ohnee, de slet is een beetje arrogant, crimineel en ze vernedert besteelt mijn moeder (godzijdank woont ze 5/7 van de tijd daar en ik 2/7.quote:
Doe 's filmen dan en plaats het vervolgens hier. Dan kan iedereen meegenieten.quote:
Neeee motor rijden is eng. Ik heb altijd het gevoel dat ik bij bochten eraf valquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:31 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Wacht maar, zodra je eenmaal mag autorijden wil je niet anders meer. Totdat je de wonderen wereld van de motoren ontdekt, maar dat terzijde.
Nee, dat vind ik niet leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:33 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Doe 's filmen dan en plaats het vervolgens hier. Dan kan iedereen meegenieten.
Wow, dikke haat hierquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
ohnee, de slet is een beetje arrogant, crimineel en ze vernedert besteelt mijn moeder (godzijdank woont ze 5/7 van de tijd daar en ik 2/7.
We kunnen elkaar niet uitstaan.
Weet niet waar je het over hebt hoorquote:
vervelende insiders.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt hoor
Ben al weg uit tc, was geen moer te belevenquote:
Ja, dat kan gebeuren. Maar daar zijn motorpakken en helmen voor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Neeee motor rijden is eng. Ik heb altijd het gevoel dat ik bij bochten eraf val
tc, tja. kutsitequote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben al weg uit tc, was geen moer te beleven
We hebben hier een pak en dat is veel te groot. Ziet er zo belachelijk uitquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:35 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Ja, dat kan gebeuren. Maar daar zijn motorpakken en helmen voor.
ga slim doen op school ofzoquote:
Vallen doet niet zo heel veel pijn. Heb er ervaring mee en zolang het gebeurt met 70 km/u of minder komt het vaak wel goed. Maar dan heb ik het alleen over schuivers, niet over botsingen of highsiders.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
We hebben hier een pak en dat is veel te groot. Ziet er zo belachelijk uitMaar ben dan nog steeds bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |