Ik heb toevallig een hele mooie nuquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Vergis je niet hoor, Karina heeft geen normale radio
Ze heeft al eerder gezegd dat ze dr niet kentquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Vergis je niet hoor, Karina heeft geen normale radio
Dit zijn beelden van augustus 2012quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:56 schreef Stickertje het volgende:
word wendy dr haar blonder, of haar huid bruiner?
Ow, da's de leeftijd danquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeft al eerder gezegd dat ze dr niet kent
Omdat het goedkoper was en waarschijnlijk ook met de wetten. Nieuw jaar, dus de uren gaan weer op 0.quote:
Wij zullen 'm voor jou onthouden hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Jastraks weet ik mijn eigen naam niet meer.
prachtig meisjequote:
Maar gelukkig zit je naast mijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:58 schreef franklop het volgende:
ze zit er maar een paar keer net naast
O ja, dat zou ook zou kunnen jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat het goedkoper was en waarschijnlijk ook met de wetten. Nieuw jaar, dus de uren gaan weer op 0.
Wat gaf het weg? Dat niemand gedrukt heeftquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:59 schreef 7nightwing7 het volgende:
Nee, dit gaat hem niet worden vrees ik
Haar neus !quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat gaf het weg? Dat niemand gedrukt heeft?
ik zou ook graag een wijntje willen, maar mijn poes zit op schootquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |