SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Akkoord, welk park?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Let's go to the park, I wanna kiss you underneath the stars.
On my wayquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Let's go to the park, I wanna kiss you underneath the stars.
Nee haha. Maar door andrelon krijg ik jeuk enzoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Allergisch zijn liijkt me kut. Ben je voor meer allergisj?
We kunnen delen?quote:
Mburg park gr grquote:
Goed, heb jij een zaag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe is het met hem?quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Goed, heb jij een zaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Goed, heb jij een zaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bovenkant wordt dan Faux.-eigendomHier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Mooiquote:
xdxdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:10 schreef badschaap het volgende:
aha ben erachter waarom me pc oppeens uitviel, de cpu temperatuur was 97 graden xd
Nee, ik vind dit engquote:
Niet gevraagd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mooiwaarom is ie met FOK! gestopt?
Achter die boom.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Komt wel goed, schatje.
Ben nu in het park, waar ben je?
Ah okequote:
Heul wel, ik lijk op slenderman XDXDquote:
Mensen die zich jong voelen zijn welkom in jong.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:19 schreef dylanrr het volgende:
Moet je tiener zijn voor Jong, Of mag 20 ook nog?
Ja natuurlijk, veel trouwe users zijn 20+quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:19 schreef dylanrr het volgende:
alles mag.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:19 schreef dylanrr het volgende:
daarvoor zijn we te jong :pquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:21 schreef JRRY het volgende:
Maar verwacht geen hoogstaande discussies ofzo hoor ;p
hoe heet jij eigenlijk in het echt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:21 schreef JRRY het volgende:
Maar verwacht geen hoogstaande discussies ofzo hoor ;p
Iets met een J en met een r en y . Ja die zitten erin.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe heet jij eigenlijk in het echt?
Oh heet je echt zo in het echt dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Iets met een J en met een r en y . Ja die zitten erin.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh heet je echt zo in het echt dan?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Iets met een J en met een r en y . Ja die zitten erin.
Maar ja wil niet herkend worden ofzo, maar wel gewoon over mijn eigen omgeving kunnen praten enzo dus heb ik er Jerry van gemaakt. Niet doorvertellen![]()
zeg gewoon : (quote:
heeee ik ookquote:
12 feb.quote:
awh huilie huilie. ik wil geen 18 worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:27 schreef dylanrr het volgende:
Ik ben al zeker 2 dagen geen tiener meer.
Waarom niet? Dan mag je auto rijden enzo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
awh huilie huilie. ik wil geen 18 worden.
oh auto rijden boeit me niet zoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:28 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan mag je auto rijden enzo.
hoezo is ze niet aardig dan?quote:
Wacht maar, zodra je eenmaal mag autorijden wil je niet anders meer. Totdat je de wonderen wereld van de motoren ontdekt, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
oh auto rijden boeit me niet zo
oh gewoon dan ben je geen kind meer enz
ohnee, de slet is een beetje arrogant, crimineel en ze vernedert besteelt mijn moeder (godzijdank woont ze 5/7 van de tijd daar en ik 2/7.quote:
Doe 's filmen dan en plaats het vervolgens hier. Dan kan iedereen meegenieten.quote:
Neeee motor rijden is eng. Ik heb altijd het gevoel dat ik bij bochten eraf valquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:31 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Wacht maar, zodra je eenmaal mag autorijden wil je niet anders meer. Totdat je de wonderen wereld van de motoren ontdekt, maar dat terzijde.
Nee, dat vind ik niet leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:33 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Doe 's filmen dan en plaats het vervolgens hier. Dan kan iedereen meegenieten.
Wow, dikke haat hierquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
ohnee, de slet is een beetje arrogant, crimineel en ze vernedert besteelt mijn moeder (godzijdank woont ze 5/7 van de tijd daar en ik 2/7.
We kunnen elkaar niet uitstaan.
Weet niet waar je het over hebt hoorquote:
vervelende insiders.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt hoor
Ben al weg uit tc, was geen moer te belevenquote:
Ja, dat kan gebeuren. Maar daar zijn motorpakken en helmen voor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Neeee motor rijden is eng. Ik heb altijd het gevoel dat ik bij bochten eraf val
tc, tja. kutsitequote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben al weg uit tc, was geen moer te beleven
We hebben hier een pak en dat is veel te groot. Ziet er zo belachelijk uitquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:35 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Ja, dat kan gebeuren. Maar daar zijn motorpakken en helmen voor.
ga slim doen op school ofzoquote:
Vallen doet niet zo heel veel pijn. Heb er ervaring mee en zolang het gebeurt met 70 km/u of minder komt het vaak wel goed. Maar dan heb ik het alleen over schuivers, niet over botsingen of highsiders.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
We hebben hier een pak en dat is veel te groot. Ziet er zo belachelijk uitMaar ben dan nog steeds bang
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:39 schreef JRRY het volgende:
Ja ik ga ook nooit in een motor rijden, liever een auto ofzo
Nah ik zit dan achterop bij mn vader en zit echt met mn ogen dicht danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:40 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Vallen doet niet zo heel veel pijn. Heb er ervaring mee en zolang het gebeurt met 70 km/u of minder komt het vaak wel goed. Maar dan heb ik het alleen over schuivers, niet over botsingen of highsiders.
Highsiders zijn bitches.
Ben jij het roroquote:
wat is er dan? Ik ben er nu niet meer.quote:
oh haiquote:
Allemaal rare gastenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is er dan? Ik ben er nu niet meer.
[..]
oh hai
oh haha saaaaiquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Allemaal rare gasten![]()
En ze gaan allemaal slapen
Ik zie wel, als het weer zo is heb ik er geen zin inquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Yep, jij komt ook de volgende keer?
Gelijk heb je, de sfeer is een beetje weg volgens mij. Iedereen op z'n telefoon daar...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zie wel, als het weer zo is heb ik er geen zin in
ahhahahaah ja man doe ontvriendenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:53 schreef JRRY het volgende:
O-M-G
Een broer van een klasgenoot van me heeft een naakt-fotoshoot gedaan__________________
Ik wist dat-ie shoots deed maar dit, en dan ook nog op FB zetten
tinychatquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is er dan? Ik ben er nu niet meer.
[..]
oh hai
lololololol hij deed eerst altijd al in onderbroek enzo, ik zo van ''quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ahhahahaah ja man doe ontvriendenwat een kneus zeg.
haha ja soms wel leuk. ze zitten nu in JNGscquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:55 schreef dylanrr het volgende:
Oh Tinychat, daar zat ik afgelopen zomer vaak op, de chatroom heette Memeland meen ik.
pak je iPhone en ga verder danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Jammer dat ik mijn pc uit moet doen van mn ma
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Jammer dat ik mijn pc uit moet doen van mn ma
Naja dat maakt me niet zoveel uit. Maar die andere mensen enzo. Die zijn vervelend.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Gelijk heb je, de sfeer is een beetje weg volgens mij. Iedereen op z'n telefoon daar...
Zo, een hele kamer voor hier. Misschien dat ik er wel eens ga kijken, altijd grappig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:56 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja soms wel leuk. ze zitten nu in JNGsc
Wat dan op de meet of tc?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja dat maakt me niet zoveel uit. Maar die andere mensen enzo. Die zijn vervelend.
wie zijn vervelend, ik ga ze wel cyberpestenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja dat maakt me niet zoveel uit. Maar die andere mensen enzo. Die zijn vervelend.
Die iphone appquote:
haha ja, maar is vaak niemand hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:57 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Zo, een hele kamer voor hier. Misschien dat ik er wel eens ga kijken, altijd grappig.
ik heb hem vandaag echt 4 uur geluisterd ofzoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:57 schreef JRRY het volgende:
Supersof, onbewust heb ik nu al 15 minuten Turn Around aanstaan, kan me niet herinneren dat ik op replay heb gedrukt___
tcquote:
quote:
eerste x ik m hoorde vond ik m kutquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:00 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja, maar is vaak niemand hoor
[..]
ik heb hem vandaag echt 4 uur geluisterd ofzohij is echt leuk haha
[..]
tc
oh maakt me niks uit hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:58 schreef JRRY het volgende:
Wiw
[..]
wie zijn vervelend, ik ga ze wel cyberpesten
![]()
Ik niet echt, hij is gewoon verslavend!quote:
ja, nu wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik niet echt, hij is gewoon verslavend!
quote:
echt hequote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:01 schreef dylanrr het volgende:
Ik ben nu zeker twee minuten in die chatroom en alles wat ik lees is "gangster" praat. Ben het nu al zat.
Ja, best welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:04 schreef supersof het volgende:
Is het flauw om op mn tantes status te reageren dat het ladies is ipv lady's ?
Wiequote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:05 schreef dylanrr het volgende:
Één zo'n kerel daar leek wel echt sprekend op een collega van me. De gelijkenis was gewoon eng.
ja ik doe het ook nietquote:
idk haha. nee ze heeft een vriendquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Luistert ze nooit naar Single Ladiesss (is ze toch, tantes zijn toch lelijk altijd toch toch)
Ro-ald, ja die zit nu met die meet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:06 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Hij heet iets met meet, volgens mij tc meet oid. Die gozer met 0% vetpercentage.
High 5quote:
o-oh een vriend, niet eens getrouwdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:07 schreef supersof het volgende:
[..]
idk haha. nee ze heeft een vriend
ik heb android nooit gebruikt dus kan ik niet zeggenquote:
Het is echt heel slecht enzo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb android nooit gebruikt dus kan ik niet zeggen
Ik heb beide geruime tijd gebruikt, en Android heeft toch echt mijn voorkeur.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb android nooit gebruikt dus kan ik niet zeggen
waaaaaromquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb beide geruime tijd gebruikt, en Android heeft toch echt mijn voorkeur.
Blijkbaar. Android ziet er oook goedkoop uit en de toestellen die het ondersteunen gaan eerder kapot dan iphones.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom is android beter dan? Omdat het goedkoop is? Cheap whore.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb i ook geen zin anquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen Android vs. iOS discussie met je houden.
Mooier design, grotere schermen, meer toestellen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:10 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Blijkbaar. Android ziet er oook goedkoop uit en de toestellen die het ondersteunen gaan eerder kapot dan iphones.
En daarom is het beter?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:11 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Mooier design, grotere schermen, meer toestellen.
jaaa!!!!!! nu ga ik echt weg!quote:
Goedkoop uitzien is een mening.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Blijkbaar. Android ziet er oook goedkoop uit en de toestellen die het ondersteunen gaan eerder kapot dan iphones.
design is niet mooier. grotere schermen is waar maar de meeste schermen zijn echt slechter dan die van Apple.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:11 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Mooier design, grotere schermen, meer toestellen.
Multitasking, on screen buttons, vrijheidquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En daarom is het beter?
Nee ik wil qua specs weten waarom android beter is dan iOS.
mijn vrienden hebben bijna allemaal zo'n Samsung/LG/HTC al die schermen flikkeren om de haveklap kapot, mijn vorige iPhone ging 2 jaar mee en deze nu ook al bijna een jaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Goedkoop uitzien is een mening.
Maar heb je een bron voor dat kapotgaan? Al dat glas om de iPhone heen is nou niet echt stevig.
Hoe kunnen Android en iOS nou specs hebben.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En daarom is het beter?
Nee ik wil qua specs weten waarom android beter is dan iOS.
Design is veel mooier. Holo ftw. Lelijke nepschaduwen en web 2.0 elementen in iOSquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
design is niet mooier. grotere schermen is waar maar de meeste schermen zijn echt slechter dan die van Apple.
whatsapp is nu ook gratis op Apple.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:14 schreef Drabit het volgende:
Hallo, ik kom ff meedoen
Voor mij is android gewoon beter omdat veel meer apps gratis zijn
Multitasking? Dat kan bij iOS ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:14 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Multitasking, on screen buttons, vrijheid
Daarom case.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
mijn vrienden hebben bijna allemaal zo'n Samsung/LG/HTC al die schermen flikkeren om de haveklap kapot, mijn vorige iPhone ging 2 jaar mee en deze nu ook al bijna een jaar.
Dat is dan wel weer fijn (ongeveer de enige app die ik vaak gebruik), maar er zijn nog steeds veel meer apps die op android geen geld kosten en op ios welquote:
Niet op de manier zoals bij Android. En de notificaties in Android zijn 10x beter dan die lelijke pop-upsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Multitasking? Dat kan bij iOS ook.
Vrijheid is een goed punt inderdaad, er wordt via twitter gevraagd dat iOS meer open moet zijn.
Omdat de apps op iOS beter werken nana. Einde discussie want het is gewoon haters vs. haters / fanboys vs. fanboys.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:16 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer fijn (ongeveer de enige app die ik vaak gebruik), maar er zijn nog steeds veel meer apps die op android geen geld kosten en op ios wel
Os dat niet windows phonequote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:16 schreef JRRY het volgende:
oke, ziet deze videoclip, alleen door het begin er niet erg CHEAP uit?
We krijgen geen popupsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:17 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Niet op de manier zoals bij Android. En de notificaties in Android zijn 10x beter dan die lelijke pop-ups
Multitasking op de nieuwere toestellen is inderdaad vele malen fijner. En die notificaties al helemaal.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:17 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Niet op de manier zoals bij Android. En de notificaties in Android zijn 10x beter dan die lelijke pop-ups
Lol, nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:18 schreef JRRY het volgende:
zie het scherm heen en weer bewegen. plastikkk
oke doeiquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:20 schreef msacras het volgende:
Tevens ga ik nu lekker slapen want om 06:30 gaat de wekkerdoei!
jawel. Shit ik ben er nog steedsquote:
Bijna hetzelfde als androidquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:19 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Die lelijke notificaties als je een nieuw bericht hebt ofzo.
Eigenlijk lijken die notificatie in het lockscreen me wel handigquote:
lololol ik moet ook eerder slapen, ik krijg enorme donkere wallen onder ogen, elke dag erger.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:20 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel. Shit ik ben er nog steedsEn mn moeder denkt dat ik al slaap sinds 22.30
hahahahaha omg die manquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
lololol ik moet ook eerder slapen, ik krijg enorme donkere wallen onder ogen, elke dag erger.
gelukkig niet zo erg als dhr Deijs van 'Een Huis Vol' op Ned1.
Heeft iOS ook vriend. Nog niet ontdekt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:22 schreef Bitterlemon het volgende:
iOS heeft van die rare popup-notificaties. Android heeft een versleepbaar balkje met alle notificaties plus je instellingen.
ken jum?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:22 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahahaha omg die man![]()
ok nu echt slapen
jaquote:
Hebben zij dat nu ook al?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heeft iOS ook vriend. Nog niet ontdekt?
En Apple-fanboys maar zeggen dat Android van Apple jat.quote:
ik ken de namen niet ofzo. Maar idd leuk programmaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Leuk programma. Vooral Baumgard familie is leuk
hoe simpeler hoe beter, hoe sneller en hoe overzichtelijker. gebruiksvriendelijk, daar staat Apple voor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En Apple-fanboys maar zeggen dat Android van Apple jat.
Maar ik heb die nieuwe OS nog niet getest. Het ziet er trouwens wel simpel uit.
Defack?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
alleen al deze afbeelding vs. zo'n buroblad op een android.
mensen met stijl kiezen iOS
switch your sinquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:25 schreef Monsieursander het volgende:
Het is een halfbakken android namaak.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:20 schreef msacras het volgende:
Tevens ga ik nu lekker slapen want om 06:30 gaat de wekkerdoei!
Dit is een tweak voor jailbreakersquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En Apple-fanboys maar zeggen dat Android van Apple jat.
Maar ik heb die nieuwe OS nog niet getest. Het ziet er trouwens wel simpel uit.
nee niet gaan,quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ken de namen niet ofzo. Maar idd leuk programma
nu echt slapen. Je houdt me wakker verdorie!!!!
Dit!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
Deze discussie![]()
Apple-haters zijn gewoon paupers die geen Iphone kunnen betalen.
Nee, Apple straalt veel meer klasse uit. Het is overzichtelijker.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dit is een tweak voor jailbreakersIk vind android niet veel op ios lijken.
Je zegt net dat Android er cheap uitziet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
hoe simpeler hoe beter, hoe sneller en hoe overzichtelijker. gebruiksvriendelijk, daar staat Apple voor.
Lol, ik koop liever een gitaar dan zo'n miniscuul telefoontjequote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
Deze discussie![]()
Stijlvol is simpelquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je zegt net dat Android er cheap uitziet.
Android is daarnaast ook erg gebruiksvriendelijk. Het is even wennen, maar je kan vrijwel meteen overal bij en je hebt ook nog eens talloze geavanceerde opties voor geavanceerde gebruikers.
Wat heeft een gitaar in hemelsnaam te maken met de discussie android-ios?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:27 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Lol, ik koop liever een gitaar dan zo'n miniscuul telefoontje
Beste argument tot nu toe.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
Deze discussie![]()
Goeie vraag, laten we er nog lang over doordiscussierenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:28 schreef supersof het volgende:
trouwens: Fok-it![]()
![]()
hoe was je verjaardag?
Goed hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:28 schreef supersof het volgende:
trouwens: Fok-it![]()
![]()
hoe was je verjaardag?
Je zegt dat het voor paupers is. Ik koop liever een telefoon+gitaarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft een gitaar in hemelsnaam te maken met de discussie android-ios?
mooiquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed hoorHeerlijk uit eten geweest savonds
Uhu, dat restaurant kan ik iedereen aanradenquote:
Echte cooliejoelies hebben geld voor een iPhone, piano, gitaar, basgitaar, iMac en MacBookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:27 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Lol, ik koop liever een gitaar dan zo'n miniscuul telefoontje
Wat voor soort was het danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, dat restaurant kan ik iedereen aanraden
5 gitaren, Chromebook, Nexus S, Galaxy Nexus en Nexus 7quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Echte cooliejoelies hebben geld voor een iPhone, piano, gitaar, basgitaar, iMac en MacBook
Sumo. all you can eat-sushi restaurant. maar het is eigenlijk maar 20 procent sushiquote:
wtf is ''Chromebook''?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:30 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
5 gitaren, Chromebook, Nexus S, Galaxy Nexus en Nexus 7
Chromebookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:30 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
5 gitaren, Chromebook, Nexus S, Galaxy Nexus en Nexus 7
Dinoquote:
Heequote:
oh haha ik heb nog nooit sushi gegetenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sumo. all you can eat-sushi restaurant. maar het is eigenlijk maar 20 procent sushiWant ze hebben echt loads of andere japanse gerechten
Ik vind het echt vreselijk hoor hahaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Hee
[..]
oh haha ik heb nog nooit sushi gegetenMaar eens proberen een keer!
Kipquote:
Oh naja moet het een keer proberenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreselijk hoor hahaMoet je echt van houden denk ik
Diens beeldscherm gaat tenminste niet heen en weer bewegen als je dat niet wilt omdat ie zo slap is.quote:
En dat heeft met Chromebooks te maken omdat?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Diens beeldscherm gaat tenminste niet heen en weer bewegen als je dat niet wilt omdat ie zo slap is.
Ik ben ook geen voorstander van Chromebooks hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Diens beeldscherm gaat tenminste niet heen en weer bewegen als je dat niet wilt omdat ie zo slap is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |