Lekker stinkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ho! Ik heb nog twee kaas-uienbroodjes!
ditquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
lijkt op een kind dat een volwassene na doet... niet op een kind dat een liedje zingt
Ja, ik vind het ook alsof ze een stem nadoet ofzo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
lijkt op een kind dat een volwassene na doet... niet op een kind dat een liedje zingt
ik vind haar goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:42 schreef iFok. het volgende:
Deze kan meteen stoppen met zingen. Wordt niks.
wat O.oquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:44 schreef iBenny het volgende:
Oooooooooooooohw. De finale is 15 februari al
wat?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
N&S willen helemaal niet met haar werken.. .dat hebben we van Bente gehoord, die doen helemaal niks.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
N&S willen helemaal niet met haar werken.. .dat hebben we van Bente gehoord, die doen helemaal niks.
Zoek maar op: Bente's stemquote:
Was in de documentaire over the voice kids, N&S waren de coaches van Bente, maar ze heeft ze nooit gezien...quote:
En jij zit met d'r opgescheeptquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
Oh wtf...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Was in de documentaire over the voice kids, N&S waren de coaches van Bente, maar ze heeft ze nooit gezien...
Ja wat verwachten ze dan, dat ze er uren mee gaan lopen soebatten?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
Het is toch de bedoeling dat ze de kandidaatjes coachen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja wat verwachten ze dan, dat ze er uren mee gaan lopen soebatten?
Hoi Jurre. Ik ben Laura en je kijkt nu naar een baksteen die ik in je gezicht wil gooien.
Ja, maar ik denk dat de kinderen ook gewoon te hoge verwachtingen hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat ze de kandidaatjes coachen?
die zien nu pas dat ze meedoetquote:
quote:
Maar ze had ze dus echt NOOIT gezien en blijkbaar werden die verwachtingen wel geschept.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat de kinderen ook gewoon te hoge verwachtingen hebben.
"Mam, pap, ik ga even met m'n zusje een rondje in het park lopen!"quote:
quote:
Ja. Dat stoort me ookquote:
Het was geen chinees?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:50 schreef D. het volgende:
Als je de taal niet spreekt, zing 'm dan ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |