quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:44 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb mijn mormeltje gehoord!!!!![]()
Na 10 minuten zoeken met de Angelsounds. Die van mij is nog niet binnen maar vriendinnetje had er een.
Mozeskriebel wat een beat! Gabber Piet is er niks bij
Dat. Heb sowieso allround wat meer verlies daar nu vergeleken met niet-zwangere toestandquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:50 schreef Suikertante het volgende:
Dat had ik al zo snel. Ik heb nu altijd inlegkruisjes in. Altijd.
Ik vind het zelf ook vies voelen en vooral onsexy, maar het hoort erbij.
Omg.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:22 schreef Sam1993 het volgende:
Milka ik had dat ook hoor en dan zelfs nog een graat erger... als ik stond en ik nieste piste ik heel mn broek vol terwijl ik bijvoorbeeld net na de wc was geweest... Na de bevalling ook nog heel lang last van gehad zeker 3 maanden.. Tijdens het wandelen met Lisain een hoestbui schieten en midden op straat in je broek plassen ik was nat van me rug tot aan met tenen... gelukkig in de buurt en ik kwam jankend binnen en ben de rest van de avond chagerijnig geweest
Daar heb ik een vent voorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:40 schreef .Sparkling. het volgende:
En inderdaad tena lady, wat schaamde ik me toen ik die af moest rekenen..
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:52 schreef Estrys het volgende:
In de categorie Tena lady en kraamverband: 'mama waarom heb jij een luier aan?' Aldus een zekere kleuter vanmiddag.
Ik had dat ook toen ik verkouden was. Zomaar steeds een klein beetje vochtverlies.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh Sam, dat lijkt me echt vreselijk!
Ik heb steeds van die niesbuien en hoestbuien en dan druppel ik ookverschrikkelijk vind ik, doe dus maar oefeningen. En inderdaad tena lady, wat schaamde ik me toen ik die af moest rekenen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2013 18:17:19 ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:16 schreef Logician het volgende:
Ja die is er
Alleen lezen op eigen risico ivm ranzige detailsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:17 schreef Suikertante het volgende:
[..]Zou dat het zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel goed. Niet moe. Beetje naweeën maar gaat prima met wat paracetamol. Drie hechtingen geloof ik. Voel me prima.quote:
Je klinkt ook nog heel erg helder, lekker van je babietje genietenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heel goed. Niet moe. Beetje naweeën maar gaat prima met wat paracetamol. Drie hechtingen geloof ik. Voel me prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |