Lekker stinkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ho! Ik heb nog twee kaas-uienbroodjes!
ditquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
lijkt op een kind dat een volwassene na doet... niet op een kind dat een liedje zingt
Ja, ik vind het ook alsof ze een stem nadoet ofzo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
lijkt op een kind dat een volwassene na doet... niet op een kind dat een liedje zingt
ik vind haar goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:42 schreef iFok. het volgende:
Deze kan meteen stoppen met zingen. Wordt niks.
wat O.oquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:44 schreef iBenny het volgende:
Oooooooooooooohw. De finale is 15 februari al
wat?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
N&S willen helemaal niet met haar werken.. .dat hebben we van Bente gehoord, die doen helemaal niks.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
N&S willen helemaal niet met haar werken.. .dat hebben we van Bente gehoord, die doen helemaal niks.
Zoek maar op: Bente's stemquote:
Was in de documentaire over the voice kids, N&S waren de coaches van Bente, maar ze heeft ze nooit gezien...quote:
En jij zit met d'r opgescheeptquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
Oh wtf...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Was in de documentaire over the voice kids, N&S waren de coaches van Bente, maar ze heeft ze nooit gezien...
Ja wat verwachten ze dan, dat ze er uren mee gaan lopen soebatten?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
Het is toch de bedoeling dat ze de kandidaatjes coachen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja wat verwachten ze dan, dat ze er uren mee gaan lopen soebatten?
Hoi Jurre. Ik ben Laura en je kijkt nu naar een baksteen die ik in je gezicht wil gooien.
Ja, maar ik denk dat de kinderen ook gewoon te hoge verwachtingen hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat ze de kandidaatjes coachen?
die zien nu pas dat ze meedoetquote:
quote:
Maar ze had ze dus echt NOOIT gezien en blijkbaar werden die verwachtingen wel geschept.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat de kinderen ook gewoon te hoge verwachtingen hebben.
"Mam, pap, ik ga even met m'n zusje een rondje in het park lopen!"quote:
quote:
Ja. Dat stoort me ookquote:
Het was geen chinees?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:50 schreef D. het volgende:
Als je de taal niet spreekt, zing 'm dan ook niet
Dat zegt Benthe...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ze had ze dus echt NOOIT gezien en blijkbaar werden die verwachtingen wel geschept.
Daar ben ik het wel mee eens. Maar dat zei je eerst nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch geen liedje voor een klein joch om te zingen?
Hij had Op een onbewoond eiheiheiland moeten doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch geen liedje voor een klein joch om te zingen?
Geen probleem, graag gedaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk hoopte ik dat je dat zou zeggen...
EN ik vond het ook een rotnummer hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:52 schreef iFok. het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Maar dat zei je eerst niet
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:52 schreef Lutte het volgende:
Jurre mag van m'n Chinese adoptiekindjes namen shortlist
Van mijn part ja! Gewoon een leuk lied geschikt voor een kind. Ze zingen allemaal grotemensenliedjes.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij had Op een onbewoond eiheiheiland moeten doen?
Dat mag jij vinden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
EN ik vond het ook een rotnummer hoorMaar ZEKER voor zo een joch.
ja inderdaad wat is datquote:
quote:
Je bent te traag.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:52 schreef Lutte het volgende:
Jurre mag van m'n Chinese adoptiekindjes namen shortlist
Zou ik hem lekker in m'n oor proppenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Oortje om te luisteren naar de kandidaten.
Wat vind je van Emeli Sande?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]Wat ik leuk vind, vind jij waarschijnlijk weer bagger hoor
Ik voor N&Squote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:54 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou ook voor Angela kiezen als ik mee zou doen
Ik voor Wendy. Door gebrek aan beterquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:54 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou ook voor Angela kiezen als ik mee zou doen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens man
Even youtuben.
Ken je welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens man
Even youtuben.
Ja ik herken haar al, ben zo slecht in namen. Maar toen ik het plaatje zag wist ik het al. Ze was ook bij Jools met oud en nieuw.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wel
Van 1 of 2 nummers, maar da's allemaal van dat gezeur
ik denk beidenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:56 schreef Stickertje het volgende:
word wendy dr haar blonder, of haar huid bruiner?
Ik heb toevallig een hele mooie nuquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Vergis je niet hoor, Karina heeft geen normale radio
Ze heeft al eerder gezegd dat ze dr niet kentquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Vergis je niet hoor, Karina heeft geen normale radio
Dit zijn beelden van augustus 2012quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:56 schreef Stickertje het volgende:
word wendy dr haar blonder, of haar huid bruiner?
Ow, da's de leeftijd danquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeft al eerder gezegd dat ze dr niet kent
Omdat het goedkoper was en waarschijnlijk ook met de wetten. Nieuw jaar, dus de uren gaan weer op 0.quote:
Wij zullen 'm voor jou onthouden hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Jastraks weet ik mijn eigen naam niet meer.
prachtig meisjequote:
Maar gelukkig zit je naast mijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:58 schreef franklop het volgende:
ze zit er maar een paar keer net naast
O ja, dat zou ook zou kunnen jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat het goedkoper was en waarschijnlijk ook met de wetten. Nieuw jaar, dus de uren gaan weer op 0.
Wat gaf het weg? Dat niemand gedrukt heeftquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:59 schreef 7nightwing7 het volgende:
Nee, dit gaat hem niet worden vrees ik
Haar neus !quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat gaf het weg? Dat niemand gedrukt heeft?
ik zou ook graag een wijntje willen, maar mijn poes zit op schootquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het is 'the voice'...
niet 'pedo's next idol '
Voor heren hebben ze dacht ik wel aardige kleren. Ik heb er zelf nog nooit wat gekocht.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:03 schreef iBenny het volgende:
WE, goedkoop hemdje in een duur jasje
Cheezzi, met een cheesy naampje verkopen we wel chemische en ranzige kaas om kinderen hyper te krijgen.
Ik vind het een beetje flauw dat iemand Wendy overtuigd heeft dat ze goed kan acteren. Of dat Wendy iemand heeft overtuigd dat ze goed kan acteren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
Die serie is bijna nog slechter dan GTST
twitter:michellakox twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 21:02:31Nou dat meisje uit Afghanistan kon echt wel zingen hun met hun heesjes!!! Valt me wel op dat altijd die sjieke blagen doorgaan! Bllllll reageer retweet
ik kan mij wel vinden in de tweetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:03 schreef iBenny het volgende:
twitter:michellakox twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 21:02:31Nou dat meisje uit Afghanistan kon echt wel zingen hun met hun heesjes!!! Valt me wel op dat altijd die sjieke blagen doorgaan! Bllllll reageer retweet
![]()
Dat is zijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:03 schreef iBenny het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:04 schreef Lutte het volgende:
Half uurtje the voice en ik ben alweer drie kilo aangekomen
Ik heb in dit half uur een zak maltesers weggewerkt. Wat bied jij?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:04 schreef Lutte het volgende:
Half uurtje the voice en ik ben alweer drie kilo aangekomen
Is dat Pats vriendin?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:03 schreef iBenny het volgende:
![]()
Punt appeltaart, stuk brownie en bezig aan m'n tweede bakje paprikachipsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb in dit half uur een zak maltesers weggewerkt. Wat bied jij?
Nog Jack gehad?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien moet ik Hajee ook eens vragen om een UI met drankje
twitter:michellakox twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 21:03:52Ti's altijd een papa in China of Joris v kruimeltje ma Miep op de hoek mag ook weleens voor gedrukt worden hoor!! reageer retweet
Lekkerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Punt appeltaart, stuk brownie en bezig aan m'n tweede bakje paprikachips
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:06 schreef roos85 het volgende:
twitter:michellakox twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 21:03:52Ti's altijd een papa in China of Joris v kruimeltje ma Miep op de hoek mag ook weleens voor gedrukt worden hoor!! reageer retweet
Is dat wel genoeg ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij wint...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
ik moet maar weer eens een twitteraccount aanmaken, dit wordt de eerste die ik ga volgenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:06 schreef roos85 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:08 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik moet maar weer eens een twitteraccount aanmaken, dit wordt de eerste die ik ga volgen
Dan moet je ook "Meiden in de Jungle" terug kijkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:08 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik moet maar weer eens een twitteraccount aanmaken, dit wordt de eerste die ik ga volgen
Ach, als het maar smaakt toch ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja sorrySoms moet je je even laten gaan!
jaaaa gelukkig wel!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vast recept
Was jouwe ook weer aanwezig Jess?
Oh vandaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
MissJ heeft altijd chocolate chips en nog iets maar dat was er afgelopen week niet.
Dat gebeurt nog welquote:
Michelle my Bellequote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:11 schreef Lutte het volgende:
I love you I love you I love you
Goede tekst!
Ik lach me rot als het voor geen meter klinkt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:12 schreef Lutte het volgende:
Ben benieuwd hoe heel goed haar Engels dan klinkt
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:12 schreef Stickertje het volgende:
de animatie![]()
stagaire heeft zich uitgeleefd
Dat dacht ik ook even, totdat ze zei hoe goed ze wel niet wasquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik vind 'r leuker nu ze verteld heeft dat ze voetbalt.
Voetbal is gayquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik vind 'r leuker nu ze verteld heeft dat ze voetbalt.
Ja, toen had ik al op invoeren gedruktquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook even, totdat ze zei hoe goed ze wel niet was
quote:
Dit meisje is toch leuk?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:14 schreef Paxcon het volgende:
Was elke generatie zo of is deze jeugd gewoon fucking irritant?
had jou kunnen zijnquote:
Ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgens mij bespeur ik wat irritatie
ik heb altijd een zwak voor donkere meisjesquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:15 schreef iBenny het volgende:
Emeli Sandé![]()
...ja, Karina... die ken je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |