Heeft iOS ook vriend. Nog niet ontdekt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:22 schreef Bitterlemon het volgende:
iOS heeft van die rare popup-notificaties. Android heeft een versleepbaar balkje met alle notificaties plus je instellingen.
ken jum?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:22 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahahaha omg die man![]()
ok nu echt slapen
jaquote:
Hebben zij dat nu ook al?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heeft iOS ook vriend. Nog niet ontdekt?
En Apple-fanboys maar zeggen dat Android van Apple jat.quote:
ik ken de namen niet ofzo. Maar idd leuk programmaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Leuk programma. Vooral Baumgard familie is leuk
hoe simpeler hoe beter, hoe sneller en hoe overzichtelijker. gebruiksvriendelijk, daar staat Apple voor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En Apple-fanboys maar zeggen dat Android van Apple jat.
Maar ik heb die nieuwe OS nog niet getest. Het ziet er trouwens wel simpel uit.
Defack?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
alleen al deze afbeelding vs. zo'n buroblad op een android.
mensen met stijl kiezen iOS
switch your sinquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:25 schreef Monsieursander het volgende:
Het is een halfbakken android namaak.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:20 schreef msacras het volgende:
Tevens ga ik nu lekker slapen want om 06:30 gaat de wekkerdoei!
Dit is een tweak voor jailbreakersquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En Apple-fanboys maar zeggen dat Android van Apple jat.
Maar ik heb die nieuwe OS nog niet getest. Het ziet er trouwens wel simpel uit.
nee niet gaan,quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ken de namen niet ofzo. Maar idd leuk programma
nu echt slapen. Je houdt me wakker verdorie!!!!
Dit!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
Deze discussie![]()
Apple-haters zijn gewoon paupers die geen Iphone kunnen betalen.
Nee, Apple straalt veel meer klasse uit. Het is overzichtelijker.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dit is een tweak voor jailbreakersIk vind android niet veel op ios lijken.
Je zegt net dat Android er cheap uitziet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
hoe simpeler hoe beter, hoe sneller en hoe overzichtelijker. gebruiksvriendelijk, daar staat Apple voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |