Iets met een J en met een r en y . Ja die zitten erin.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe heet jij eigenlijk in het echt?
Oh heet je echt zo in het echt dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Iets met een J en met een r en y . Ja die zitten erin.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh heet je echt zo in het echt dan?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Iets met een J en met een r en y . Ja die zitten erin.
Maar ja wil niet herkend worden ofzo, maar wel gewoon over mijn eigen omgeving kunnen praten enzo dus heb ik er Jerry van gemaakt. Niet doorvertellen![]()
zeg gewoon : (quote:
heeee ik ookquote:
12 feb.quote:
awh huilie huilie. ik wil geen 18 worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:27 schreef dylanrr het volgende:
Ik ben al zeker 2 dagen geen tiener meer.
Waarom niet? Dan mag je auto rijden enzo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
awh huilie huilie. ik wil geen 18 worden.
oh auto rijden boeit me niet zoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:28 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan mag je auto rijden enzo.
hoezo is ze niet aardig dan?quote:
Wacht maar, zodra je eenmaal mag autorijden wil je niet anders meer. Totdat je de wonderen wereld van de motoren ontdekt, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
oh auto rijden boeit me niet zo
oh gewoon dan ben je geen kind meer enz
ohnee, de slet is een beetje arrogant, crimineel en ze vernedert besteelt mijn moeder (godzijdank woont ze 5/7 van de tijd daar en ik 2/7.quote:
Doe 's filmen dan en plaats het vervolgens hier. Dan kan iedereen meegenieten.quote:
Neeee motor rijden is eng. Ik heb altijd het gevoel dat ik bij bochten eraf valquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:31 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Wacht maar, zodra je eenmaal mag autorijden wil je niet anders meer. Totdat je de wonderen wereld van de motoren ontdekt, maar dat terzijde.
Nee, dat vind ik niet leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:33 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Doe 's filmen dan en plaats het vervolgens hier. Dan kan iedereen meegenieten.
Wow, dikke haat hierquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
ohnee, de slet is een beetje arrogant, crimineel en ze vernedert besteelt mijn moeder (godzijdank woont ze 5/7 van de tijd daar en ik 2/7.
We kunnen elkaar niet uitstaan.
Weet niet waar je het over hebt hoorquote:
vervelende insiders.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt hoor
Ben al weg uit tc, was geen moer te belevenquote:
Ja, dat kan gebeuren. Maar daar zijn motorpakken en helmen voor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Neeee motor rijden is eng. Ik heb altijd het gevoel dat ik bij bochten eraf val
tc, tja. kutsitequote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben al weg uit tc, was geen moer te beleven
We hebben hier een pak en dat is veel te groot. Ziet er zo belachelijk uitquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:35 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Ja, dat kan gebeuren. Maar daar zijn motorpakken en helmen voor.
ga slim doen op school ofzoquote:
Vallen doet niet zo heel veel pijn. Heb er ervaring mee en zolang het gebeurt met 70 km/u of minder komt het vaak wel goed. Maar dan heb ik het alleen over schuivers, niet over botsingen of highsiders.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
We hebben hier een pak en dat is veel te groot. Ziet er zo belachelijk uitMaar ben dan nog steeds bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |