quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:08 schreef De_Guidance het volgende:
En ik denk dat ik mijn leven meer heb ondernomen dan jij om dit fenomeen uit te bannen.
.
Het is geen buitenlander. Gewoon een Nederlander met Joodse achtergrond.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou prima dan, een paar buitenlandse sociologen zeggen dat het zo is, jij gaat naar hun seminars, dus zal het ook wel zo zijn. Be happy, mij interesseert de bewoording in ieder geval geen hol, en geloof de slachtoffers ook niet, maar sus vooral de spanningen met wat Twitter berichten van een of andere mafkees.
Verandert niks aan mijn verhaal.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is geen buitenlander. Gewoon een Nederlander met Joodse achtergrond.
Doei, bezoeker van Joodse seminars.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:17 schreef De_Guidance het volgende:
Nou het was weer gezellig, ik heb jullie ook gemist.
Tot de volgende keer maar weer he.
Maken ze geen frambozensmaak meer?quote:
Kennelijk niet. Het is wel een geniaal product, ooit bedacht door Coberco. Ze verkopen letterlijk lucht.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maken ze geen geen frambozensmaak meer?
Maar wel lekkere lucht.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:37 schreef Boldface het volgende:
[..]
Kennelijk niet. Het is wel een geniaal product, ooit bedacht door Coberco. Ze verkopen letterlijk lucht.
Dien een klacht in bij Melkunie; daar moet je nu zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar wel lekkere lucht.![]()
Aardbeien zijn overgewaardeerd. Frambozen zijn veel lekkerder. Ik wil mijn frambozenvla.
Doch, mooi voorbeeld van een alledaags gesprek tussen auto- en allochtoon.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:07 schreef Tem het volgende:
Het oorspronkelijke karakter van deze SC is dat er een keer in het jaar een nieuw deel wordt geopend en voor de rest wordt bemand door een paar krekels.
Het is dan ook een slowchat. En dat dient wel zo te blijven.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:07 schreef Tem het volgende:
Het oorspronkelijke karakter van deze SC is dat er een keer in het jaar een nieuw deel wordt geopend en voor de rest wordt bemand door een paar krekels.
Voorschrift = Inleidingquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
Specularium = Tem
Tem = Specularium
Ja maar dat slaat nergens op heur.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:41 schreef Boldface het volgende:
[..]
Voorschrift = Inleiding
Inleiding = Voorschrift
vinden we origineelquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:54 schreef Kentoet het volgende:
Hoezo moet een SC altijd luchtig en/of leuk zijn eigenlijk?
SC is toch juist ook een plaats waar je lekker offtopic door kunt etteren over dingen.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
Specularium = Tem
Tem = Specularium
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dat slaat nergens op heur.
Heul wel, jullie schrijfstijlen zijn exact hetzelfde enzooooo.quote:
Nou en?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heul wel, jullie schrijfstijlen zijn exact hetzelfde enzooooo.
Ja, waar is FritsvanEgters eigenlijk?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:59 schreef Boldface het volgende:
Vroeger waren dit luchtige, gezellige topics. Nu gaat het over eerwraak, terwijl daar gewoon discussietopics voor zijn.
[ afbeelding ]
Te cynischquote:
Laat een kloon check doen. Zou ik zeggen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heul wel, jullie schrijfstijlen zijn exact hetzelfde enzooooo.
+1quote:
Ik heb u daar wel eens gezien, blieft mij te melden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik jou ook en toch ben je een Tukker. En een tukker is een bukker, dus dat klopt ook.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb u daar wel eens gezien, blieft mij te melden.
Ik vergeet het nooit weer, ieder aan een hoofd van de tafel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik jou ook en toch ben je een Tukker. En een tukker is een bukker, dus dat klopt ook.
Hij brak wel erg letterlijk het brood.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:05 schreef Specularium het volgende:
Mijn supermarkt gisteravond.
[ afbeelding ]
Je moet er ook niet met de auto inrijden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:05 schreef Specularium het volgende:
Mijn supermarkt gisteravond.
[ afbeelding ]
Hai skaddie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je moet er ook niet met de auto inrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |