Dat ziet er cool uit!!quote:Op zondag 6 januari 2013 17:02 schreef GotC het volgende:
Verslag v/d Oliebollencross in Delft
Korte cross tot 3 min, daarna lange cross
De korte cross was daar rond de 4km, de lange rond de 8quote:Op zondag 6 januari 2013 17:59 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat ziet er cool uit!!
Hoe ver is de korte cross? Ik zag kinderen meerennen dus kan niet al te ver zijn dan, toch?
Oa 10km in 40 minuten, sowieso weer een duatlon (dezelfde en mijn tijd verbeteren.. ) en ik ga een halve marathon proberen te lopen aan het einde van het jaar of net na de zomer..quote:Op zondag 6 januari 2013 17:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Klinkt goed! Wat voor doelen heb je nu op het oog?
Fraai hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 18:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oa 10km in 40 minuten, sowieso weer een duatlon (dezelfde en mijn tijd verbeteren.. ) en ik ga een halve marathon proberen te lopen aan het einde van het jaar of net na de zomer..
Pfoe, nog respect voor die kinderen danquote:Op zondag 6 januari 2013 18:00 schreef YUR het volgende:
[..]
De korte cross was daar rond de 4km, de lange rond de 8
De marathon van Rotterdam staat op het menu...voorbereidingen beginnen ongeveer nuquote:
Die kinderen doen aan atletiek, dus ze zijn wel wat gewendquote:Op zondag 6 januari 2013 18:01 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Pfoe, nog respect voor die kinderen dan![]()
4 km lijkt mij al pittig zat!
Ah April.. lekker hoor. Vorig topic nog even snel doorgelezen, maar volgens mij ben je wel lekker bezig de laatste tijd.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:02 schreef YUR het volgende:
[..]
De marathon van Rotterdam staat op het menu...voorbereidingen beginnen ongeveer nu
Ja, het wordt nog eens watquote:Op zondag 6 januari 2013 18:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah April.. lekker hoor. Vorig topic nog even snel doorgelezen, maar volgens mij ben je wel lekker bezig de laatste tijd.
quote:Op zondag 6 januari 2013 18:08 schreef sylvesterrr het volgende:
FFFFUU!!
Na nog geen honderd meter had ik al last van steken in de zij. Toch maar doorgelopen... Na nog geen kilometer kreeg ik last van m'n linkervoet, het voelde alsof de veters te strak zaten. Veters iets losser gemaakt, maar pijn bleef aanhouden.Vervolgens maar terug naar huis gegaan.
Balen is dat! De volgende keer gaat het beter!quote:Op zondag 6 januari 2013 18:08 schreef sylvesterrr het volgende:
FFFFUU!!
Na nog geen honderd meter had ik al last van steken in de zij. Toch maar doorgelopen... Na nog geen kilometer kreeg ik last van m'n linkervoet, het voelde alsof de veters te strak zaten. Veters iets losser gemaakt, maar pijn bleef aanhouden.Vervolgens maar terug naar huis gegaan.
Hoe laat start je in Egmond?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, het wordt nog eens wat
Eerstvolgende stop: Egmond komende zondag. Daar ga ik lekker zonder verwachtingen lopen en proberen te genieten
Ben je onderweg ergens wat gaan drinken?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:11 schreef Cynic het volgende:
Zo, de 12km gered vandaag! Iets meer dan 3 uur over gedaan en nu doet alles zeer.
Halve run min of meer door de klei gelopen, da's echt niet te doen...
Ik hou m even in mijn achterhoofd voor volgend jaar!quote:Op zondag 6 januari 2013 18:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Die kinderen doen aan atletiek, dus ze zijn wel wat gewend
Herkenbaar!quote:Op zondag 6 januari 2013 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
Met een week hart het weer donker zien worden vandaag. Had graag gerend. Maar weet diep in 't hart ook wel dat 't verstandiger was even te rusten.
Dinsdag weer kijken hoe de voet voelt. Zin in.
Dat had ik toch jaren geleden niet kunnen denken, dat m'n dag een beetje minder leuk was omdat ik niet hardgelopen heb
Dat laatste nummer: We can't stop now we've already begun. Errrrm......quote:Op zondag 6 januari 2013 17:02 schreef GotC het volgende:
Verslag v/d Oliebollencross in Delft
Korte cross tot 3 min, daarna lange cross
Ja maar deze had ik niet verwacht, bovenin m'n kuit.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is een bijverschijnsel op bewegen, spierpijn.
Eigenlijk had ik ook een nuttige studiedag moeten hebben in plaats van te rennen, maar rennen is leukerquote:Op zondag 6 januari 2013 18:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Herkenbaar!![]()
Gelukkig hier een nuttige studiedag gehad. Hoofdstukje geschreven, verwerkingsopdrachtjes gemaakt.. Morgen weer rennen
Dat is meer sport dan mij over heel 2011.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:24 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Ja maar deze had ik niet verwacht, bovenin m'n kuit.
Ik ben niet helemaal nieuw met sport hoor, alleen met hardlopen. Ik heb in 2011 nog de Nijmeegse 4daagse uitgelopen
Was ook iets te veel van "het goede" voor mij!quote:Op zondag 6 januari 2013 18:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat is meer sport dan mij over heel 2011.
Ik heb de dag na mijn loop ook altijd wat harde kuiten. Gelukkig nog geen nachtelijke kramp om gehad! *afklopt*
Volgens mij heb ik m'n enkel verzwikt. Ik heb in het verleden regelmatig een verstuikte enkel opgelopen, maar dat voelde ik altijd net onder het knobbeltje.quote:
Welnee man, dat wordt genietenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:46 schreef linebear het volgende:
Toch nog een startbewijs voor de kwart marathon van Egmond gevondenTwee km over het strand.... dat wordt pittig
Was je geradenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:57 schreef linebear het volgende:
ga ook zeker genietenHeb er nu al zin an
als je dat al pittig vind...hoe moet het dan met 42km over asfalt over 8 maanden??!!quote:Op zondag 6 januari 2013 18:46 schreef linebear het volgende:
Toch nog een startbewijs voor de kwart marathon van Egmond gevondenTwee km over het strand.... dat wordt pittig
Zorgen voor een goede core stability.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:39 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Was ook iets te veel van "het goede" voor mij!Chronische pijn aan m'n heup aan over gehouden en niemand kan vertellen wat het precies is. Vandaag dat ik maar eens langzaam ga hardlopen en dat ik pilates doe. Die spieren eens flink trainen en hopen dat het daarmee beter wordt. Was ook een advies van de fysio, dus als ik niet te hard van stapel loop zal het wel goed gaan?
(oké, klaar met zeuren over pijn, ik ben eigenlijk geen klaag-type)
Mijn allerallerallerzwakste puntquote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zorgen voor een goede core stability.
Work it dude!quote:
Wel een goede wegliggingquote:Op zondag 6 januari 2013 19:13 schreef Finland. het volgende:
Ik moet echt eens gaan leren geen dingen als snert te gaan eten voordat ik ga hardlopen. Mijn hemel, dat valt als een bonk op mijn maag. Moet ik nog langer gaan wachten om te kunnen lopen.
Ben ik toch goed bezig met pilatesquote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zorgen voor een goede core stability.
alles gaat goed komen. Heb alleen nog nooit over het strand gelopen. Dacht dat het een stuk zwaarder te zijn. Maar blijkbaar valt het mee. Heb ik me dus vergist...quote:Op zondag 6 januari 2013 19:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je dat al pittig vind...hoe moet het dan met 42km over asfalt over 8 maanden??!!
Haha beter bewaren voor erna. Na gedane inspanning lekker ontspannen met een warm kopje soep hmmmmquote:Op zondag 6 januari 2013 19:13 schreef Finland. het volgende:
Ik moet echt eens gaan leren geen dingen als snert te gaan eten voordat ik ga hardlopen. Mijn hemel, dat valt als een bonk op mijn maag. Moet ik nog langer gaan wachten om te kunnen lopen.
Ja weet je wel hoeveel moeite het is om snert te koken. Dan kan ik echt heul niet tussendoor even lopenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:25 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Haha beter bewaren voor erna. Na gedane inspanning lekker ontspannen met een warm kopje soep hmmmm
Dan moet je toch in de branding lopen? (ipv in het rulle zand)quote:Op zondag 6 januari 2013 19:24 schreef linebear het volgende:
[..]
alles gaat goed komen. Heb alleen nog nooit over het strand gelopen. Dacht dat het een stuk zwaarder te zijn. Maar blijkbaar valt het mee. Heb ik me dus vergist...
Nee weet ik nietquote:Op zondag 6 januari 2013 19:27 schreef Finland. het volgende:
[..]
Ja weet je wel hoeveel moeite het is om snert te koken. Dan kan ik echt heul niet tussendoor even lopen.
Ja, gewoon even het goede zand zoeken, dan is het echt goed te doen!quote:Op zondag 6 januari 2013 19:27 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Dan moet je toch in de branding lopen? (ipv in het rulle zand)
Goed zand? Bij zo'n groot evenement?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:28 schreef Pecoso het volgende:
[..]
Ja, gewoon even het goede zand zoeken, dan is het echt goed te doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |