen mijn blaas aan het aanhannesen was, maar niet pijnlijk) en toen kwamen ze eigenlijk tot de conclusie dat alle voorwaarden zó gunstig zijn dat inleiden ook niet veel meer voor zou stellen als het doorprikken van de vliezen en eventueel een klein beetje medicatie om de weeën op gang te helpen. Dus toen vond de gyn eigenlijk dat we donderdag maar gewoon even die baby eruit moesten komen knallen O+ :D

S.v.p. geen berichten hierover op mijn facebook dames, ik heb liever niet dat bepaalde mensen weten dat we een datum hebben :) :@

Wel een enorme opluchting dus *O* Had eigenlijk niet van mezelf verwacht dat ik me zo zou voelen, ik vind mezelf eigenlijk best wel sneu om moeilijk te gaan zitten doen over die paar dagen :@

Bijkomend voordeel is dat we nu sommige dingen ook wat makkelijker kunnen regelen!

BE, precíes wat jij omschrijft, dat is hoe ik dan ook reageer. Dan zeg ik eigenlijk maar niets en dan doe ik van 'ohja, ja, natuurlijk' en 'ja, tja, het gaat nog wel hoor, als jullie dat adviseren doe ik dat maar' terwijl je in je hoofd eigenlijk denkt DO NOT WANT maar dat spreek je dan niet uit. De tranen waren dus inderdaad ook nadat die vk weg was gegaan en het gordijntje dichtzat :') En eigenlijk kwamen ze er ook alleen maar uit omdat mijn lief, goed als hij mij kent, ging lopen prikken: 'ehm, weet je zeker dat het nog wel gaat zo allemaal?' :')

Tally, verder heb ik in het ziekenhuis eigenlijk niets dan begrip en fijne begeleiding gehad hoor! Er was 1 moment dat wat beter had gekund, maar dat was een vk die het hartje niet direct kon vinden en verder niets zei om uit te leggen dat dat normaal was, waardoor ik even dacht dat de baby dood was ofzo. Het is hier echt puur een verschil tussen hoe verschillende mensen over dingen denken, die vk van gisteren voelde en stripte en had zoiets van 'moah, dit komt wel goed zo, alles is zo gunstig al!' en die van vandaag ging denk ik meer van het beleid op papier uit.

Anyway, ik ben heel blij dat we een duidelijk actieplan hebben nu, dat de baby het nog steeds goed doet in mijn buik en dat ook de gyn zelf nog even zoiets had van 'ik kijk even' :)

/langlangverhaal

mooie datum 10-1-13
Lolle!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:46:29 #43
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_121306952
Wat fijn Inca!! O+
Hopelijk heb je nu wat meer rust en kun je naar de datum toeleven! :*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_121306957
Fijn inca.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:47:19 #45
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_121306977
:D

Tevens verjaardag van mijn tante en mijn nicht! Maar ik vind het mooi zo O+ Thnx chicks :*
3!
pi_121307000
Super dat er toch zo goed naar je geluisterd is, Inca!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:48:00 #47
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121307001
Wat fijn Inca :* Kom je er uit met opvang voor S?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121307020
Inca, hoera! Wat leuk zeg, en het is dus een week vol baby's O+ *O*
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:49:34 #49
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_121307040
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:40 schreef Incantrix het volgende:

/langlangverhaal

Oeh! Megablubberpowerspannend!
Of misschien werkt het strippen wel gewoon :+
pi_121307057
Inca een datum *O*
41.5 meisjes zijn de leukste O+ (en misschien denkt ze nu, laat ik er zelr maar uitkomen ;) deed de mijne ook :D)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')