quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
Specularium = Tem
Tem = Specularium
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dat slaat nergens op heur.
Heul wel, jullie schrijfstijlen zijn exact hetzelfde enzooooo.quote:
Nou en?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heul wel, jullie schrijfstijlen zijn exact hetzelfde enzooooo.
Ja, waar is FritsvanEgters eigenlijk?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:59 schreef Boldface het volgende:
Vroeger waren dit luchtige, gezellige topics. Nu gaat het over eerwraak, terwijl daar gewoon discussietopics voor zijn.
[ afbeelding ]
Te cynischquote:
Laat een kloon check doen. Zou ik zeggen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heul wel, jullie schrijfstijlen zijn exact hetzelfde enzooooo.
+1quote:
Ik heb u daar wel eens gezien, blieft mij te melden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik jou ook en toch ben je een Tukker. En een tukker is een bukker, dus dat klopt ook.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb u daar wel eens gezien, blieft mij te melden.
Ik vergeet het nooit weer, ieder aan een hoofd van de tafel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik jou ook en toch ben je een Tukker. En een tukker is een bukker, dus dat klopt ook.
Hij brak wel erg letterlijk het brood.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:05 schreef Specularium het volgende:
Mijn supermarkt gisteravond.
[ afbeelding ]
Je moet er ook niet met de auto inrijden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:05 schreef Specularium het volgende:
Mijn supermarkt gisteravond.
[ afbeelding ]
Hai skaddie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je moet er ook niet met de auto inrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |