haha ja soms wel leuk. ze zitten nu in JNGscquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:55 schreef dylanrr het volgende:
Oh Tinychat, daar zat ik afgelopen zomer vaak op, de chatroom heette Memeland meen ik.
pak je iPhone en ga verder danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Jammer dat ik mijn pc uit moet doen van mn ma
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Jammer dat ik mijn pc uit moet doen van mn ma
Naja dat maakt me niet zoveel uit. Maar die andere mensen enzo. Die zijn vervelend.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Gelijk heb je, de sfeer is een beetje weg volgens mij. Iedereen op z'n telefoon daar...
Zo, een hele kamer voor hier. Misschien dat ik er wel eens ga kijken, altijd grappig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:56 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja soms wel leuk. ze zitten nu in JNGsc
Wat dan op de meet of tc?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja dat maakt me niet zoveel uit. Maar die andere mensen enzo. Die zijn vervelend.
wie zijn vervelend, ik ga ze wel cyberpestenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja dat maakt me niet zoveel uit. Maar die andere mensen enzo. Die zijn vervelend.
Die iphone appquote:
haha ja, maar is vaak niemand hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:57 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Zo, een hele kamer voor hier. Misschien dat ik er wel eens ga kijken, altijd grappig.
ik heb hem vandaag echt 4 uur geluisterd ofzoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:57 schreef JRRY het volgende:
Supersof, onbewust heb ik nu al 15 minuten Turn Around aanstaan, kan me niet herinneren dat ik op replay heb gedrukt___
tcquote:
quote:
eerste x ik m hoorde vond ik m kutquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:00 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja, maar is vaak niemand hoor
[..]
ik heb hem vandaag echt 4 uur geluisterd ofzohij is echt leuk haha
[..]
tc
oh maakt me niks uit hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:58 schreef JRRY het volgende:
Wiw
[..]
wie zijn vervelend, ik ga ze wel cyberpesten
![]()
Ik niet echt, hij is gewoon verslavend!quote:
ja, nu wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik niet echt, hij is gewoon verslavend!
quote:
echt hequote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:01 schreef dylanrr het volgende:
Ik ben nu zeker twee minuten in die chatroom en alles wat ik lees is "gangster" praat. Ben het nu al zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |