Dat is dan wel weer fijn (ongeveer de enige app die ik vaak gebruik), maar er zijn nog steeds veel meer apps die op android geen geld kosten en op ios welquote:
Niet op de manier zoals bij Android. En de notificaties in Android zijn 10x beter dan die lelijke pop-upsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Multitasking? Dat kan bij iOS ook.
Vrijheid is een goed punt inderdaad, er wordt via twitter gevraagd dat iOS meer open moet zijn.
Omdat de apps op iOS beter werken nana. Einde discussie want het is gewoon haters vs. haters / fanboys vs. fanboys.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:16 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer fijn (ongeveer de enige app die ik vaak gebruik), maar er zijn nog steeds veel meer apps die op android geen geld kosten en op ios wel
Os dat niet windows phonequote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:16 schreef JRRY het volgende:
oke, ziet deze videoclip, alleen door het begin er niet erg CHEAP uit?
We krijgen geen popupsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:17 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Niet op de manier zoals bij Android. En de notificaties in Android zijn 10x beter dan die lelijke pop-ups
Multitasking op de nieuwere toestellen is inderdaad vele malen fijner. En die notificaties al helemaal.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:17 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Niet op de manier zoals bij Android. En de notificaties in Android zijn 10x beter dan die lelijke pop-ups
Lol, nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:18 schreef JRRY het volgende:
zie het scherm heen en weer bewegen. plastikkk
oke doeiquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:20 schreef msacras het volgende:
Tevens ga ik nu lekker slapen want om 06:30 gaat de wekkerdoei!
jawel. Shit ik ben er nog steedsquote:
Bijna hetzelfde als androidquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:19 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Die lelijke notificaties als je een nieuw bericht hebt ofzo.
Eigenlijk lijken die notificatie in het lockscreen me wel handigquote:
lololol ik moet ook eerder slapen, ik krijg enorme donkere wallen onder ogen, elke dag erger.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:20 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel. Shit ik ben er nog steedsEn mn moeder denkt dat ik al slaap sinds 22.30
hahahahaha omg die manquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
lololol ik moet ook eerder slapen, ik krijg enorme donkere wallen onder ogen, elke dag erger.
gelukkig niet zo erg als dhr Deijs van 'Een Huis Vol' op Ned1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |