Dat zegt Benthe...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ze had ze dus echt NOOIT gezien en blijkbaar werden die verwachtingen wel geschept.
Daar ben ik het wel mee eens. Maar dat zei je eerst nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch geen liedje voor een klein joch om te zingen?
Hij had Op een onbewoond eiheiheiland moeten doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch geen liedje voor een klein joch om te zingen?
Geen probleem, graag gedaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk hoopte ik dat je dat zou zeggen...
EN ik vond het ook een rotnummer hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:52 schreef iFok. het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Maar dat zei je eerst niet
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:52 schreef Lutte het volgende:
Jurre mag van m'n Chinese adoptiekindjes namen shortlist
Van mijn part ja! Gewoon een leuk lied geschikt voor een kind. Ze zingen allemaal grotemensenliedjes.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij had Op een onbewoond eiheiheiland moeten doen?
Dat mag jij vinden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
EN ik vond het ook een rotnummer hoorMaar ZEKER voor zo een joch.
ja inderdaad wat is datquote:
quote:
Je bent te traag.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:52 schreef Lutte het volgende:
Jurre mag van m'n Chinese adoptiekindjes namen shortlist
Zou ik hem lekker in m'n oor proppenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Oortje om te luisteren naar de kandidaten.
Wat vind je van Emeli Sande?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]Wat ik leuk vind, vind jij waarschijnlijk weer bagger hoor
Ik voor N&Squote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:54 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou ook voor Angela kiezen als ik mee zou doen
Ik voor Wendy. Door gebrek aan beterquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:54 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou ook voor Angela kiezen als ik mee zou doen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens man
Even youtuben.
Ken je welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens man
Even youtuben.
Ja ik herken haar al, ben zo slecht in namen. Maar toen ik het plaatje zag wist ik het al. Ze was ook bij Jools met oud en nieuw.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wel
Van 1 of 2 nummers, maar da's allemaal van dat gezeur
ik denk beidenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:56 schreef Stickertje het volgende:
word wendy dr haar blonder, of haar huid bruiner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |