Wordt je door seks met een jood niet automatisch bekeerd tot joodsche dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Is Sylvie van der Vaart Meis een Joodse dame? Daar kom ik dan vandaag pas achter.
Zo'n vaart zal het niet lopen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wordt je door seks met een jood niet automatisch bekeerd tot joodsche dan?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het niet lopen.Rafael van der Vaart is een Nederlandse kamper toch? Sorry, ik volg de showbizz niet echt op de voet.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Leg uit? Dan leer ik ook wat over de showbizz koppels.
Ajax = jodenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oké. Daar kom ik weinig verder mee.
Aha, dat is ook nieuw voor mij. De grot waar ik in woon is groot wat betreft voetbal en showbizz. Aparte bijnaam voor Ajax.quote:
Nu word je post ook een stuk duidelijker.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wordt je door seks met een jood niet automatisch bekeerd tot joodsche dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na zeven jaar ook scheiding voor Boulahrouz bericht uit de krantTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:
Potver, en dan heb ik nog nieuwe lenzen ook!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:30 schreef Leandra het volgende:
Dat ze al een kind had voor ze met Boulahrouz samen was had je wel meegekregen?
SHO / [FAKEGATE] Scheiding Syl en Raf. #9
Dan weten jullie meer dan ik ! Ze hebben wel samen een kindje verloren tijdens ek 2008 !quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:30 schreef Leandra het volgende:
Dat ze al een kind had voor ze met Boulahrouz samenwas had je wel meegekregen?
SHO / [FAKEGATE] Scheiding Syl en Raf. #9
Wow die grot is op Mars zekerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Aha, dat is ook nieuw voor mij. De grot waar ik in woon is groot wat betreft voetbal en showbizz. Aparte bijnaam voor Ajax.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wow die grot is op Mars zeker
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wow die grot is op Mars zeker
Je bent zelf nog het zuurst van allemaal in dit topic.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het is hier de bedoeling dat je allerlei vergezochte complottheorieën gaat bedenken en heel jaloers die wijven gaat afkraken. Ik heb dat een beetje geleerd de vorige keer dat ik dit subforum bezocht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |