quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:45 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vertelde t aan Elin, dat er waarschijnlijk een baby in mijn buik zit, zegt ze 'Gatverdamme mam'Nou, dat was niet echt de reactie die ik had verwacht
Ja, het is geen pretje. Ik draai dan ook vooral duimen dat we bij de 50% kans zitten dat ik het níet heb doorgegeven aan babbie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:44 schreef L-E het volgende:
Ah, dat klinkt heftig XM. Ik ken de naam wel, bij mij is afgelopen jaar HMS vast gesteld en toen kwam dat ook even voorbij.
Ik vertelde t aan Elin, dat er waarschijnlijk een baby in mijn buik zit, zegt ze 'Gatverdamme mam'Nou, dat was niet echt de reactie die ik had verwacht
Bij lex ging ik uit een soort oerinstinct op handen en knietjes zitten, vervolgens de hele nacht flink gekotst en de volgende ochtend lag ie normaalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef klumsy het volgende:
zijn er eigenlijk nog bepaalde houdingen tijdens liggen oid die je kleintje helpen om vanuit
stuit in "normale" houding te komen liggen?
Hier ligt de kleine meid ook in stuit, dat is echt pas van de laatste weken want daarvoor lag ze juist steeds met haar hoofdje naar beneden... gelukkig heeft ze nog even om te draaien, hopelijk gaat ze dat ook nog doen
Kun je dat testen oid?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, het is geen pretje. Ik draai dan ook vooral duimen dat we bij de 50% kans zitten dat ik het níet heb doorgegeven aan babbie.
Ik weet niet hoe dat moetquote:
Iets met dweilen was het toch?quote:
Ik heb er maar gewoon geen antwoord op gegeven.quote:
En dan gaat de dokter jouw buik open maken he mama?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat vroeg mijn nichtje ook...
Vraag maar aan papa en mama
*smelt*quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:57 schreef __Isis__ het volgende:
Wat is het fantastisch om je kindje meteen mee naar huis te mogen nemenzo bijzonder!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En dan gaat de dokter jouw buik open maken he mama?
Dakotaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:56 schreef zandsculptuur het volgende:
KD gefeliciteerd, leuk!
Nu wil ik ook snel zwanger zijn!
(ik heb gelurkt bij jouw eerste, toen had je nog een andere nick)
Dat weet de mijnese wel. Ze vroeg laatst ook al aan een vriendin van mij of ze bij de bevalling mocht zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En dan gaat de dokter jouw buik open maken he mama?
Iig fijn dat met je kindje alles goed leek!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:34 schreef L-E het volgende:
Sparkling, hoe komt het dat je al zo lang koorts hebt?
Hier terug van de vk. Baarmoeder voelde goed, groeit ook goed, hartje ook goed, de harde buiken en krampen komen vermoedelijk door de drukte van de afgelopen tijd. Advies is rustig aan doen. En ik werk al halve dagen en doe geen klap thuis omdat Vriendje alles voor me doet. Nou goed, we zien het wel. Bij toename krampen gewoon weer bellen uiteraard.
Ja, met dat in mijn achterhoofd ben ik dus ook op handen en knieen gaan zitten en met een boel kabaal in mijn buik tot gevolg. Maar ja, toen was dus de verkeerde gedraaidquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Bij lex ging ik uit een soort oerinstinct op handen en knietjes zitten, vervolgens de hele nacht flink gekotst en de volgende ochtend lag ie normaal
Is er nog ruimte dat ze nog een keer kunnen draaien?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:38 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, met dat in mijn achterhoofd ben ik dus ook op handen en knieen gaan zitten en met een boel kabaal in mijn buik tot gevolg. Maar ja, toen was dus de verkeerde gedraaid
Briljante opmerking van Elin. Die weet inmiddels hoe kindjes gemaakt worden zeker
Hehequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:38 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, met dat in mijn achterhoofd ben ik dus ook op handen en knieen gaan zitten en met een boel kabaal in mijn buik tot gevolg. Maar ja, toen was dus de verkeerde gedraaid
Het liefst lig ik hele dagen op de bank 24kitchen te kijken en chocoladevla te eten. Rust.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Iig fijn dat met je kindje alles goed leek!
En tja, rustig blijven doen dan maar
Een heel saai boek lezen? Of een gortdroog beleidsstuk van je werk?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:10 schreef _wolk82_ het volgende:
Wat gaan jullie weer lekker hard, is bijna niet bij te houden.
Estrys gefeliciteerd.
Gefeliciteerd Kleurdoos.
Lot 26 wekendas een mooie mijlpaal.
Logi en Inca fijn dat jullie een datum hebben, nu aftellen.
Verder alweer veel vergeten. Ik zou nu ook lekker moeten slapen, maar zelfs overdag wil het niet lukken en dat terwijl ik doodmoe ben
. Iemand misschien tips, want na de 2 1/2 uur van afgelopen nacht wil ik gewoon slapen.
Sorry voor mijn klaagpost maar ben het even zat.
Volgens de gyn kunnen ze altijd ruimte maken, al is het nog zo krap. Geloof alleen niet dat hij de kans erg groot acht maar zeg nooit nooit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is er nog ruimte dat ze nog een keer kunnen draaien?
TLC is ook een goede vervanger. Maar dat is vanaf 15.00 uur. Of heb je dat ook niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Het liefst lig ik hele dagen op de bank 24kitchen te kijken en chocoladevla te eten. Rust.
Maar we hebben geen 24 kitchen.
Ik denk dat ze het wel gezellig zo vinden, zo met de hoofdjes bij elkaar. Ze liggen nu lepeltje-lepeltjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:43 schreef covie het volgende:
Nou kyara en Klumsy allebei gewoon op handen en knieën.
Kyara als er nou 1 draait misschien dat de ander dan ook niet meer lekker ligt en er ook bij draait.
OMG!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:38 schreef Ticootje het volgende:
Haren geverfd en geföhnd.![]()
Omg.
Ik ga echt voor dat broodje shoarma denk ik.
Je zei chocoladevlaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Het liefst lig ik hele dagen op de bank 24kitchen te kijken en chocoladevla te eten. Rust.
Maar we hebben geen 24 kitchen.
Misschien tijd om toch vast te beslissen welke naam het wordt. Zodat jullie 'm dan meteen samen kunnen laten tatoeërenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neem ik wel mee...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:38 schreef Ticootje het volgende:
Haren geverfd en geföhnd.![]()
Omg.
Ik ga echt voor dat broodje shoarma denk ik.
Kapsalonnetje in het geboortekliniekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |