Oh joh, die is ook zo ver voorgekropen, over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij mag Isis ook nog uit de OP!
Hoeft niet, mss heb ik het het wel verkeerd hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:03 schreef Logician het volgende:
Kan zijn dat ik het dan verkeerd gelezen heb ..
Ik heb geen idee waar dat vandaan komt, dus heb het weggehaald.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:16 schreef L-E het volgende:
(en waarom staat er mx35eisje achter klumsy? of is dat een inside joke die ik niet snap?)
Maakt niet uit toch, iedereen gaat eruit. Ik zou lekker wachten tot je veilig zit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:43 schreef covie het volgende:
Iedereen op ons kantoor wordt dit jaar boventallig verklaard en per 1-1-2014 moet iedereen eruit zijn.
Nu heb ik deze maand 1e gesprek over de vertrekregeling, mijn wensen, rechten en plichten.
Wat moet ik nu doen, deze week vast vertellen (ben donderdag pas 8 weken) of wachten tot het gesprek. Maar dat is denk ik niet zo netjes..
Zo sta ik er ook in.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:46 schreef As1981 het volgende:
Ik zou open kaart spelen maar dat is meer dat ik er geen fijn gevoel over aan zou houden en ik dan niet lekker op mijn werk zou zitten. Of het praktisch de juiste keuze is weet ik niet.
Kan het niet groei van je bm zijn? Lijkt op wat ik toen een aantal dagen had en bij mij was het de groei... Hoop dat het snel duidelijk wordt voor je!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:49 schreef L-E het volgende:
Ik zit te wachten op een sms van de dokter (hip!) of ik een blaasontsteking heb. Ik hoop er inmiddels enorm op, want ik heb ook vervelende buikkrampen.
Is best mogelijk, ik hoop het. In combinatie met het bloedverlies van zondag zit het me toch niet helemaal lekker, maar een blaasonsteking zou alles verklaren en dan is het allemaal zo opgelost.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kan het niet groei van je bm zijn? Lijkt op wat ik toen een aantal dagen had en bij mij was het de groei... Hoop dat het snel duidelijk wordt voor je!
Gaat snel he!?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:52 schreef klumsy het volgende:
ik sta gewoon al bijna in de top 10
heb vandaag energie voor 10, toch fijn die extra nachtrust... Ben de hele bovenverdieping onderhanden aan het nemen! zijn al 2 vuilniszakken vol "zooi" weg 2e wasje zit al in de machine zo de was verder opvouwen/strijken en dan stofzuigen en dweilen! en daarna maar op de bank ploffen want dan zal m'n lijf wel flink gaan protesteren, maar dan is boven wel helemaal klaar
Is het ook, heb er ook best even over nagedacht of ik wel terug wilde komen. Maar mijn baas denkt superzakelijk en is er zelf bijna nooit, en het werk is zo leuk! Ik sta er nu heel anders in en de baan is niet van levensbelang, dus ben blij dat ik ja heb gezegdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:31 schreef Musique het volgende:
Suikertante, dat lijkt me ook raar, om weg te moeten bij een bedrijf en daarna weer terug te komen en dat ze ineens zo vriendelijk en begaan zijn... Gelukkig maar trouwensZou helemaal lullig zijn geweest als ze je er een 2e keer uit hadden gezet.
mooie datum 10-1-13quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:40 schreef Incantrix het volgende:
Jullie zijn lief![]()
Bedankt voor het meedenken allemaal
Ik ben nu weer thuis, het hartfilmpje en de echo waren goed in elk gevalIk kreeg eerst nog iemand anders aan mijn bed die vroeg hoe ik me voelde (ik denk een verpleegkundige) en toen heb ik maar gewoon gezegd dat ik me eigenlijk even een beetje minder voelde, omdat de vk van gisteren iets anders had gezegd als de vk van vandaag en dat ik me ondertussen dus toch wel op die info uit eerste instantie had ingesteld. Ze zei dat het ook heel vervelend is als je zulke verschillende verhalen hoort, zeker als je al aardig overtijd bent, dus dat zij het even zou bespreken. Ze zei ook dat het soms best lastig kan zijn een eenduidig beleid te hanteren, maar dat het ziekenhuis daar wel naar streeft dus dat ze even zou informeren of het beleid van de vk van gisteren niet gewoon aan kon worden gehouden, omdat dat al gezegd was.
Vervolgens kwam de vk van vandaag dus terug met de gyn er ook nog bij, heeft ze nog een keer heel goed onderzocht hoe de baarmoedermond, de baarmoeder zelf, de baby enzovoorts ervoor lagen en ook nog eens gestript (best wel flink ook, het was onprettig omdat ze tegen mijn blaas aan het aanhannesen was, maar niet pijnlijk) en toen kwamen ze eigenlijk tot de conclusie dat alle voorwaarden zó gunstig zijn dat inleiden ook niet veel meer voor zou stellen als het doorprikken van de vliezen en eventueel een klein beetje medicatie om de weeën op gang te helpen. Dus toen vond de gyn eigenlijk dat we donderdag maar gewoon even die baby eruit moesten komen knallen![]()
![]()
S.v.p. geen berichten hierover op mijn facebook dames, ik heb liever niet dat bepaalde mensen weten dat we een datum hebben![]()
Wel een enorme opluchting dusHad eigenlijk niet van mezelf verwacht dat ik me zo zou voelen, ik vind mezelf eigenlijk best wel sneu om moeilijk te gaan zitten doen over die paar dagen
![]()
Bijkomend voordeel is dat we nu sommige dingen ook wat makkelijker kunnen regelen!
BE, precíes wat jij omschrijft, dat is hoe ik dan ook reageer. Dan zeg ik eigenlijk maar niets en dan doe ik van 'ohja, ja, natuurlijk' en 'ja, tja, het gaat nog wel hoor, als jullie dat adviseren doe ik dat maar' terwijl je in je hoofd eigenlijk denkt DO NOT WANT maar dat spreek je dan niet uit. De tranen waren dus inderdaad ook nadat die vk weg was gegaan en het gordijntje dichtzatEn eigenlijk kwamen ze er ook alleen maar uit omdat mijn lief, goed als hij mij kent, ging lopen prikken: 'ehm, weet je zeker dat het nog wel gaat zo allemaal?'
![]()
Tally, verder heb ik in het ziekenhuis eigenlijk niets dan begrip en fijne begeleiding gehad hoor! Er was 1 moment dat wat beter had gekund, maar dat was een vk die het hartje niet direct kon vinden en verder niets zei om uit te leggen dat dat normaal was, waardoor ik even dacht dat de baby dood was ofzo. Het is hier echt puur een verschil tussen hoe verschillende mensen over dingen denken, die vk van gisteren voelde en stripte en had zoiets van 'moah, dit komt wel goed zo, alles is zo gunstig al!' en die van vandaag ging denk ik meer van het beleid op papier uit.
Anyway, ik ben heel blij dat we een duidelijk actieplan hebben nu, dat de baby het nog steeds goed doet in mijn buik en dat ook de gyn zelf nog even zoiets had van 'ik kijk even'
/langlangverhaal
Hilliebillie, yay! Goed nieuws,wat fijn!
Oeh! Megablubberpowerspannend!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:40 schreef Incantrix het volgende:
Jullie zijn lief![]()
Bedankt voor het meedenken allemaal
Ik ben nu weer thuis, het hartfilmpje en de echo waren goed in elk gevalIk kreeg eerst nog iemand anders aan mijn bed die vroeg hoe ik me voelde (ik denk een verpleegkundige) en toen heb ik maar gewoon gezegd dat ik me eigenlijk even een beetje minder voelde, omdat de vk van gisteren iets anders had gezegd als de vk van vandaag en dat ik me ondertussen dus toch wel op die info uit eerste instantie had ingesteld. Ze zei dat het ook heel vervelend is als je zulke verschillende verhalen hoort, zeker als je al aardig overtijd bent, dus dat zij het even zou bespreken. Ze zei ook dat het soms best lastig kan zijn een eenduidig beleid te hanteren, maar dat het ziekenhuis daar wel naar streeft dus dat ze even zou informeren of het beleid van de vk van gisteren niet gewoon aan kon worden gehouden, omdat dat al gezegd was.
Vervolgens kwam de vk van vandaag dus terug met de gyn er ook nog bij, heeft ze nog een keer heel goed onderzocht hoe de baarmoedermond, de baarmoeder zelf, de baby enzovoorts ervoor lagen en ook nog eens gestript (best wel flink ook, het was onprettig omdat ze tegen mijn blaas aan het aanhannesen was, maar niet pijnlijk) en toen kwamen ze eigenlijk tot de conclusie dat alle voorwaarden zó gunstig zijn dat inleiden ook niet veel meer voor zou stellen als het doorprikken van de vliezen en eventueel een klein beetje medicatie om de weeën op gang te helpen. Dus toen vond de gyn eigenlijk dat we donderdag maar gewoon even die baby eruit moesten komen knallen![]()
![]()
S.v.p. geen berichten hierover op mijn facebook dames, ik heb liever niet dat bepaalde mensen weten dat we een datum hebben![]()
Wel een enorme opluchting dusHad eigenlijk niet van mezelf verwacht dat ik me zo zou voelen, ik vind mezelf eigenlijk best wel sneu om moeilijk te gaan zitten doen over die paar dagen
![]()
Bijkomend voordeel is dat we nu sommige dingen ook wat makkelijker kunnen regelen!
BE, precíes wat jij omschrijft, dat is hoe ik dan ook reageer. Dan zeg ik eigenlijk maar niets en dan doe ik van 'ohja, ja, natuurlijk' en 'ja, tja, het gaat nog wel hoor, als jullie dat adviseren doe ik dat maar' terwijl je in je hoofd eigenlijk denkt DO NOT WANT maar dat spreek je dan niet uit. De tranen waren dus inderdaad ook nadat die vk weg was gegaan en het gordijntje dichtzatEn eigenlijk kwamen ze er ook alleen maar uit omdat mijn lief, goed als hij mij kent, ging lopen prikken: 'ehm, weet je zeker dat het nog wel gaat zo allemaal?'
![]()
Tally, verder heb ik in het ziekenhuis eigenlijk niets dan begrip en fijne begeleiding gehad hoor! Er was 1 moment dat wat beter had gekund, maar dat was een vk die het hartje niet direct kon vinden en verder niets zei om uit te leggen dat dat normaal was, waardoor ik even dacht dat de baby dood was ofzo. Het is hier echt puur een verschil tussen hoe verschillende mensen over dingen denken, die vk van gisteren voelde en stripte en had zoiets van 'moah, dit komt wel goed zo, alles is zo gunstig al!' en die van vandaag ging denk ik meer van het beleid op papier uit.
Anyway, ik ben heel blij dat we een duidelijk actieplan hebben nu, dat de baby het nog steeds goed doet in mijn buik en dat ook de gyn zelf nog even zoiets had van 'ik kijk even'
/langlangverhaal
Hilliebillie, yay! Goed nieuws,wat fijn!
Er is al een nieuwe voor in de plaats gekomen!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij mag Isis ook nog uit de OP!
*lol*quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Whoah ze staat echt al in de lijst
Mag ik ook in de lijst BE?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, en als het in de lijst staat is het zo!![]()
Alleen als je me het bewijs laat zien!quote:
Met KD! Fokbabyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Alleen als je me het bewijs laat zien!Maar dan mag het natuurlijk!
Of wacht, wil jij met KD in het lijstje?![]()
quote:
quote:
Whehequote:
KD, ik vind gewoon dat het goed isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Maarrr, nog even wachten op de echo dus, het voelt wel goed, maar je weet t nooit uiteraard. Ik mag de 24e
Wat stiekem een heul leuk programma is imhoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2013 13:44:30 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |