quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:39 schreef JRRY het volgende:
Ja ik ga ook nooit in een motor rijden, liever een auto ofzo
Nah ik zit dan achterop bij mn vader en zit echt met mn ogen dicht danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:40 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Vallen doet niet zo heel veel pijn. Heb er ervaring mee en zolang het gebeurt met 70 km/u of minder komt het vaak wel goed. Maar dan heb ik het alleen over schuivers, niet over botsingen of highsiders.
Highsiders zijn bitches.
Ben jij het roroquote:
wat is er dan? Ik ben er nu niet meer.quote:
oh haiquote:
Allemaal rare gastenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is er dan? Ik ben er nu niet meer.
[..]
oh hai
oh haha saaaaiquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Allemaal rare gasten![]()
En ze gaan allemaal slapen
Ik zie wel, als het weer zo is heb ik er geen zin inquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Yep, jij komt ook de volgende keer?
Gelijk heb je, de sfeer is een beetje weg volgens mij. Iedereen op z'n telefoon daar...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zie wel, als het weer zo is heb ik er geen zin in
ahhahahaah ja man doe ontvriendenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:53 schreef JRRY het volgende:
O-M-G
Een broer van een klasgenoot van me heeft een naakt-fotoshoot gedaan__________________
Ik wist dat-ie shoots deed maar dit, en dan ook nog op FB zetten
tinychatquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is er dan? Ik ben er nu niet meer.
[..]
oh hai
lololololol hij deed eerst altijd al in onderbroek enzo, ik zo van ''quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ahhahahaah ja man doe ontvriendenwat een kneus zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |