Vorig jaar viel het bij de Kwart Marathon echt enorm mee! Daar keek ik toen ook van op.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Goed zand? Bij zo'n groot evenement?Je bedoelt omgeploegde ellende opzoeken
12:58 uur, de laatste groep, dus dan is de kans op mul zand langs de branding wel wat groter.quote:
Hier bij de Laan van Meerdervoortloop was het al compleet omgeploegdquote:Op zondag 6 januari 2013 19:32 schreef Pecoso het volgende:
[..]
Vorig jaar viel het bij de Kwart Marathon echt enorm mee! Daar keek ik toen ook van op.
[..]
12:58 uur, de laatste groep, dus dan is de kans op mul zand langs de branding wel wat groter.
Ik bladerde net nog even het informatieboekje van de Egmond Halve Marathon door en op pagina 15 Ronde door Egmond aan Zee kwart marathon staat een foto uit 2012 met links van het midden mij in mijn rode shirt.
[ afbeelding ]
Hee, coolquote:Op zondag 6 januari 2013 19:32 schreef Pecoso het volgende:
[..]
Vorig jaar viel het bij de Kwart Marathon echt enorm mee! Daar keek ik toen ook van op.
[..]
12:58 uur, de laatste groep, dus dan is de kans op mul zand langs de branding wel wat groter.
Ik bladerde net nog even het informatieboekje van de Egmond Halve Marathon door en op pagina 15 Ronde door Egmond aan Zee kwart marathon staat een foto uit 2012 met links van het midden mij in mijn rode shirt.
[ afbeelding ]
in September heb je kans dat je 42km lang herfstbuien om je oren krijg..... pull up your big boy pants and stop your whining!!quote:Op zondag 6 januari 2013 19:37 schreef linebear het volgende:
Wordt lekker fris zie ik.... maar dat mag de pret niet drukken
my lips are sealedquote:Op zondag 6 januari 2013 19:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
in September heb je kans dat je 42km lang herfstbuien om je oren krijg..... pull up your big boy pants and stop your whining!!
Maar dan kan het ook nog 25 graden zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
in September heb je kans dat je 42km lang herfstbuien om je oren krijg..... pull up your big boy pants and stop your whining!!
Dat lijkt me nog ergerquote:Op zondag 6 januari 2013 19:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar dan kan het ook nog 25 graden zijn.
Echt wel. Afgelopen fisherman friend strongmanrun was ook 27 graden ofzo. Dit jaar doe ik daar aan mee, hopen op wat minder warmtequote:
Regendans doen van tevoren?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Echt wel. Afgelopen fisherman friend strongmanrun was ook 27 graden ofzo. Dit jaar doe ik daar aan mee, hopen op wat minder warmte
Goed plan! Doe je mee?quote:
inderdaad, tijdens de Trail des Fantomes was het verleden jaar ook 27graden.... ik ben totaal geen warmweerloper...boven de 17-18 graden word het mij al te warmquote:
In 1985 was het fris in Egmond.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:37 schreef linebear het volgende:
Wordt lekker fris zie ik.... maar dat mag de pret niet drukken
Het jaar van de 11-stedentochtquote:Op zondag 6 januari 2013 19:45 schreef Pecoso het volgende:
[..]
In 1985 was het fris in Egmond.
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op zondag 6 januari 2013 19:45 schreef Pecoso het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En terecht! Je wil niet net zoals bij de Nijmeegse vierdaagse dat er doden vallen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Het jaar van de 11-stedentocht
Ik heb ook al een aantal keer het verhaal gehoord van de Marathon van Rotterdam die tijdens de marathon werd stopgezet omdat het te warm was...
Doodlopers moeten we niet hebben neequote:Op zondag 6 januari 2013 19:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En terecht! Je wil niet net zoals bij de Nijmeegse vierdaagse dat er doden vallen.
Joepie, weer eentje erbijquote:Op zondag 6 januari 2013 17:59 schreef desub het volgende:
[..]
Als ik je er een plezier mee kan doen:
2 maart 2013 3bergenLOOP (Driebergen)
• desub - 6 km
1985, goed jaarquote:Op zondag 6 januari 2013 19:45 schreef Pecoso het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
inderdaad, toen mocht ik voor het eerst brommer rijden, naar de kroeg.... RD was bullet proof!quote:Op zondag 6 januari 2013 19:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Joepie, weer eentje erbij
[..]
1985, goed jaar
Gup nog lang nietquote:Op zondag 6 januari 2013 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, toen mocht ik voor het eerst brommer rijden, naar de kroeg.... RD was bullet proof!
Dat kan helemaal niet, want het duurde nog 2 jaar voordat ik geboren werdquote:Op zondag 6 januari 2013 19:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Joepie, weer eentje erbij
[..]
1985, goed jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |