Ik heb beide geruime tijd gebruikt, en Android heeft toch echt mijn voorkeur.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb android nooit gebruikt dus kan ik niet zeggen
waaaaaromquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb beide geruime tijd gebruikt, en Android heeft toch echt mijn voorkeur.
Blijkbaar. Android ziet er oook goedkoop uit en de toestellen die het ondersteunen gaan eerder kapot dan iphones.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom is android beter dan? Omdat het goedkoop is? Cheap whore.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb i ook geen zin anquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen Android vs. iOS discussie met je houden.
Mooier design, grotere schermen, meer toestellen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:10 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Blijkbaar. Android ziet er oook goedkoop uit en de toestellen die het ondersteunen gaan eerder kapot dan iphones.
En daarom is het beter?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:11 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Mooier design, grotere schermen, meer toestellen.
jaaa!!!!!! nu ga ik echt weg!quote:
Goedkoop uitzien is een mening.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Blijkbaar. Android ziet er oook goedkoop uit en de toestellen die het ondersteunen gaan eerder kapot dan iphones.
design is niet mooier. grotere schermen is waar maar de meeste schermen zijn echt slechter dan die van Apple.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:11 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Mooier design, grotere schermen, meer toestellen.
Multitasking, on screen buttons, vrijheidquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En daarom is het beter?
Nee ik wil qua specs weten waarom android beter is dan iOS.
mijn vrienden hebben bijna allemaal zo'n Samsung/LG/HTC al die schermen flikkeren om de haveklap kapot, mijn vorige iPhone ging 2 jaar mee en deze nu ook al bijna een jaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Goedkoop uitzien is een mening.
Maar heb je een bron voor dat kapotgaan? Al dat glas om de iPhone heen is nou niet echt stevig.
Hoe kunnen Android en iOS nou specs hebben.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En daarom is het beter?
Nee ik wil qua specs weten waarom android beter is dan iOS.
Design is veel mooier. Holo ftw. Lelijke nepschaduwen en web 2.0 elementen in iOSquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
design is niet mooier. grotere schermen is waar maar de meeste schermen zijn echt slechter dan die van Apple.
whatsapp is nu ook gratis op Apple.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:14 schreef Drabit het volgende:
Hallo, ik kom ff meedoen
Voor mij is android gewoon beter omdat veel meer apps gratis zijn
Multitasking? Dat kan bij iOS ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:14 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Multitasking, on screen buttons, vrijheid
Daarom case.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
mijn vrienden hebben bijna allemaal zo'n Samsung/LG/HTC al die schermen flikkeren om de haveklap kapot, mijn vorige iPhone ging 2 jaar mee en deze nu ook al bijna een jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |