Zo leuk!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:40 schreef Kleurdoos het volgende:
Zolang men t niet openbaar mikt op FB vind ik t best om hier te staan, maar mijn familie is nog niet op de hoogte hoor!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:41 schreef Logician het volgende:
Idem hier qua datum trouwens, wil het graag delen met jullie en samen aftellen, maar ook liever niet op fb en irl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof!![]()
TFquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:30 schreef Morretje het volgende:
Isis en Estrys van harte gefeliciteerd met jullie babies! Mooie namen hebben ze beide gekregen!
[..]
[..]
[..]
Whehe
KD, gefeliciteerd!
Meenemen naar de wc?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:43 schreef L-E het volgende:
Kleurdoos, gefeliciteerd!
De vk belt niet. Ik ben niet perse ongeduldig, maar ik durf mijn telefoon niet alleen te laten nu. Maar ik moet nodig plassen. Oh, de tragiek die mijn leven is!
Hier valt het in de badkamer wel mee, alleen soms uitkijken met windjes laten e.d.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:47 schreef L-E het volgende:
Ons toilet galmt nogal. Ben zo bang dat mensen het dan horen.
Mooiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:48 schreef L-E het volgende:
Ze belde net trouwens, ik moet om 15:00 even langs komen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:48 schreef Logician het volgende:
[..]
Hier valt het in de badkamer wel mee, alleen soms uitkijken met windjes laten e.d.
Bij je eerste praktijk weer neem ik aanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Maarrr, nog even wachten op de echo dus, het voelt wel goed, maar je weet t nooit uiteraard. Ik mag de 24e
Je kunt veel over KD zeggen Gulara, maar niet dat ze KleurLoos isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:50 schreef Gulara het volgende:
Kleurloos gefeliciteerd!Ik heb je kloon gemist, maar ben nu al razend nieuwsgierig naar de naam(suggesties) voor je nieuwste spruit!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:54 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Je kunt veel over KD zeggen Gulara, maar niet dat ze KleurLoos is.
Ze wou me graag een lichtje aan het einde van de tunnel geven, als niet meteen kon zei dat dat meestal na 2dgn "wroeten" wel lukte. Maar het geeft enorm veel rust.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:57 schreef Suikertante het volgende:
[..]![]()
En Logi, wat gek zeg zo'n datum zo ver weg! Maar wel heel fijn die zekerheid
ik beloof mn bevalling te paintenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:54 schreef Poppedein het volgende:
Nah ja...tis jammer van toekomstige paints, maar good for you
Die quote ik dan nog maar ff terugquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik beloof mn bevalling te painten
Even in spoilerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:57 schreef covie het volgende:
Inca een datum! Gelukkig, goed gedaan hoor![]()
![]()
KD gefeliciteerd!![]()
Logican ook een datum fijn hoormaar waarom eigenlijk nu al?
Ah en ik bespreek morgen wel even me de vk wat handig is ivm werk, dit is iets wat vaak genoeg voorkomt denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |