Waar gaat zij (Sabia) het van financieren?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:26 schreef kleinvogelijn het volgende:
Ach, kunnen ze samen lekker elke maand voor ¤20000 kleding gaan kopen
En terecht imo. Keihard aanpakken dat soort golddiggers.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:29 schreef Caland het volgende:
In haar land word je hiervoor gewoon gestenigd
We kunnen nog wel een eerwraakgate krijgenquote:Op maandag 7 januari 2013 01:29 schreef Caland het volgende:
Dat valt mij ook steeds op.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
Die vrouw is sws een meeloper van Meis.
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat valt mij ook steeds op.
Ik zag op TV dat zij zelfs een auto deur voor haar opent.![]()
broertje boulah rockt ff een eindtoernooitje in brazil met de titel allesquote:Op maandag 7 januari 2013 01:32 schreef Hathor het volgende:
Ehhh...sorry hoor, maar sinds wanneer is Bouhlarouz een sterspeler? Hij is gewoon een bankzitter en dat is ie al jaren.
Van der vaart ookquote:Op maandag 7 januari 2013 01:32 schreef Hathor het volgende:
Ehhh...sorry hoor, maar sinds wanneer is Bouhlarouz een sterspeler? Hij is gewoon een bankzitter en dat is ie al jaren.
Krijgt nog steeds miljoen, dus boeiend.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:32 schreef Hathor het volgende:
Of deze juffrouw al dan niet plastisch verbouwd is door zo'n gladjanus als Robert Schoemacher vind ik niet zo rullevant.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:28 schreef vandermar het volgende:
Fakegate nummeros dos.
Wat is er nep aan haar?
Tieten
Lippen
Huwelijk
De vrouwen wel, die jaloerse zure sloten moeten het topic nog ontdekken, ik begin alvastquote:Op maandag 7 januari 2013 01:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Of deze juffrouw al dan niet plastisch verbouwd is door zo'n gladjanus als Robert Schoemacher vind ik niet zo rullevant.
Hangt ervan af. Volgens mij is de regelgeving van marokko dat als de man wil scheiden, dan moet hij aardig wat van zijn totale vermogen aan zijn vrouw geven. Als de vrouw scheidt, dan is het een andere verhaal.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:29 schreef Caland het volgende:
Wow, die is echt compleet verbouwd. Wat een fake wijf is dat zeg.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:26 schreef mrstylo het volgende:
Van mevrouw Boulahrouz
[ afbeelding ]
Naar persoonlijk assistent/nanny van Sylvie
[ afbeelding ]
Maar als de man wilt scheiden maar haar het leven onmogelijk maakt zodat die vrouw gaat scheiden, stenigen ze de vrouw?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Volgens mij is de regelgeving van marokko dat als de man wil scheiden, dan moet hij aardig wat van zijn totale vermogen aan zijn vrouw geven. Als de vrouw scheidt, dan is het een andere verhaal.
Het maakt niet zoveel uit. Als ze aan het eind van de rit de vrouw maar kunnen stenigen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar als de man wilt scheiden maar haar het leven onmogelijk maakt zodat die vrouw gaat scheiden, stenigen ze de vrouw?
Is toch allemaal hetzelfde man.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Sabia voorheen Bouhlarouz is niet Marokkaans maar Turks, maar dit geheel terzijde.
Wil je weer scoren met oud zeer? Vind jij dit rullevant?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Sabia voorheen Bouhlarouz is niet Marokkaans maar Turks, maar dit geheel terzijde.
Hangt ervan af. Je hebt overal galbakken zitten die het vrouwen lastig maken. Je kunt het uiteraard vuil spelen, daar is geen twijfel over.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar als de man wilt scheiden maar haar het leven onmogelijk maakt zodat die vrouw gaat scheiden, stenigen ze de vrouw?
Terecht. En daarna opeten.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:29 schreef Caland het volgende:
Ik vind dit in zoverre rullevant dat ik feitelijke onjuistheden altijd betreur.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wil je weer scoren met oud zeer? Vind jij dit rullevant?
Onzin. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Turkije en Marokko zijn allebei landen met grote verschillen. Je kunt beter stellen dat het in jouw ogen hetzelfde is, alleen de geschiedenis en de feiten liggen heel anders.quote:
Wat denk je dat Stylo hier aan het doen was toen hij dit topic opende? Dat noem jij geen journalistiek? Hij doet maar wat. Oké dan zijn we daar uit.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:40 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik vind dit in zoverre rullevant dat ik feitelijke onjuistheden altijd betreur.
Maar dit topic is ook helemaal niet journalistiek. Dit topic is effectbejag!
Zelfs in Turkije heb je grote verschillen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Onzin. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Turkije en Marokko zijn allebei landen met grote verschillen. Je kunt beter stellen dat het in jouw ogen hetzelfde is, alleen de geschiedenis en de feiten liggen heel anders.
Ik ben blij dat je zo gretig hapt, nu kan ik rustig gaan slapen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Onzin. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Turkije en Marokko zijn allebei landen met grote verschillen. Je kunt beter stellen dat het in jouw ogen hetzelfde is, alleen de geschiedenis en de feiten liggen heel anders.
Daar gaan we al. Je zet mijn verhaal kracht bij. In Marokko overigens hetzelfde met de Berbers, die weer uit verschillende volkeren bestaan, Arabieren en Sahrawi's.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zelfs in Turkije heb je grote verschillen.
Koerden, Traditionele Turken en Moderne Turken.
Nee, ik verbeter je alleen. Niet alles is zo simpel als een sport als voetbal.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zo gretig hapt, nu kan ik rustig gaan slapen.
Ze zal wel, heel slinks net als mevrouwtje Meis, in gemeenschap van goederen zijn getrouwd. En zo niet, dan is ze toch al binnen door de alimentatie voor die 2 bloedjes van kinderen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar gaat zij (Sabia) het van financieren?
Ze is zeer neukbaar. Geen twijfel over.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:44 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik vind die Sabia wel lekker.
Da's toch on topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |