Maar liever niet met Egmond dan toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:42 schreef YUR het volgende:
Ik wil ook zo graag in een vette sneeuwbui hardlopen
Waarom niet? Lijkt me heeeeeeerlijkquote:Op zondag 6 januari 2013 20:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar liever niet met Egmond dan toch?
Ja oké, ik denk ook wel dat het lekker is, daar niet vanquote:
inderdaad... snow and Egmond... that's the stuff legends are made of!quote:
De voorspelling nu is droog en een graad of 2 met een zacht briesje. Voor zover voorspellingen een week vooruit goed kunnen zijn...quote:Op zondag 6 januari 2013 21:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad... snow and Egmond... that's the stuff legends are made of!
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Joepie, weer eentje erbij
[..]
1985, goed jaar
Helaas tegenwoordig ook reden om het af te blazen, want dan kan het logistiek niet geregeld worden allemaal.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad... snow and Egmond... that's the stuff legends are made of!
Ik heb het twee jaar geleden wel een keer gedaan, maar ik kreeg na een kilometer of 6 wel last van mijn longen. Je zuigt toch vrij veel naar binnen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:42 schreef YUR het volgende:
Ik wil ook zo graag in een vette sneeuwbui hardlopen
Oh heel gaafquote:Op zondag 6 januari 2013 21:35 schreef Miezziej het volgende:
Ik ga van de zomer een paar weken naar Vietnam. Lekker warm, ben wel van plan om te gaan hardlopen, ben benieuwdhaha
Runnersworld in de Theresiastraatquote:Op zondag 6 januari 2013 22:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand 'tips' voor een goede hardloopwinkel in de regio denhaag? Wil schoenen laten 'aanmeten' krijg nu veel last van mijn heup met die hippe Nike schoenen van me. Hoor goede ervaringen over de Asics Flagship
Store in Adam maar dat is een stukkie rijden.
Runnersworld is in de buurt. Heb behoefte aan goed advies, maar wil daar niet ¤100 meer voor betalenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Runnersworld in de Theresiastraat
De Hardloopwinkel in de Schoolstraat
Run2Day op de Fluwelen Burgwal
Zier Running op de Laan van Meerdervoort
De bovenste twee hebben mijn voorkeur, maar da's persoonlijk
geen wonder, jij met je grootverbruikerskortingquote:Op zondag 6 januari 2013 22:49 schreef YUR het volgende:
[..]
De bovenste twee hebben mijn voorkeur, maar da's persoonlijk
De meeste schoenen zitten in het prijsklassement van 100-150 euro is mijn ervaring. Dan doe ik er toch graag twee of drie tientjes bij om een goede schoen te hebben die mij geen blessures bezorgd. Ik denk altijd maar weer: 'nu drie tientjes betalen, of mijn eigen risico verknallen omdat ik een kutblessure heb door slechte schoenen?'.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Runnersworld is in de buurt. Heb behoefte aan goed advies, maar wil daar niet ¤100 meer voor betalen
Idd. Nieuwe benen kun je niet kopen. Gewoon investeren in goede schoenenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:38 schreef Finland. het volgende:
[..]
De meeste schoenen zitten in het prijsklassement van 100-150 euro is mijn ervaring. Dan doe ik er toch graag twee of drie tientjes bij om een goede schoen te hebben die mij geen blessures bezorgd. Ik denk altijd maar weer: 'nu drie tientjes betalen, of mijn eigen risico verknallen omdat ik een kutblessure heb door slechte schoenen?'.
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Runnersworld is in de buurt. Heb behoefte aan goed advies, maar wil daar niet ¤100 meer voor betalen
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:38 schreef Finland. het volgende:
[..]
De meeste schoenen zitten in het prijsklassement van 100-150 euro is mijn ervaring. Dan doe ik er toch graag twee of drie tientjes bij om een goede schoen te hebben die mij geen blessures bezorgd. Ik denk altijd maar weer: 'nu drie tientjes betalen, of mijn eigen risico verknallen omdat ik een kutblessure heb door slechte schoenen?'.
Kijk eens aan, twee maal goed advies. Da's dan 100 euroquote:Op zondag 6 januari 2013 23:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Idd. Nieuwe benen kun je niet kopen. Gewoon investeren in goede schoenen
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
geen wonder, jij met je grootverbruikerskorting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |