Was ook iets te veel van "het goede" voor mij!quote:Op zondag 6 januari 2013 18:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat is meer sport dan mij over heel 2011.
Ik heb de dag na mijn loop ook altijd wat harde kuiten. Gelukkig nog geen nachtelijke kramp om gehad! *afklopt*
Volgens mij heb ik m'n enkel verzwikt. Ik heb in het verleden regelmatig een verstuikte enkel opgelopen, maar dat voelde ik altijd net onder het knobbeltje.quote:
Welnee man, dat wordt genietenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:46 schreef linebear het volgende:
Toch nog een startbewijs voor de kwart marathon van Egmond gevondenTwee km over het strand.... dat wordt pittig
Was je geradenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:57 schreef linebear het volgende:
ga ook zeker genietenHeb er nu al zin an
als je dat al pittig vind...hoe moet het dan met 42km over asfalt over 8 maanden??!!quote:Op zondag 6 januari 2013 18:46 schreef linebear het volgende:
Toch nog een startbewijs voor de kwart marathon van Egmond gevondenTwee km over het strand.... dat wordt pittig
Zorgen voor een goede core stability.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:39 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Was ook iets te veel van "het goede" voor mij!Chronische pijn aan m'n heup aan over gehouden en niemand kan vertellen wat het precies is. Vandaag dat ik maar eens langzaam ga hardlopen en dat ik pilates doe. Die spieren eens flink trainen en hopen dat het daarmee beter wordt. Was ook een advies van de fysio, dus als ik niet te hard van stapel loop zal het wel goed gaan?
(oké, klaar met zeuren over pijn, ik ben eigenlijk geen klaag-type)
Mijn allerallerallerzwakste puntquote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zorgen voor een goede core stability.
Work it dude!quote:
Wel een goede wegliggingquote:Op zondag 6 januari 2013 19:13 schreef Finland. het volgende:
Ik moet echt eens gaan leren geen dingen als snert te gaan eten voordat ik ga hardlopen. Mijn hemel, dat valt als een bonk op mijn maag. Moet ik nog langer gaan wachten om te kunnen lopen.
Ben ik toch goed bezig met pilatesquote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zorgen voor een goede core stability.
alles gaat goed komen. Heb alleen nog nooit over het strand gelopen. Dacht dat het een stuk zwaarder te zijn. Maar blijkbaar valt het mee. Heb ik me dus vergist...quote:Op zondag 6 januari 2013 19:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je dat al pittig vind...hoe moet het dan met 42km over asfalt over 8 maanden??!!
Haha beter bewaren voor erna. Na gedane inspanning lekker ontspannen met een warm kopje soep hmmmmquote:Op zondag 6 januari 2013 19:13 schreef Finland. het volgende:
Ik moet echt eens gaan leren geen dingen als snert te gaan eten voordat ik ga hardlopen. Mijn hemel, dat valt als een bonk op mijn maag. Moet ik nog langer gaan wachten om te kunnen lopen.
Ja weet je wel hoeveel moeite het is om snert te koken. Dan kan ik echt heul niet tussendoor even lopenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:25 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Haha beter bewaren voor erna. Na gedane inspanning lekker ontspannen met een warm kopje soep hmmmm
Dan moet je toch in de branding lopen? (ipv in het rulle zand)quote:Op zondag 6 januari 2013 19:24 schreef linebear het volgende:
[..]
alles gaat goed komen. Heb alleen nog nooit over het strand gelopen. Dacht dat het een stuk zwaarder te zijn. Maar blijkbaar valt het mee. Heb ik me dus vergist...
Nee weet ik nietquote:Op zondag 6 januari 2013 19:27 schreef Finland. het volgende:
[..]
Ja weet je wel hoeveel moeite het is om snert te koken. Dan kan ik echt heul niet tussendoor even lopen.
Ja, gewoon even het goede zand zoeken, dan is het echt goed te doen!quote:Op zondag 6 januari 2013 19:27 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Dan moet je toch in de branding lopen? (ipv in het rulle zand)
Goed zand? Bij zo'n groot evenement?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:28 schreef Pecoso het volgende:
[..]
Ja, gewoon even het goede zand zoeken, dan is het echt goed te doen!
Vorig jaar viel het bij de Kwart Marathon echt enorm mee! Daar keek ik toen ook van op.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Goed zand? Bij zo'n groot evenement?Je bedoelt omgeploegde ellende opzoeken
12:58 uur, de laatste groep, dus dan is de kans op mul zand langs de branding wel wat groter.quote:
Hier bij de Laan van Meerdervoortloop was het al compleet omgeploegdquote:Op zondag 6 januari 2013 19:32 schreef Pecoso het volgende:
[..]
Vorig jaar viel het bij de Kwart Marathon echt enorm mee! Daar keek ik toen ook van op.
[..]
12:58 uur, de laatste groep, dus dan is de kans op mul zand langs de branding wel wat groter.
Ik bladerde net nog even het informatieboekje van de Egmond Halve Marathon door en op pagina 15 Ronde door Egmond aan Zee kwart marathon staat een foto uit 2012 met links van het midden mij in mijn rode shirt.
[ afbeelding ]
Hee, coolquote:Op zondag 6 januari 2013 19:32 schreef Pecoso het volgende:
[..]
Vorig jaar viel het bij de Kwart Marathon echt enorm mee! Daar keek ik toen ook van op.
[..]
12:58 uur, de laatste groep, dus dan is de kans op mul zand langs de branding wel wat groter.
Ik bladerde net nog even het informatieboekje van de Egmond Halve Marathon door en op pagina 15 Ronde door Egmond aan Zee kwart marathon staat een foto uit 2012 met links van het midden mij in mijn rode shirt.
[ afbeelding ]
in September heb je kans dat je 42km lang herfstbuien om je oren krijg..... pull up your big boy pants and stop your whining!!quote:Op zondag 6 januari 2013 19:37 schreef linebear het volgende:
Wordt lekker fris zie ik.... maar dat mag de pret niet drukken
my lips are sealedquote:Op zondag 6 januari 2013 19:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
in September heb je kans dat je 42km lang herfstbuien om je oren krijg..... pull up your big boy pants and stop your whining!!
Maar dan kan het ook nog 25 graden zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
in September heb je kans dat je 42km lang herfstbuien om je oren krijg..... pull up your big boy pants and stop your whining!!
Dat lijkt me nog ergerquote:Op zondag 6 januari 2013 19:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar dan kan het ook nog 25 graden zijn.
Echt wel. Afgelopen fisherman friend strongmanrun was ook 27 graden ofzo. Dit jaar doe ik daar aan mee, hopen op wat minder warmtequote:
Regendans doen van tevoren?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Echt wel. Afgelopen fisherman friend strongmanrun was ook 27 graden ofzo. Dit jaar doe ik daar aan mee, hopen op wat minder warmte
Goed plan! Doe je mee?quote:
inderdaad, tijdens de Trail des Fantomes was het verleden jaar ook 27graden.... ik ben totaal geen warmweerloper...boven de 17-18 graden word het mij al te warmquote:
In 1985 was het fris in Egmond.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:37 schreef linebear het volgende:
Wordt lekker fris zie ik.... maar dat mag de pret niet drukken
Het jaar van de 11-stedentochtquote:Op zondag 6 januari 2013 19:45 schreef Pecoso het volgende:
[..]
In 1985 was het fris in Egmond.
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op zondag 6 januari 2013 19:45 schreef Pecoso het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En terecht! Je wil niet net zoals bij de Nijmeegse vierdaagse dat er doden vallen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Het jaar van de 11-stedentocht
Ik heb ook al een aantal keer het verhaal gehoord van de Marathon van Rotterdam die tijdens de marathon werd stopgezet omdat het te warm was...
Doodlopers moeten we niet hebben neequote:Op zondag 6 januari 2013 19:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En terecht! Je wil niet net zoals bij de Nijmeegse vierdaagse dat er doden vallen.
Joepie, weer eentje erbijquote:Op zondag 6 januari 2013 17:59 schreef desub het volgende:
[..]
Als ik je er een plezier mee kan doen:
2 maart 2013 3bergenLOOP (Driebergen)
• desub - 6 km
1985, goed jaarquote:Op zondag 6 januari 2013 19:45 schreef Pecoso het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
inderdaad, toen mocht ik voor het eerst brommer rijden, naar de kroeg.... RD was bullet proof!quote:Op zondag 6 januari 2013 19:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Joepie, weer eentje erbij
[..]
1985, goed jaar
Gup nog lang nietquote:Op zondag 6 januari 2013 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, toen mocht ik voor het eerst brommer rijden, naar de kroeg.... RD was bullet proof!
Dat kan helemaal niet, want het duurde nog 2 jaar voordat ik geboren werdquote:Op zondag 6 januari 2013 19:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
[..]
1985, goed jaar
Maar liever niet met Egmond dan toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:42 schreef YUR het volgende:
Ik wil ook zo graag in een vette sneeuwbui hardlopen
Waarom niet? Lijkt me heeeeeeerlijkquote:Op zondag 6 januari 2013 20:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar liever niet met Egmond dan toch?
Ja oké, ik denk ook wel dat het lekker is, daar niet vanquote:
inderdaad... snow and Egmond... that's the stuff legends are made of!quote:
De voorspelling nu is droog en een graad of 2 met een zacht briesje. Voor zover voorspellingen een week vooruit goed kunnen zijn...quote:Op zondag 6 januari 2013 21:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad... snow and Egmond... that's the stuff legends are made of!
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
[..]
1985, goed jaar
Helaas tegenwoordig ook reden om het af te blazen, want dan kan het logistiek niet geregeld worden allemaal.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad... snow and Egmond... that's the stuff legends are made of!
Ik heb het twee jaar geleden wel een keer gedaan, maar ik kreeg na een kilometer of 6 wel last van mijn longen. Je zuigt toch vrij veel naar binnen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:42 schreef YUR het volgende:
Ik wil ook zo graag in een vette sneeuwbui hardlopen
Oh heel gaafquote:Op zondag 6 januari 2013 21:35 schreef Miezziej het volgende:
Ik ga van de zomer een paar weken naar Vietnam. Lekker warm, ben wel van plan om te gaan hardlopen, ben benieuwdhaha
Runnersworld in de Theresiastraatquote:Op zondag 6 januari 2013 22:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand 'tips' voor een goede hardloopwinkel in de regio denhaag? Wil schoenen laten 'aanmeten' krijg nu veel last van mijn heup met die hippe Nike schoenen van me. Hoor goede ervaringen over de Asics Flagship
Store in Adam maar dat is een stukkie rijden.
Runnersworld is in de buurt. Heb behoefte aan goed advies, maar wil daar niet ¤100 meer voor betalenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Runnersworld in de Theresiastraat
De Hardloopwinkel in de Schoolstraat
Run2Day op de Fluwelen Burgwal
Zier Running op de Laan van Meerdervoort
De bovenste twee hebben mijn voorkeur, maar da's persoonlijk
geen wonder, jij met je grootverbruikerskortingquote:Op zondag 6 januari 2013 22:49 schreef YUR het volgende:
[..]
De bovenste twee hebben mijn voorkeur, maar da's persoonlijk
De meeste schoenen zitten in het prijsklassement van 100-150 euro is mijn ervaring. Dan doe ik er toch graag twee of drie tientjes bij om een goede schoen te hebben die mij geen blessures bezorgd. Ik denk altijd maar weer: 'nu drie tientjes betalen, of mijn eigen risico verknallen omdat ik een kutblessure heb door slechte schoenen?'.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Runnersworld is in de buurt. Heb behoefte aan goed advies, maar wil daar niet ¤100 meer voor betalen
Idd. Nieuwe benen kun je niet kopen. Gewoon investeren in goede schoenenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:38 schreef Finland. het volgende:
[..]
De meeste schoenen zitten in het prijsklassement van 100-150 euro is mijn ervaring. Dan doe ik er toch graag twee of drie tientjes bij om een goede schoen te hebben die mij geen blessures bezorgd. Ik denk altijd maar weer: 'nu drie tientjes betalen, of mijn eigen risico verknallen omdat ik een kutblessure heb door slechte schoenen?'.
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Runnersworld is in de buurt. Heb behoefte aan goed advies, maar wil daar niet ¤100 meer voor betalen
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:38 schreef Finland. het volgende:
[..]
De meeste schoenen zitten in het prijsklassement van 100-150 euro is mijn ervaring. Dan doe ik er toch graag twee of drie tientjes bij om een goede schoen te hebben die mij geen blessures bezorgd. Ik denk altijd maar weer: 'nu drie tientjes betalen, of mijn eigen risico verknallen omdat ik een kutblessure heb door slechte schoenen?'.
Kijk eens aan, twee maal goed advies. Da's dan 100 euroquote:Op zondag 6 januari 2013 23:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Idd. Nieuwe benen kun je niet kopen. Gewoon investeren in goede schoenen
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
geen wonder, jij met je grootverbruikerskorting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |