SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
op 3? kon ik me al niet voorstellenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:57 schreef Specularium het volgende:
The Messenger op 3 is trouwens wel een prima film.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
op 3? kon ik me al niet voorstellen
Moordvrouw staat op...
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
Moordvrouw is toch Wendy van Dijk verkleedt als Wendy van Dijk?
Minachting van de kijker noem ik zoiets.
ik verdenk haar er van dat ze ook die vent speeltquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
Moordvrouw is toch Wendy van Dijk verkleedt als Wendy van Dijk?
Minachting van de kijker noem ik zoiets.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
Thijs Römer is wel cute, met kort haar.
Jaloerse hetero.quote:
nee man das ook een typetjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
Thijs Römer is wel cute, met kort haar.
Zo ordinair.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:28 schreef Tem het volgende:
Zo ordinair vind ik haar niet.Ik vind haar ook ordinair, daarom ben ik kaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ik ben nog niet lang genoeg kaal om daar deel van uit te mogen makenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:59 schreef sp3c het volgende:
wat ik me nu altijd afvraag he
is er een club voor kale mensen, en is dat leuk?
en mag ikerin als ik zo'n plastic mutsje opzet?
Ja, maar volgens mij heeft die club het niet zo op negers.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:59 schreef sp3c het volgende:
wat ik me nu altijd afvraag he
is er een club voor kale mensen, en is dat leuk?
en mag ikerin als ik zo'n plastic mutsje opzet?
damn die had ik op de een of andere manier aan moeten zien komenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij heeft die club het niet zo op negers.
Wit staat me niet en ik hou niet van mutsen, dan maar kaal.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, dat jij bij die kale mannen club wil. Met je kale knikkertje.
Zie je wel dat je een hommo'tje bent.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wit staat me niet en ik hou niet van mutsen, dan maar kaal.
quote:Lange Frans van de schans
Na Emile Ratelband, Nicolas Pfaff en Dirk Taat heeft ook Lange Frans zijn deelname aan het nieuwe SBS-programma Sterren Springen Schans bekendgemaakt. De vrouw van de rapper maakt zich in ieder geval geen zorgen om zijn veiligheid, vertelt ze aan RTL Boulevard.
Volgens Danielle kan haar man wel tegen een stootje en zoekt hij wel vaker het gevaar op. ''Hij is er zelf heel koel onder, hij heeft ook een engeltje op zijn schouder'', zegt ze.
In januari is er een selectiedag gepland in Zoetermeer. Daar wordt besloten of kandidaten wel echt geschikt zijn om mee te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:33 schreef Specularium het volgende:
Ik vind sommige van die liedjes wel leuk, maar ze moeten geen grappen gaan maken.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:33 schreef Specularium het volgende:
Ik vind sommige van die liedjes wel leuk, maar ze moeten geen grappen gaan maken.
quote:
Ik geef er geen draai aan, tenzij begrijpend lezen een uitdaging voor je is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:37 schreef Tem het volgende:
Moord of geweld, beiden verwerpelijk. Kan je er weer wijsneuzerig een draai aan willen geven. Maar het blijft onderontwikkeld haantjesgedrag.
De nuance tussen eerwraak en 'eer gerelateerd geweld met dodelijke afloop' is mij anders ook niet duidelijk. Tenminste, niet in de zin van dat het een substantieel verschil zou moeten zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik geef er geen draai aan, tenzij begrijpend lezen een uitdaging voor je is.
Bijzondere interpretatie van mijn post Tem.quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:44 schreef Tem het volgende:
Een fles reiniger in je vrouw d'r keel gieten heeft natuurlijk alleen als doel om die putlucht weg te krijgen...
twitter:KustawBessems twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 11:37:00Bizarre verwijten dat je iets goedpraat als je niet meteen heel hard 'EERWRAAK!' brult. reageer retweet
twitter:KustawBessems twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 11:37:42Nee mensen, het helpt om te weten wat iets is. Eerwraak is eerwraak, moord is moord, doodslag is doodslag, eergerelateerd geweld is dat etc. reageer retweet
twitter:KustawBessems twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 11:38:15En voordat je kunt zeggen wat ergens aan de hand is, helpt het om een paar basale feiten te kennen. reageer retweet
twitter:KustawBessems twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 11:38:33En als je ergens wat aan wilt doen, helpt het om eerst te weten wat er aan de hand is. reageer retweet
twitter:KustawBessems twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 11:39:55Als het je geen moer interesseert wat er aan de hand is, wil je er niks aan doen maar alleen tonen hoe erg je eerwraak vindt en hoe je deugt reageer retweet
twitter:KustawBessems twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 11:43:54Anders dan die zelfingenomen 'EERWRAAK!'-brullers hier heb ik me namelijk daadwerkelijk paar jaar in dat fenomeen verdiept. Kan het aanraden reageer retweet
twitter:KustawBessems twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 11:45:37En mensen die reageren op precisie met 'je praat moord goed' moeten zich laten nakijken. reageer retweet
twitter:KustawBessems twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 11:55:04Dat is het allerergste aan die stuitende domheid. Die belemmert een goede aanpak van problemen - zoáls eergerelateerd geweld - alleen maar. reageer retweet
Preciesquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Eerwraak, eergerelateerd geweld. Potato, potatoe ....
Nee nee nee. Want eerwraak is moord en als er geen dode valt dan is het helegaar wat anders!quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Eerwraak, eergerelateerd geweld. Potato, potatoe ....
Laat wat mij betreft goed zien dat moslims niet geīnteresseerd zijn in erkenning en benoeming van feiten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:45 schreef De_Guidance het volgende:
Laat wat mij betreft goed zien dat men eigenlijk helemaal niet is geīnteresseerd in de achtergronden of oplossingen.
Precies. Het is alleen maar racisme/xenofobie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:45 schreef De_Guidance het volgende:
Laat wat mij betreft goed zien dat men eigenlijk helemaal niet is geīnteresseerd in de achtergronden of oplossingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Precies. Het is alleen maar racisme/xenofobie.Stropop , we kennen je tactiek wel inmiddels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik stel nergens dat het om racisme of xenofobie gaat.
Overigens, van jou verbaast het mij dan weer niet dat de slachtoffers je niet zo interesseren maar goed.
Zelfde valt over jou te zeggen gezien de blinde focus op bewoording en niet de daad.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Overigens, van jou verbaast het mij dan weer niet dat de slachtoffers je niet zo interesseren maar goed.
Je kan ook de SC eer wreken door ons neer te steken natuurlijk, geheel in traditie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:59 schreef Boldface het volgende:
Vroeger waren dit luchtige, gezellige topics. Nu gaat het over eerwraak, terwijl daar gewoon discussietopics voor zijn.
[ afbeelding ]
Waar je iedereen blind voor fascisten, xenofoben en racisten kunt uitmaken, zij het alleen in een ander subforum.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:59 schreef Boldface het volgende:
Vroeger waren dit luchtige, gezellige topics. Nu gaat het over eerwraak, terwijl daar gewoon discussietopics voor zijn.
[ afbeelding ]
De Guidance haalt het slechtste in mensen naar boven. Mea Culpa.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:59 schreef Boldface het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is natuurlijk onzin. Zeker in het persoonlijk leven kan dat niet van mij worden gezegd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zelfde valt over jou te zeggen gezien de blinde focus op bewoording en niet de daad.
Zolang je niet dood gaat is het geen eerwraakTM by De_Guidancequote:Op donderdag 10 januari 2013 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan ook de SC eer wreken door ons neer te steken natuurlijk, geheel in traditie.
Omdat niemand geīnteresseerd is in de bewoording van moslims voor het fenomeen, maar des te meer in dat dode meisje en de reden. Maar hé, laat mij maar weer de gehate pragmaticus zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Zeker in het persoonlijk leven kan dat niet van mij worden gezegd.
En aangezien ik slechts pleit voor een zuivere discussie kan het ook niet op Fok worden gesteld.
Maar goed, dit is inderdaad de SC.
Het heeft niks met de islamitische bewoording te maken, maar met de algemene.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat niemand geīnteresseerd is in de bewoording van moslims voor het fenomeen, maar des te meer in dat dode meisje en de reden. Maar hé, laat mij maar weer de gehate pragmaticus zijn.
Het kan ons Nederlanders echt geen fuck schelen, en je bronnen pleiten niet voor iets anders aangezien die namen ook niet echt Nederlands klinken. Maar soit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het heeft niks met de islamitische bewoording te maken, maar met de algemene.
Tijd voor Leonard Cohen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:06 schreef Tem het volgende:
Maar goed, ik heb er al helemaal geen zin meer in.
Waar wijs ik het precies niet resoluut af?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:03 schreef Tem het volgende:
Wat voor andere benadering, meneertje de kenner? Waarom moet er in dit soort gevallen altijd een "ja, maar" zin achter? Wat is er zo moeilijk aan in dit soort geweld gewoon resoluut af te wijzen? Daar hoef je toch geen seminars voor te volgen of studie naar te verrichten.
Jammer dat jij je tegenwoordig ook schuldig maakt aan dit NWS-niveau, door je niet over je eigen of mijn afkomst heen te kunnen zetten. Waar heb ik gesteld dat het iets met je etnische achtergrond te maken zou hebben?quote:Maar ik zal het wel niet begrijpen aangezien ik maar een domme kaas ben natuurlijk.
Ja Kustaw Bessems is een moslim in vermomming. En hoogleraren en dergelijke ook. Allemaal dhimmi's.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het kan ons Nederlanders echt geen fuck schelen, en je bronnen pleiten niet voor iets anders aangezien die namen ook niet echt Nederlands klinken. Maar soit.
Overigens wel mooi dit. Maak het lekker wij-tegen-zij. Nogal kinderachtig en discussie-vervuilend. Gelukkig doet iedereen mee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het kan ons Nederlanders echt geen fuck schelen,
Precies.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja Kustaw Bessems is een moslim in vermomming. En hoogleraren en dergelijke ook. Allemaal dhimmi's.
Domme kaas. Tfoe.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:10 schreef Tem het volgende:
Inderdaad jammer. Je zal wel gelijk hebben. Toedeloe.
Nou prima dan, een paar buitenlandse sociologen zeggen dat het zo is, jij gaat naar hun seminars, dus zal het ook wel zo zijn. Be happy, mij interesseert de bewoording in ieder geval geen hol, en geloof de slachtoffers ook niet, maar sus vooral de spanningen met wat Twitter berichten van een of andere mafkees.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Overigens wel mooi dit. Maak het lekker wij-tegen-zij. Nogal kinderachtig en discussie-vervuilend. Gelukkig doet iedereen mee.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:08 schreef De_Guidance het volgende:
En ik denk dat ik mijn leven meer heb ondernomen dan jij om dit fenomeen uit te bannen.
.
Het is geen buitenlander. Gewoon een Nederlander met Joodse achtergrond.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou prima dan, een paar buitenlandse sociologen zeggen dat het zo is, jij gaat naar hun seminars, dus zal het ook wel zo zijn. Be happy, mij interesseert de bewoording in ieder geval geen hol, en geloof de slachtoffers ook niet, maar sus vooral de spanningen met wat Twitter berichten van een of andere mafkees.
Verandert niks aan mijn verhaal.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is geen buitenlander. Gewoon een Nederlander met Joodse achtergrond.
Doei, bezoeker van Joodse seminars.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:17 schreef De_Guidance het volgende:
Nou het was weer gezellig, ik heb jullie ook gemist.
Tot de volgende keer maar weer he.
Maken ze geen frambozensmaak meer?quote:
Kennelijk niet. Het is wel een geniaal product, ooit bedacht door Coberco. Ze verkopen letterlijk lucht.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maken ze geen geen frambozensmaak meer?
Maar wel lekkere lucht.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:37 schreef Boldface het volgende:
[..]
Kennelijk niet. Het is wel een geniaal product, ooit bedacht door Coberco. Ze verkopen letterlijk lucht.
Dien een klacht in bij Melkunie; daar moet je nu zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar wel lekkere lucht.![]()
Aardbeien zijn overgewaardeerd. Frambozen zijn veel lekkerder. Ik wil mijn frambozenvla.
Doch, mooi voorbeeld van een alledaags gesprek tussen auto- en allochtoon.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:07 schreef Tem het volgende:
Het oorspronkelijke karakter van deze SC is dat er een keer in het jaar een nieuw deel wordt geopend en voor de rest wordt bemand door een paar krekels.
Het is dan ook een slowchat. En dat dient wel zo te blijven.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:07 schreef Tem het volgende:
Het oorspronkelijke karakter van deze SC is dat er een keer in het jaar een nieuw deel wordt geopend en voor de rest wordt bemand door een paar krekels.
Voorschrift = Inleidingquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
Specularium = Tem
Tem = Specularium
Ja maar dat slaat nergens op heur.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:41 schreef Boldface het volgende:
[..]
Voorschrift = Inleiding
Inleiding = Voorschrift
vinden we origineelquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:54 schreef Kentoet het volgende:
Hoezo moet een SC altijd luchtig en/of leuk zijn eigenlijk?
SC is toch juist ook een plaats waar je lekker offtopic door kunt etteren over dingen.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
Specularium = Tem
Tem = Specularium
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dat slaat nergens op heur.
Heul wel, jullie schrijfstijlen zijn exact hetzelfde enzooooo.quote:
Nou en?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heul wel, jullie schrijfstijlen zijn exact hetzelfde enzooooo.
Ja, waar is FritsvanEgters eigenlijk?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:59 schreef Boldface het volgende:
[ afbeelding ]
Te cynischquote:
Laat een kloon check doen. Zou ik zeggen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heul wel, jullie schrijfstijlen zijn exact hetzelfde enzooooo.
+1quote:
Ik heb u daar wel eens gezien, blieft mij te melden.quote:
Ik jou ook en toch ben je een Tukker. En een tukker is een bukker, dus dat klopt ook.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb u daar wel eens gezien, blieft mij te melden.
Ik vergeet het nooit weer, ieder aan een hoofd van de tafel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik jou ook en toch ben je een Tukker. En een tukker is een bukker, dus dat klopt ook.
Hij brak wel erg letterlijk het brood.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:05 schreef Specularium het volgende:
Mijn supermarkt gisteravond.
[ afbeelding ]
Je moet er ook niet met de auto inrijden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:05 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Hai skaddie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je moet er ook niet met de auto inrijden.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:05 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:14 schreef Specularium het volgende:
Wat vindt De_Guidance eigenlijk van de Holocaust?
Joods-gerelateerd geweld?
quote:
Nee , maar wel meer dan jij over eerwraak en dat het geen zonde is om uit te zoeken wat iets precies is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:31 schreef Tem het volgende:
Misschien moeten we het via twitter vragen aan Kustaw Bessems, die weet namelijk alles.
Zei je dat niet zelf?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar ik vind jou toch maar een domme kaas volgens jou dus ja.
Als je meteen met de holocaust begint maakt dit geen indruk meer he.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Overval op een Domino's koerier.
Pizza-gerelateerd geweld.
Dat maak je er weer zelf van. Lees je reacties op mij maar eens terug. Ik vind het vrij bizarre reacties eigenlijk, vol met verwijten, beschuldigingen en aannames. Je maakt zelf overal een etnische discussie van. Nu val je continue over het zinnetje dat ik mezelf een domme kaas noem terwijl iedere tweede post van jou over ottomanen gaat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee , maar wel meer dan jij over eerwraak en dat het geen zonde is om uit te zoeken wat iets precies is.
Maar ik vind jou toch maar een domme kaas volgens jou dus ja.
Dom lijkt me een juiste beschrijving, gezien het feit dat ze bewust naar De Mol willen kijken, en er zelfs een gezellig avondje van willen maken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:59 schreef De_Guidance het volgende:
Maar goed, ik ga Wie is de mol kijken met mijn domme kazen vrienden.
Toedeloe.
Ik heb het even teruggelezen en ik kom inderdaad wat snel fel uit de hoek. Dat vind ik dan een terecht verwijt. Kan best wat rustiger.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat maak je er weer zelf van. Lees je reacties op mij maar eens terug. Ik vind het vrij bizarre reacties eigenlijk, vol met verwijten, beschuldigingen en aannames.
Hier ben ik het niet mee eens. Ik word door een groepje de_Ottomaan genoemd. En ik speel daar gewoon op in. En ik heb wat meer interesse voor Turkije dan de gemiddelde user, maar ik heb niet echt het idee dat ik daar Fok vol mee spam eigenlijk.quote:Je maakt zelf overal een etnische discussie van.
Nu val je continue over het zinnetje dat ik mezelf een domme kaas noem terwijl iedere tweede post van jou over ottomanen gaat.
Het verwijt dat jij mij daar leek te maken, was alsof ik het goed probeerde te praten. Terwijl mijn bedoeling is geweest het verschil tussen bepaalde fenomenen te belichten.quote:En dat alles, omdat ik het niet met je eens bent en eigenlijk alleen zeg dat ik nogal geschokt ben over het aantal eerwraak (of het nu moord is of eer-gerelateerd geweld of gewoon dom imbeciel tokkie-gedrag.) gevallen.
Het is vanzelfsprekend dat het af te keuren is. Ik heb dat ook nergens ter discussie willen stellen.quote:De toegevoegde waarde van jou om de nuance tussen de verschillende vormen aan te brengen ontgaat me, in beginsel is het allemaal af te keuren.
Wellicht. Jij zal verder ook een prima vent zijn. Maar diequote:Je zal best een prima jongen zijn maar de laatste tijd sla je nogal door en kom je nogal vreemd en geprikkeld uit de hoek.
'Kleutertaaltje' en 'dyslectisch Nederlands' was ook niet echt respectvol.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:59 schreef Tem het volgende:
VS, bij de mol spreken ze Afrikaans. Kan je lekker soppen op de bank.
Op het moment dat je jezelf een domme kaas noemt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:56 schreef Tem het volgende:
Kan je aanwijzen waar ik precies begin over etniciteit?
Deze PI heb ik al tijden als standaard buiten de POLSC, maar dat vind ik niet echt relevant. Je gebruikt hem zelf ook nogal vaak.
Niemand geeft een neuk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef De_Guidance het volgende:
Mijn vorige account heette Ik Hou Van Kaas.
Naja, ik ben geen Tuvaluaan. En het was in reactie dat ik het toch allemaal niet zou begrijpen en meehuil met de wolven. Dit is eenzelfde soort generalisatie van een bepaalde groep.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Op het moment dat je jezelf een domme kaas noemt.
Maar een duidelijk niet etnische generalisatie. En het was ook niet zo bedoeld.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Naja, ik ben geen Tuvaluaan. En het was in reactie dat ik het toch allemaal niet zou begrijpen en meehuil met de wolven. Dit is eenzelfde soort generalisatie van een bepaalde groep.
Ik wilde net voorstellen om te kappen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:04 schreef Tem het volgende:
Het is wel welletjes. Straks moeten we nog een kamer zoeken en dat doe je maar met VS.
Mooi, kunnen we het hier gewoon weer met elkaar eens gaan zitten zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als Specularium geluk heeft ben ik voorlopig ook niet meer in de NWS-SC te vinden trouwens.
Wij zien de afbeelding niet. Geen idee hoe het komt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Die van mij? Raar. Ik zie hem wel.
Wat raar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Die van mij? Raar. Ik zie hem wel.
Is een andere.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:45 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nu zien we de afbeelding wel.
Wat raar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Is een andere.
En nu zie ik die van sp3c weer niet.
Dat denk ik niet, dan zou daar waarschijnlijk niemand meer durven wonen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Aha, hoe komt dat gevaarte op die huizen? Aardbeving?
Haha, ik twijfelde al tussen real life of photoshop.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dan zou daar waarschijnlijk niemand meer durven wonen.
Ik heb ook zitten loeren, maar het lijkt me wel echt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, ik twijfelde al tussen real life of photoshop.
Goede photshopper.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook zitten loeren, maar het lijkt me wel echt.
Daar krijg je geen spijt van.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
Hmmm, nog nooit gezien, even kijken of ik die binnen kan halen.
Hij is bijna binnen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:10 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Daar krijg je geen spijt van.
Gewoon huizen tegen een bergwand aangebouwd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Aha, hoe komt dat gevaarte op die huizen? Aardbeving? Photoshop?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:07 schreef Specularium het volgende:
Agent op school, wat een dieptepunt.
Zitten best leuken tussen.quote:
Ik heb al 3 dagen geen knop aangeraakt, wat nu weer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Jeeeezus Voorschrift jij snapt echt weinig van modereren hč?
Ikzelfquote:
Jij snapt er echt weinig van hč?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ikzelf![]()
Leuk grapje maar uit jouw mond en met jouw historie kan dat niet en meen je het ook nog![]()
Stuur hem dan maar via pm ofzo
Nopequote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij snapt er echt weinig van hč?
Ok.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gewoon huizen tegen een bergwand aangebouwd.
Het was een plaatje van een grafsteen als antwoord op het bericht 'er zijn ook hele lekkere marokkanen... dat schijnt te erg te zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:39 schreef Specularium het volgende:
Jezus mensen, doe eens niet zo geheimzinnig.
Jullie lijken wel wijven.
Je stoot de mooie Nederlandse vrouwen af?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het was weer leuk Haagse dametjes bekijken net in de stad. Wat een feest toch dat geflaneer van leuke vrouwen in een West-Europese stad anno 2013
[ afbeelding ]
Die worden steeds schaarser hier.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je stoot de mooie Nederlandse vrouwen af?
In het beperken van de voortplantingsmogelijkheden van Hagenezen is inderdaad lastig een negatieve ontwikkeling te ontdekken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die worden steeds schaarser hier.
Maar goed, dat schijnt nu eenmaal te moeten en een heel positieve ontwikkeling te zijn of zo.
Tja. Toch is het belachelijk zo'n straatbeeld in NL anno 2013. Of niet?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In het beperken van de voortplantingsmogelijkheden van Hagenezen is inderdaad lastig een negatieve ontwikkeling te ontdekken.
Of het de meest praktische methode van anticonceptie voor Hagenezen is ben ik nog niet helemaal uit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tja. Toch is het belachelijk zo'n straatbeeld in NL anno 2013. Of niet?
Zucht.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of het de meest praktische methode van anticonceptie voor Hagenezen is ben ik nog niet helemaal uit.
niets mis met voortplantingsmogelijkheden voor Hagenezenquote:
Wel doekje omdoen dan he? Anders valt ze uit de toon.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
niets mis met voortplantingsmogelijkheden voor Hagenezen
Tijd dat jij eens een airtight krijgt, dametje.quote:
Ben jij zo schimmelig?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tijd dat jij eens een airtight krijgt, dametje.
Groen Geelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben jij zo schimmelig?
[ afbeelding ]
Niet weten wat een airtight isquote:
Leuk, maar lijkt me toeval, zelfs in Roffa zie je dit niet constant tenzij ze wat vieren ergens.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het was weer leuk Haagse dametjes bekijken net in de stad. Wat een feest toch dat geflaneer van leuke vrouwen in een West-Europese stad anno 2013
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |