abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121316323
Gefeliciteerd Kleurdoos!

En hoezo pies ik nu steeds in mijn broek? Ik zorg dat ik helemaal uitgedrupt ben na toiletbezoek en nog kleine beetjes..... Gatverdamme..
pi_121316478
Dat had ik al zo snel. Ik heb nu altijd inlegkruisjes in. Altijd.
Ik vind het zelf ook vies voelen en vooral onsexy, maar het hoort erbij. Oja, lang leve de Etos intieme doekjes (ik vind Lactacyd niet lekker ruiken) als je geen zin hebt om te douchen voor je tussen de lakens duikt! *;
pi_121316557
Hahaha Covie _O-

dus....

Doe je de deur open op een pakketje aan te nemen, is het eerste wat die kerel zegt:
Sodeju, hoe lang moet jij nog???
Nou ik ben 27 februari uitgerekend...
Ow mijn god dan moet je dus nog wel even... nou succes dan maar

:')
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_121316632
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:44 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb mijn mormeltje gehoord!!!! :D O+
Na 10 minuten zoeken met de Angelsounds. Die van mij is nog niet binnen maar vriendinnetje had er een.
Mozeskriebel wat een beat! Gabber Piet is er niks bij :D
O+ O+ O+

En dat gedruppel heb ik ook soms als ik hard nies }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door bellelena op 08-01-2013 17:04:38 ]
pi_121317307
Zo, dat is nauwelijks bij te lezen na een dag werken!

Isis en Estrys, gefeliciteerd met jullie baby's!

KD, gefeliciteerd

Inca heeft een datum zag ik.

En de rest ben ik vergeten geloof ik..
pi_121317366
Gedruppel heb ik gelukkig nog geen last van al moet ik soms wel hard rennen omdat ze op mijn blaas aan het stampen is.

Angelsound heb ik gekregen van mijn nichtje maar onze kleine meid vindt het maar niets, trapt er telkens tegen aan.

Oersaai boek voor mijn werk heb ik naast mijn bed liggen, voorheen viel ik na 2 pagina's in slaap, nu niet :(
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:09:56 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121317440
Klumsy! :D _O-
pi_121318022
Milka ik had dat ook hoor en dan zelfs nog een graat erger... als ik stond en ik nieste piste ik heel mn broek vol terwijl ik bijvoorbeeld net na de wc was geweest... Na de bevalling ook nog heel lang last van gehad zeker 3 maanden.. Tijdens het wandelen met Lisain een hoestbui schieten en midden op straat in je broek plassen ik was nat van me rug tot aan met tenen... gelukkig in de buurt en ik kwam jankend binnen en ben de rest van de avond chagerijnig geweest
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:24:48 #259
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121318135
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:50 schreef Suikertante het volgende:
Dat had ik al zo snel. Ik heb nu altijd inlegkruisjes in. Altijd.
Ik vind het zelf ook vies voelen en vooral onsexy, maar het hoort erbij.
Dat. Heb sowieso allround wat meer verlies daar nu vergeleken met niet-zwangere toestand ;(.

Ben geen fan van lactacyd-achtigen. Washandje werkt hier ook prima :P.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_121318217
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:22 schreef Sam1993 het volgende:
Milka ik had dat ook hoor en dan zelfs nog een graat erger... als ik stond en ik nieste piste ik heel mn broek vol terwijl ik bijvoorbeeld net na de wc was geweest... Na de bevalling ook nog heel lang last van gehad zeker 3 maanden.. Tijdens het wandelen met Lisain een hoestbui schieten en midden op straat in je broek plassen ik was nat van me rug tot aan met tenen... gelukkig in de buurt en ik kwam jankend binnen en ben de rest van de avond chagerijnig geweest
Omg.
pi_121318289
Dan kan je echt kwaad op jezelf worden ben er toen voor bij de dokter geweest en al maar dat hoorde er gewoon bij... pas na 3 maanden had ik geen last meer van blaasproblemen.. Was echt niet prettig
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_121318744
Lang leve de Tena lady :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2013 17:39:32 ]
pi_121318830
Oh Sam, dat lijkt me echt vreselijk!

Ik heb steeds van die niesbuien en hoestbuien en dan druppel ik ook :( verschrikkelijk vind ik, doe dus maar oefeningen. En inderdaad tena lady, wat schaamde ik me toen ik die af moest rekenen..
E.
pi_121319152
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:40 schreef .Sparkling. het volgende:
En inderdaad tena lady, wat schaamde ik me toen ik die af moest rekenen..
Daar heb ik een vent voor 8-)

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2013 17:49:57 ]
pi_121319251
In de categorie Tena lady en kraamverband: 'mama waarom heb jij een luier aan?' Aldus een zekere kleuter vanmiddag. :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_121319402
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:52 schreef Estrys het volgende:
In de categorie Tena lady en kraamverband: 'mama waarom heb jij een luier aan?' Aldus een zekere kleuter vanmiddag. :D
_O-

Hoe gaat het nu? :*
pi_121319551
Ik heb het met kotsen tijdens deze zwangerschap. Loop ik aan beide kanten leeg.
pi_121319726
XM, inderdaad, afscheiding is ook meer aanwezig. En als ik geyl ben dan komt het ook sneller op gang, dat dan weer wel!

Die tenalady, is daar ook een light versie van? Ik stel me meteen zo'n luier voor maar als het fijner materiaal is dan inlegkruisjes dan koop ik morgen een familiepak!
pi_121320152
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh Sam, dat lijkt me echt vreselijk!

Ik heb steeds van die niesbuien en hoestbuien en dan druppel ik ook :( verschrikkelijk vind ik, doe dus maar oefeningen. En inderdaad tena lady, wat schaamde ik me toen ik die af moest rekenen..
Ik had dat ook toen ik verkouden was. Zomaar steeds een klein beetje vochtverlies.
Oefeningen niet eens gedaan, zou wel moeten eigenlijk.
pi_121320158
Owww,ik ben niet de enige dus! Vond het zo gek,met de meiden nooit gehad en ook nog nooit vaginaal bevallen dus dacht dat het wel mee zou vallen.

Net weer een stempel van de verloskundige gekregen,tot over drie weken,misschien dan wel de laatste keer daar ( daarna naar de gyn). Raar dat het nu al weer zo dichtbij komt terwijl het nog mijlenver weg voelt.
pi_121320242
Ja die is er :Y

Alleen lezen op eigen risico ivm ranzige details
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2013 18:17:19 ]
pi_121320285
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:16 schreef Logician het volgende:
Ja die is er :Y

Alleen lezen op eigen risico ivm ranzige details
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_121320382
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:17 schreef Suikertante het volgende:

[..]

SPOILER
Zou dat het zijn? :9
pi_121320383
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:55 schreef Logician het volgende:

[..]

_O-

Hoe gaat het nu? :*
Heel goed. Niet moe. Beetje naweeën maar gaat prima met wat paracetamol. Drie hechtingen geloof ik. Voel me prima.

Foto volgt snel. :)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_121320449
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:20 schreef Estrys het volgende:

[..]

Heel goed. Niet moe. Beetje naweeën maar gaat prima met wat paracetamol. Drie hechtingen geloof ik. Voel me prima.
Je klinkt ook nog heel erg helder, lekker van je babietje genieten O+ (ondanks de naweeen en hechtingen). :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')