Waar gaat zij (Sabia) het van financieren?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:26 schreef kleinvogelijn het volgende:
Ach, kunnen ze samen lekker elke maand voor ¤20000 kleding gaan kopen
En terecht imo. Keihard aanpakken dat soort golddiggers.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:29 schreef Caland het volgende:
In haar land word je hiervoor gewoon gestenigd
We kunnen nog wel een eerwraakgate krijgenquote:Op maandag 7 januari 2013 01:29 schreef Caland het volgende:
Dat valt mij ook steeds op.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
Die vrouw is sws een meeloper van Meis.
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat valt mij ook steeds op.
Ik zag op TV dat zij zelfs een auto deur voor haar opent.![]()
broertje boulah rockt ff een eindtoernooitje in brazil met de titel allesquote:Op maandag 7 januari 2013 01:32 schreef Hathor het volgende:
Ehhh...sorry hoor, maar sinds wanneer is Bouhlarouz een sterspeler? Hij is gewoon een bankzitter en dat is ie al jaren.
Van der vaart ookquote:Op maandag 7 januari 2013 01:32 schreef Hathor het volgende:
Ehhh...sorry hoor, maar sinds wanneer is Bouhlarouz een sterspeler? Hij is gewoon een bankzitter en dat is ie al jaren.
Krijgt nog steeds miljoen, dus boeiend.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:32 schreef Hathor het volgende:
Of deze juffrouw al dan niet plastisch verbouwd is door zo'n gladjanus als Robert Schoemacher vind ik niet zo rullevant.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:28 schreef vandermar het volgende:
Fakegate nummeros dos.
Wat is er nep aan haar?
Tieten
Lippen
Huwelijk
De vrouwen wel, die jaloerse zure sloten moeten het topic nog ontdekken, ik begin alvastquote:Op maandag 7 januari 2013 01:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Of deze juffrouw al dan niet plastisch verbouwd is door zo'n gladjanus als Robert Schoemacher vind ik niet zo rullevant.
Hangt ervan af. Volgens mij is de regelgeving van marokko dat als de man wil scheiden, dan moet hij aardig wat van zijn totale vermogen aan zijn vrouw geven. Als de vrouw scheidt, dan is het een andere verhaal.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:29 schreef Caland het volgende:
Wow, die is echt compleet verbouwd. Wat een fake wijf is dat zeg.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:26 schreef mrstylo het volgende:
Van mevrouw Boulahrouz
[ afbeelding ]
Naar persoonlijk assistent/nanny van Sylvie
[ afbeelding ]
Maar als de man wilt scheiden maar haar het leven onmogelijk maakt zodat die vrouw gaat scheiden, stenigen ze de vrouw?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Volgens mij is de regelgeving van marokko dat als de man wil scheiden, dan moet hij aardig wat van zijn totale vermogen aan zijn vrouw geven. Als de vrouw scheidt, dan is het een andere verhaal.
Het maakt niet zoveel uit. Als ze aan het eind van de rit de vrouw maar kunnen stenigen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar als de man wilt scheiden maar haar het leven onmogelijk maakt zodat die vrouw gaat scheiden, stenigen ze de vrouw?
Is toch allemaal hetzelfde man.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Sabia voorheen Bouhlarouz is niet Marokkaans maar Turks, maar dit geheel terzijde.
Wil je weer scoren met oud zeer? Vind jij dit rullevant?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Sabia voorheen Bouhlarouz is niet Marokkaans maar Turks, maar dit geheel terzijde.
Hangt ervan af. Je hebt overal galbakken zitten die het vrouwen lastig maken. Je kunt het uiteraard vuil spelen, daar is geen twijfel over.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar als de man wilt scheiden maar haar het leven onmogelijk maakt zodat die vrouw gaat scheiden, stenigen ze de vrouw?
Terecht. En daarna opeten.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:29 schreef Caland het volgende:
Ik vind dit in zoverre rullevant dat ik feitelijke onjuistheden altijd betreur.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wil je weer scoren met oud zeer? Vind jij dit rullevant?
Onzin. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Turkije en Marokko zijn allebei landen met grote verschillen. Je kunt beter stellen dat het in jouw ogen hetzelfde is, alleen de geschiedenis en de feiten liggen heel anders.quote:
Wat denk je dat Stylo hier aan het doen was toen hij dit topic opende? Dat noem jij geen journalistiek? Hij doet maar wat. Oké dan zijn we daar uit.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:40 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik vind dit in zoverre rullevant dat ik feitelijke onjuistheden altijd betreur.
Maar dit topic is ook helemaal niet journalistiek. Dit topic is effectbejag!
Zelfs in Turkije heb je grote verschillen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Onzin. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Turkije en Marokko zijn allebei landen met grote verschillen. Je kunt beter stellen dat het in jouw ogen hetzelfde is, alleen de geschiedenis en de feiten liggen heel anders.
Ik ben blij dat je zo gretig hapt, nu kan ik rustig gaan slapen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Onzin. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Turkije en Marokko zijn allebei landen met grote verschillen. Je kunt beter stellen dat het in jouw ogen hetzelfde is, alleen de geschiedenis en de feiten liggen heel anders.
Daar gaan we al. Je zet mijn verhaal kracht bij. In Marokko overigens hetzelfde met de Berbers, die weer uit verschillende volkeren bestaan, Arabieren en Sahrawi's.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zelfs in Turkije heb je grote verschillen.
Koerden, Traditionele Turken en Moderne Turken.
Nee, ik verbeter je alleen. Niet alles is zo simpel als een sport als voetbal.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zo gretig hapt, nu kan ik rustig gaan slapen.
Ze zal wel, heel slinks net als mevrouwtje Meis, in gemeenschap van goederen zijn getrouwd. En zo niet, dan is ze toch al binnen door de alimentatie voor die 2 bloedjes van kinderen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar gaat zij (Sabia) het van financieren?
Ze is zeer neukbaar. Geen twijfel over.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:44 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik vind die Sabia wel lekker.
Da's toch on topic?
Ja het is hier de bedoeling dat je allerlei vergezochte complottheorieën gaat bedenken en heel jaloers die wijven gaat afkraken. Ik heb dat een beetje geleerd de vorige keer dat ik dit subforum bezocht.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:44 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik vind die Sabia wel lekker.
Da's toch on topic?
/jaloersquote:Op maandag 7 januari 2013 01:44 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Ze zal wel, heel slinks net als mevrouwtje Meis, in gemeenschap van goederen zijn getrouwd. En zo niet, dan is ze toch al binnen door de alimentatie voor die 2 bloedjes van kinderen.
Ik vergeet de partneralimentatie nog. Dat wordt bepaald op basis van draagkracht en inkomsten/uitgavenpatroon, toch?
Dit is dus precies wat ik bedoeldequote:Op maandag 7 januari 2013 01:44 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Ze zal wel, heel slinks net als mevrouwtje Meis, in gemeenschap van goederen zijn getrouwd. En zo niet, dan is ze toch al binnen door de alimentatie voor die 2 bloedjes van kinderen.
Ik vergeet de partneralimentatie nog. Dat wordt bepaald op basis van draagkracht en inkomsten/uitgavenpatroon, toch?
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:44 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom mannen niet trouwen in huwelijkse voorwaarden. Veel mensen geloven nog in de eeuwige liefde, proest.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:44 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dan? Een lekker wijf met ook nog eens een goed karakter die voor een neanderthaler /kamper/achterbuurter gaat?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We zullen dat doen!
Die vrouw is een meeloper van Meis en heel erg nep.
Hangt ook van het vermogen van je bruid afquote:Op maandag 7 januari 2013 01:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom mannen niet trouwen in huwelijkse voorwaarden. Veel mensen geloven nog in de eeuwige liefde, proest.
Dat soorten alimentaties moet je nog wel blijven betalen volgens mij. Alleen vermogen hoef je niet meer te delen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom mannen niet trouwen in huwelijkse voorwaarden. Veel mensen geloven nog in de eeuwige liefde, proest.
Daar heb je een punt. In het geval van voetballers en andere sterren lijkt mij dat een zeer goed idee.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt ook van het vermogen van je bruid af
Alimentatie uiteraard. Je vermogen behoud je dan nog.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat soorten alimentaties moet je nog wel blijven betalen volgens mij. Alleen vermogen hoef je niet meer te delen.
Lekker man naar zo'n paaldanseres kijken. Is toch heerlijk man!quote:Op maandag 7 januari 2013 01:48 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dan? Een lekker wijf met ook nog eens een goed karakter die voor een neanderthaler /kamper/achterbuurter gaat?
Een weekendje Boekarest is uiteindelijk altijd goedkoper. Dat is echt een lustoord.
Dan ga je eigenlijk het huwelijk in terwijl je dus ook al weet dat je gaat scheidenquote:Op maandag 7 januari 2013 01:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Of naar zo'n nachtclub waar het orkest altijd 'una paloma blanca' speelt. Daarna een optreden van een goochelaar en van die wijven met ouderwetse dookijkblouses.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker man naar zo'n paaldanseres kijken. Is toch heerlijk man!
Je weet nooit hoe het gaat lopen. Het staat gewoon vast dat veel huwelijken het niet redden. Je kunt eerst verschrikkelijk veel van elkaar houden, maar naarmate het huwelijk vordert ga je meer irriteren aan elkaar. Weinig mensen die een huwelijk gezond weten te houden. Dan kun je als voorzorg beter in huwelijkse voorwaarden met elkaar trouwen. Alimentatie in het geval van kinderen, soit, maar ieder zijn eigen vermogen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan ga je eigenlijk het huwelijk in terwijl je dus ook al weet dat je gaat scheiden
Je kan het beter maar nooit uitsluiten. Regel gewoon je zaakjes goed op papier, en als ze dat maar niks vinden, door naar de volgende.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan ga je eigenlijk het huwelijk in terwijl je dus ook al weet dat je gaat scheiden
Volgens mij neem jij deze zaak helemaal niet serieus.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Of naar zo'n nachtclub waar het orkest altijd 'una paloma blanca' speelt. Daarna een optreden van een goochelaar en van die wijven met ouderwetse dookijkblouses.
En die fluisteren dan in je oor: "O dutchman, o dutchman!"
Nee, absoluut niet.quote:
Tja, het zal wel een succesvolle 'socialite' zijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 03:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je getrouwd bent met iemand die de bal naar iemand met hetzelfde shirtje kan schoppen ben je klaarblijkelijk een ster.
En bij Khalid ging dit vaak fout, dus ik twijfel er hevig aan of Sabia wel een ster is.
Ik weet niet waar dat tegenwoordig op bepaald wordt, dat je een 'socialite' bent, ik gok social media, en op twitter heeft ze slechts 3.449 volgers, zelfs een Skoda rijder heeft er meer.quote:Op maandag 7 januari 2013 03:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, het zal wel een succesvolle 'socialite' zijn.
Het zal in dit geval de andere kant op werken: het gaat erom wie zij kent. En ze is continu genoemd en gefotografeerd in combi met Sylvie v/d Vaart.quote:Op maandag 7 januari 2013 03:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dat tegenwoordig op bepaald wordt, dat je een 'socialite' bent, ik gok social media, en op twitter heeft ze slechts 3.449 volgers, zelfs een Skoda rijder heeft er meer.
Maakt niet uit hoe, als je maar genoemd wordt. In de US laten ze sextapes lekken, hier scheiden ze dramatisch van voetballers blijkbaar.quote:Op maandag 7 januari 2013 03:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het zijn allemaal wel een beetje sneue foto's, ze loopt telkens achter Sylvie aan. Het zou zo de butler kunnen zijn, en die heeft het altijd gedaan.
quote:'Ook huwelijk Boulahrouz op de klippen'
Na het huwelijk van Sylvie en Rafaël van der Vaart zou ook dat van voetballer Khalid Boulahrouz en zijn echtgenote Sabia op de klippen zijn gelopen. Dat heeft de Duitse krant Bild zondagavond op zijn website gemeld.
'Het klopt', zegt Sabia Boulahrouz tegen de Duitse boulevardkrant, die een week geleden als eerste met het nieuws over de breuk tussen Rafaël en Sylvie van der Vaart kwam. 'Ons huwelijk bestaat niet meer. Khalid en ik pasten op den duur niet bij elkaar. Onze karakters waren simpelweg te verschillend.' Ze benadrukt wel dat de twee nog niet zijn gescheiden.
Klap verkocht
De 34-jarige Sylvie van der Vaart en de één jaar oudere Sabia Bouhlarouz zijn goede vriendinnen van elkaar. Afgelopen week werden de twee, nadat bekend was geworden dat Van der Vaart zijn echtgenote op oudjaarsavond een klap zou hebben verkocht, herhaaldelijk samen gesignaleerd in de binnenstad van Hamburg.
Daar trokken de echtparen Van der Vaart en Boulahrouz naar elkaar toe toen de twee voetballers gelijktijdig voor de club HSV uitkwamen. Ze speelden ook geregeld samen in het Nederlands elftal. De 31-jarige Boulahrouz speelde daarna voor onder meer Chelsea en VfB Stuttgart. Hij staat op dit moment onder contract bij Sporting in Portugal.
Eerste barstjes
Sabia en Khalid Boulahrouz kregen in 2005 een relatie en trouwden in december 2006. De eerste barstjes in hun huwelijk werden zichtbaar toen Khalid Boulahrouz bij Stuttgart speelde terwijl Sabia terug naar het 500 km noordelijker gelegen Hamburg verhuisde. Het echtpaar heeft twee kinderen, Amaya en Daamin.
Tijdens het Europees kampioenschap van 2008 kreeg Sabia Boulahrouz een miskraam. Het Nederlands elftal speelde daarom met rouwbanden tijdens de kwartfinale tegen Rusland, waarin Oranje werd uitgeschakeld.
quote:Ook huwelijk Bouhlarouz ten einde!
De beste vriendin van Sylvie en Rafael van der Vaart, Sabia Boulahrouz, zit in hetzelfde schuitje als die twee; ook haar huwelijk met sterspeler Khalid Boulahrouz is ten einde!
Sabia heeft dat nieuws zondag zelf tegenover de Duitse krant Bild bevestigd. "Het klopt. Khalid en ik hebben op den duur gewoon niet meer bij elkaar gepast."
En er is nog een overeenkomst met de Van der Vaartjes; ook bij Boulahrouz is de liefde na zeven jaar over en uit.
Zij leerden elkaar in 2005 kennen, een jaar later werd er al getrouwd.
Grootste drama in leven was de dood van hun eerste kindje, tijdens het EK van 2008. Oranjespelers droegen toen bij de eerstvolgende wedstrijd een veelbesproken rouwband. De wedstrijd werd verloren; Oranje ging haar huis.
Het geluk van Sabia en Khalid werd later alsnog bekroond met twee kinderen. Dochter Amaya van bijna drie en haar een jaar jongere broertje Daamin.
Ook deze scheiding komt niet helemaal als een verrassing. Khalid Boulahrouz speelt in Lissabon. Sabia gaf er de voorkeur aan zich te vestigen in Hamburg, dik 2.500 kilometer bij haar man vandaan.
Volgens Sabia is de scheiding reeds in gang gezet, maar nog niet geregeld.
Gewoon haar persoonlijke slaafje inderdaad. Haar meeloopgedrag is zo erg dat ze het nu ook moet scheiden en bekend maken net nadat Sylvie dat deed.quote:Op maandag 7 januari 2013 03:44 schreef DonRaja het volgende:
Damn, het lijkt op die foto's inderdaad alsof ze Sylvie's personal assistant is...
Wie weet probeert ze via Sylvie een tv klusje te versieren.quote:Op maandag 7 januari 2013 03:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon haar persoonlijke slaafje inderdaad. Haar meeloopgedrag is zo erg dat ze het nu ook moet scheiden en bekend maken net nadat Sylvie dat deed.
Aandachtsslet
Ooooh die sextape kan heerlijk alliteren!!quote:Op maandag 7 januari 2013 07:52 schreef Karina het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat Sylvie en Sabia iets hebben
quote:Op maandag 7 januari 2013 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ooooh die sextape kan heerlijk alliteren!!
Sabia und Sylvie's Sizzling Scisscoring Sexyness!
Mijn kunstgebitquote:Op maandag 7 januari 2013 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Die suggestie deed Bild een paar dagen geleden ook al.quote:Op maandag 7 januari 2013 07:52 schreef Karina het volgende:
Eén optie staat nog open waar ze niet aan gedacht hebben: Rafael en Khalid die samen iets hebbenquote:Op maandag 7 januari 2013 08:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die suggestie deed Bild een paar dagen geleden ook al.
Maar ook de suggestie dat Sabia iets met Rafael zou hebben.
quote:Op maandag 7 januari 2013 08:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Eén optie staat nog open waar ze niet aan gedacht hebben: Rafael en Khalid die samen iets hebben
Eche liefde overwint alles, zelfs afstand, misschien maakt het de relatie juist sterkerquote:Op maandag 7 januari 2013 08:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die hebben de locaties wel tegen...
Ja en als je met een succesvolle voetballer trouwt dan verwacht je toch niet dat je steeds moet verhuizen...quote:Op maandag 7 januari 2013 08:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eche liefde overwint alles, zelfs afstand, misschien maakt het de relatie juist sterker
Ik hoop dat Rafael de afluisterspulletjes van Ruud geleend heeftquote:Op maandag 7 januari 2013 07:52 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 7 januari 2013 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan heb je meteen de reden van de klap van Rafael.quote:Op maandag 7 januari 2013 07:52 schreef Karina het volgende:
Je kan straks geen kliko meer openen of er zit een voetballer in.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Rafael de afluisterspulletjes van Ruud geleend heeft
Raap me opquote:Op maandag 7 januari 2013 08:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kan straks geen kliko meer openen of er zit een voetballer in.
Dat wordt pas echt een toppertje als ze samen 1 man zoeken....quote:Op maandag 7 januari 2013 08:38 schreef Starlie het volgende:
Ik voel een nieuwe tv show aankomen bij onze oosterburen: Sylvie und Sabia suchen ein man!
Deze?quote:Op maandag 7 januari 2013 08:51 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand nog even die tribune foto opsnorren en posten, van Syl en Saab, EK 2008?
Dat zal wel WK 2010 zijn dan.quote:
Oh echt. Ik heb altijd gedacht dat ze niet mee was, my bad!quote:Op maandag 7 januari 2013 09:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, toen kreeg ze een miskraam...
Volgens mij wel. Die zwangerschap eindigde in een miskraam, waarna er met rouwbanden gespeeld werd (en werd verloren, uiteraard).quote:Op maandag 7 januari 2013 09:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh echt. Ik heb altijd gedacht dat ze niet mee was, my bad!
Wat staat Sylvie daar lelijk op.quote:
De rouwbanden kon ik me wel herinneren, maar niet of zij thuiszat of meegereist was.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Die zwangerschap eindigde in een miskraam, waarna er met rouwbanden gespeeld werd (en werd verloren, uiteraard).
Wat zien ze er beide trouwens beroerd uit op hun bruiloft... Stuk ingetogener dan die van Syl en Raf.quote:Op maandag 7 januari 2013 03:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mijn analyse tot dusver.
Ze doen toch al alles samen dus waarom nietquote:Op maandag 7 januari 2013 09:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt pas echt een toppertje als ze samen 1 man zoeken....
Met elkaar trouwen is misschien watquote:Op maandag 7 januari 2013 09:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze doen toch al alles samen dus waarom niet
Nee, eentje waar ze samen zitten. Ik zoek ook nog even, zit inmiddels achter m'n laptop.quote:
Whehe. Idd. Duidelijk wat er gebeurd is, vd Vaart neukte die Sabia en Boula neukte Sylviequote:Op maandag 7 januari 2013 01:27 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Leuk feestje was het met oud- en nieuw daar in Hamburg.
quote:Op maandag 7 januari 2013 03:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Sabia en Khalid Boulahrouz kregen in 2005 een relatie en trouwden in december 2006. De eerste barstjes in hun huwelijk werden zichtbaar toen Khalid Boulahrouz bij Stuttgart speelde terwijl Sabia terug naar het 500 km noordelijker gelegen Hamburg verhuisde.
Slecht artikel zegquote:Van Stuttgart
Naar Hamburg
Afstand 655,7 km.
Ja, dat viel mij vanochtend ook op toen ik het las.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:05 schreef Starlie het volgende:
Grappig trouwens Sylvie heeft: Damian als zoontje en Sabia: Daamin als zoontje...
Een fistpump die verkeerd uitpakte?quote:Op maandag 7 januari 2013 08:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan heb je meteen de reden van de klap van Rafael.
quote:Op maandag 7 januari 2013 08:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kan straks geen kliko meer openen of er zit een voetballer in.
Whehe.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Een fistpump die verkeerd uitpakte?
Er staat dat het 500 km noordelijker ligt, niet dat het 500 km rijden is. Hemelsbreed is wat anders dan de afstand via de weg. En Hemelsbreed is het 535 km dus is 500 helemaal niet zo verkeerd.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[..]
Slecht artikel zeg.
quote:Op maandag 7 januari 2013 14:09 schreef MightyMightyM het volgende:
jawel, wandelend glijmiddel Evert is er weer als de kippen bij:
http://www.telegraaf.nl/p(...)k_Boulahrouz___.html
Zal Khalid blij mij zijn.quote:Evert vertelt in deze Privéflits meer over het tot nu toe goed afgeschermde privéleven van de familie Boulahrouz.
even een persoonlijk irritatiepuntje: na 24 weken zwangerschap spreek je niet meer over een miskraam. het kindje heeft geleefd en ze hebben geprobeerd te behandelen. overigens niet mijn bedoeling om een miskraam te bagatelliseren, maar het stoort me dat de terminologie niet klopt zoquote:Op maandag 7 januari 2013 09:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, toen kreeg ze een miskraam...
Ja idd, hier zie je goed wat voor buik ze al had.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:01 schreef simmu het volgende:
[..]
even een persoonlijk irritatiepuntje: na 24 weken zwangerschap spreek je niet meer over een miskraam. het kindje heeft geleefd en ze hebben geprobeerd te behandelen. overigens niet mijn bedoeling om een miskraam te bagatelliseren, maar het stoort me dat de terminologie niet klopt zo
Ik heb gewoon de terminologie die overal in de media gebruikt wordt gehanteerd.... ik ging er vanuit dat dit klopte, maar als ze langer zwanger was dan moet inderdaad gesproken worden over vroeggeboorte (ongeacht of het kindje heeft geleefd, overigens).quote:Op maandag 7 januari 2013 16:01 schreef simmu het volgende:
[..]
even een persoonlijk irritatiepuntje: na 24 weken zwangerschap spreek je niet meer over een miskraam. het kindje heeft geleefd en ze hebben geprobeerd te behandelen. overigens niet mijn bedoeling om een miskraam te bagatelliseren, maar het stoort me dat de terminologie niet klopt zo
Nog veel indrukwekkenderquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:10 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zo, zo. Een NederlandseJoodse, Turkse en Marokkaanse op een foto. Mooi om te zien.
Is Sylvie van der Vaart Meis een Joodse dame? Daar kom ik dan vandaag pas achter.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nog veel indrukwekkender
Wat een koffieleuterij overigens, dit topic
Bijna wel als je de media in Duitsland mag geloven. Ze zal ook wel al een tijdje genaturaliseerd zijn tot ''Duitse''.quote:
Wordt je door seks met een jood niet automatisch bekeerd tot joodsche dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Is Sylvie van der Vaart Meis een Joodse dame? Daar kom ik dan vandaag pas achter.
Zo'n vaart zal het niet lopen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wordt je door seks met een jood niet automatisch bekeerd tot joodsche dan?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het niet lopen.Rafael van der Vaart is een Nederlandse kamper toch? Sorry, ik volg de showbizz niet echt op de voet.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Leg uit? Dan leer ik ook wat over de showbizz koppels.
Ajax = jodenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oké. Daar kom ik weinig verder mee.
Aha, dat is ook nieuw voor mij. De grot waar ik in woon is groot wat betreft voetbal en showbizz. Aparte bijnaam voor Ajax.quote:
Nu word je post ook een stuk duidelijker.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wordt je door seks met een jood niet automatisch bekeerd tot joodsche dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na zeven jaar ook scheiding voor Boulahrouz bericht uit de krantTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:
Potver, en dan heb ik nog nieuwe lenzen ook!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:30 schreef Leandra het volgende:
Dat ze al een kind had voor ze met Boulahrouz samen was had je wel meegekregen?
SHO / [FAKEGATE] Scheiding Syl en Raf. #9
Dan weten jullie meer dan ik ! Ze hebben wel samen een kindje verloren tijdens ek 2008 !quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:30 schreef Leandra het volgende:
Dat ze al een kind had voor ze met Boulahrouz samenwas had je wel meegekregen?
SHO / [FAKEGATE] Scheiding Syl en Raf. #9
Wow die grot is op Mars zekerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Aha, dat is ook nieuw voor mij. De grot waar ik in woon is groot wat betreft voetbal en showbizz. Aparte bijnaam voor Ajax.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wow die grot is op Mars zeker
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wow die grot is op Mars zeker
Je bent zelf nog het zuurst van allemaal in dit topic.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het is hier de bedoeling dat je allerlei vergezochte complottheorieën gaat bedenken en heel jaloers die wijven gaat afkraken. Ik heb dat een beetje geleerd de vorige keer dat ik dit subforum bezocht.
Word er een wakker.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit Boulevard terug te kijken.
Sabia, voormalig Go-Go danseres? Wtf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |