SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Akkoord, welk park?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Let's go to the park, I wanna kiss you underneath the stars.
On my wayquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Let's go to the park, I wanna kiss you underneath the stars.
Nee haha. Maar door andrelon krijg ik jeuk enzoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Allergisch zijn liijkt me kut. Ben je voor meer allergisj?
We kunnen delen?quote:
Mburg park gr grquote:
Goed, heb jij een zaag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe is het met hem?quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Goed, heb jij een zaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Goed, heb jij een zaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bovenkant wordt dan Faux.-eigendomHier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Mooiquote:
xdxdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:10 schreef badschaap het volgende:
aha ben erachter waarom me pc oppeens uitviel, de cpu temperatuur was 97 graden xd
Nee, ik vind dit engquote:
Niet gevraagd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mooiwaarom is ie met FOK! gestopt?
Achter die boom.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Komt wel goed, schatje.
Ben nu in het park, waar ben je?
Ah okequote:
Heul wel, ik lijk op slenderman XDXDquote:
Mensen die zich jong voelen zijn welkom in jong.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:19 schreef dylanrr het volgende:
Moet je tiener zijn voor Jong, Of mag 20 ook nog?
Ja natuurlijk, veel trouwe users zijn 20+quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:19 schreef dylanrr het volgende:
alles mag.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:19 schreef dylanrr het volgende:
daarvoor zijn we te jong :pquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:21 schreef JRRY het volgende:
Maar verwacht geen hoogstaande discussies ofzo hoor ;p
hoe heet jij eigenlijk in het echt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:21 schreef JRRY het volgende:
Maar verwacht geen hoogstaande discussies ofzo hoor ;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |