Eche liefde overwint alles, zelfs afstand, misschien maakt het de relatie juist sterkerquote:Op maandag 7 januari 2013 08:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die hebben de locaties wel tegen...

Ja en als je met een succesvolle voetballer trouwt dan verwacht je toch niet dat je steeds moet verhuizen...quote:Op maandag 7 januari 2013 08:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eche liefde overwint alles, zelfs afstand, misschien maakt het de relatie juist sterker

Ik hoop dat Rafael de afluisterspulletjes van Ruud geleend heeftquote:Op maandag 7 januari 2013 07:52 schreef Karina het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat Sylvie en Sabia iets hebben

quote:Op maandag 7 januari 2013 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ooooh die sextape kan heerlijk alliteren!!
Sabia und Sylvie's Sizzling Scisscoring Sexyness!

Dan heb je meteen de reden van de klap van Rafael.quote:Op maandag 7 januari 2013 07:52 schreef Karina het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat Sylvie en Sabia iets hebben

Je kan straks geen kliko meer openen of er zit een voetballer in.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Rafael de afluisterspulletjes van Ruud geleend heeft

Raap me opquote:Op maandag 7 januari 2013 08:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kan straks geen kliko meer openen of er zit een voetballer in.

Dat wordt pas echt een toppertje als ze samen 1 man zoeken....quote:Op maandag 7 januari 2013 08:38 schreef Starlie het volgende:
Ik voel een nieuwe tv show aankomen bij onze oosterburen: Sylvie und Sabia suchen ein man!

Deze?quote:Op maandag 7 januari 2013 08:51 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand nog even die tribune foto opsnorren en posten, van Syl en Saab, EK 2008?

Dat zal wel WK 2010 zijn dan.quote:

Oh echt. Ik heb altijd gedacht dat ze niet mee was, my bad!quote:Op maandag 7 januari 2013 09:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, toen kreeg ze een miskraam...

Volgens mij wel. Die zwangerschap eindigde in een miskraam, waarna er met rouwbanden gespeeld werd (en werd verloren, uiteraard).quote:Op maandag 7 januari 2013 09:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh echt. Ik heb altijd gedacht dat ze niet mee was, my bad!

Wat staat Sylvie daar lelijk op.quote:

De rouwbanden kon ik me wel herinneren, maar niet of zij thuiszat of meegereist was.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Die zwangerschap eindigde in een miskraam, waarna er met rouwbanden gespeeld werd (en werd verloren, uiteraard).

Wat zien ze er beide trouwens beroerd uit op hun bruiloft... Stuk ingetogener dan die van Syl en Raf.quote:Op maandag 7 januari 2013 03:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mijn analyse tot dusver.

Ze doen toch al alles samen dus waarom nietquote:Op maandag 7 januari 2013 09:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt pas echt een toppertje als ze samen 1 man zoeken....

Met elkaar trouwen is misschien watquote:Op maandag 7 januari 2013 09:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze doen toch al alles samen dus waarom niet

Nee, eentje waar ze samen zitten. Ik zoek ook nog even, zit inmiddels achter m'n laptop.quote:

Whehe. Idd. Duidelijk wat er gebeurd is, vd Vaart neukte die Sabia en Boula neukte Sylviequote:Op maandag 7 januari 2013 01:27 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Leuk feestje was het met oud- en nieuw daar in Hamburg.

quote:Op maandag 7 januari 2013 03:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Sabia en Khalid Boulahrouz kregen in 2005 een relatie en trouwden in december 2006. De eerste barstjes in hun huwelijk werden zichtbaar toen Khalid Boulahrouz bij Stuttgart speelde terwijl Sabia terug naar het 500 km noordelijker gelegen Hamburg verhuisde.
Slecht artikel zegquote:Van Stuttgart
Naar Hamburg
Afstand 655,7 km.

Ja, dat viel mij vanochtend ook op toen ik het las.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:05 schreef Starlie het volgende:
Grappig trouwens Sylvie heeft: Damian als zoontje en Sabia: Daamin als zoontje...

Een fistpump die verkeerd uitpakte?quote:Op maandag 7 januari 2013 08:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan heb je meteen de reden van de klap van Rafael.

quote:Op maandag 7 januari 2013 08:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kan straks geen kliko meer openen of er zit een voetballer in.

Whehe.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Een fistpump die verkeerd uitpakte?

Er staat dat het 500 km noordelijker ligt, niet dat het 500 km rijden is. Hemelsbreed is wat anders dan de afstand via de weg. En Hemelsbreed is het 535 km dus is 500 helemaal niet zo verkeerd.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[..]
Slecht artikel zeg.

quote:Op maandag 7 januari 2013 14:09 schreef MightyMightyM het volgende:
jawel, wandelend glijmiddel Evert is er weer als de kippen bij:
http://www.telegraaf.nl/p(...)k_Boulahrouz___.html
Zal Khalid blij mij zijn.quote:Evert vertelt in deze Privéflits meer over het tot nu toe goed afgeschermde privéleven van de familie Boulahrouz.

even een persoonlijk irritatiepuntje: na 24 weken zwangerschap spreek je niet meer over een miskraam. het kindje heeft geleefd en ze hebben geprobeerd te behandelen. overigens niet mijn bedoeling om een miskraam te bagatelliseren, maar het stoort me dat de terminologie niet klopt zoquote:Op maandag 7 januari 2013 09:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, toen kreeg ze een miskraam...

Ja idd, hier zie je goed wat voor buik ze al had.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:01 schreef simmu het volgende:
[..]
even een persoonlijk irritatiepuntje: na 24 weken zwangerschap spreek je niet meer over een miskraam. het kindje heeft geleefd en ze hebben geprobeerd te behandelen. overigens niet mijn bedoeling om een miskraam te bagatelliseren, maar het stoort me dat de terminologie niet klopt zo

Ik heb gewoon de terminologie die overal in de media gebruikt wordt gehanteerd.... ik ging er vanuit dat dit klopte, maar als ze langer zwanger was dan moet inderdaad gesproken worden over vroeggeboorte (ongeacht of het kindje heeft geleefd, overigens).quote:Op maandag 7 januari 2013 16:01 schreef simmu het volgende:
[..]
even een persoonlijk irritatiepuntje: na 24 weken zwangerschap spreek je niet meer over een miskraam. het kindje heeft geleefd en ze hebben geprobeerd te behandelen. overigens niet mijn bedoeling om een miskraam te bagatelliseren, maar het stoort me dat de terminologie niet klopt zo

Nog veel indrukwekkenderquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:10 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zo, zo. Een NederlandseJoodse, Turkse en Marokkaanse op een foto. Mooi om te zien.

Is Sylvie van der Vaart Meis een Joodse dame? Daar kom ik dan vandaag pas achter.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nog veel indrukwekkender
Wat een koffieleuterij overigens, dit topic

Bijna wel als je de media in Duitsland mag geloven. Ze zal ook wel al een tijdje genaturaliseerd zijn tot ''Duitse''.quote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |