TLC is ook een goede vervanger. Maar dat is vanaf 15.00 uur. Of heb je dat ook niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Het liefst lig ik hele dagen op de bank 24kitchen te kijken en chocoladevla te eten. Rust.
Maar we hebben geen 24 kitchen.
Ik denk dat ze het wel gezellig zo vinden, zo met de hoofdjes bij elkaar. Ze liggen nu lepeltje-lepeltjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:43 schreef covie het volgende:
Nou kyara en Klumsy allebei gewoon op handen en knieën.
Kyara als er nou 1 draait misschien dat de ander dan ook niet meer lekker ligt en er ook bij draait.
OMG!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:38 schreef Ticootje het volgende:
Haren geverfd en geföhnd.![]()
Omg.
Ik ga echt voor dat broodje shoarma denk ik.
Je zei chocoladevlaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Het liefst lig ik hele dagen op de bank 24kitchen te kijken en chocoladevla te eten. Rust.
Maar we hebben geen 24 kitchen.
Misschien tijd om toch vast te beslissen welke naam het wordt. Zodat jullie 'm dan meteen samen kunnen laten tatoeërenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neem ik wel mee...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:38 schreef Ticootje het volgende:
Haren geverfd en geföhnd.![]()
Omg.
Ik ga echt voor dat broodje shoarma denk ik.
Kapsalonnetje in het geboortekliniekquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:12 schreef klumsy het volgende:
haha kinderen en hun reakties
Toen we vorige zwangerschap aan de zusjes ( toen 8,5 ) van M. vertelde dat ik zwanger was kreeg ik toen ik naar bed bracht dit:
A: Ik weet wat jullie gedaan hebben!
ik: Owja?
A: Ja, jullie hebben geneukt
ik: euh.....
A: Maarre... wie lag er dan bovenop? Jij of M.?
ik: Dat weet ik echt niet meer hoor
A: Nou dan denk ik M!
ik: haha nou dan denk ik dat ook
Nou dan denk ik ook M.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:15 schreef klumsy het volgende:
Dat op handen en knieen zitten gaat trouwens vervelen... niet echt een comfortable houding
zal donderdag als ik controle heb eens kijken of het effect heeft gehad
Hier al grijze haren vanaf mijn 17equote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:20 schreef bellelena het volgende:
Klumsy![]()
![]()
Hier ook geen haarverfM'n moeder is nu 52 en die heeft ook nog geen grijze haren, dus ik hoop op 'haar' genen
Ohh wow, dat is wel heel vroeg! Mijn oom werd al rond z'n 20e kaalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hier al grijze haren vanaf mijn 17e
Slechte genen.
Maarrr, de vrouwen in onze familie krijgen wel pas heel laat rimpels dus dat scheelt.
+1!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hier al grijze haren vanaf mijn 17e
Slechte genen.
Maarrr, de vrouwen in onze familie krijgen wel pas heel laat rimpels dus dat scheelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |