quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:05 schreef Specularium het volgende:
Mijn supermarkt gisteravond.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:14 schreef Specularium het volgende:
Wat vindt De_Guidance eigenlijk van de Holocaust?
Joods-gerelateerd geweld?
quote:
Nee , maar wel meer dan jij over eerwraak en dat het geen zonde is om uit te zoeken wat iets precies is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:31 schreef Tem het volgende:
Misschien moeten we het via twitter vragen aan Kustaw Bessems, die weet namelijk alles.
Zei je dat niet zelf?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar ik vind jou toch maar een domme kaas volgens jou dus ja.
Als je meteen met de holocaust begint maakt dit geen indruk meer he.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Overval op een Domino's koerier.
Pizza-gerelateerd geweld.
Dat maak je er weer zelf van. Lees je reacties op mij maar eens terug. Ik vind het vrij bizarre reacties eigenlijk, vol met verwijten, beschuldigingen en aannames. Je maakt zelf overal een etnische discussie van. Nu val je continue over het zinnetje dat ik mezelf een domme kaas noem terwijl iedere tweede post van jou over ottomanen gaat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee , maar wel meer dan jij over eerwraak en dat het geen zonde is om uit te zoeken wat iets precies is.
Maar ik vind jou toch maar een domme kaas volgens jou dus ja.
Dom lijkt me een juiste beschrijving, gezien het feit dat ze bewust naar De Mol willen kijken, en er zelfs een gezellig avondje van willen maken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:59 schreef De_Guidance het volgende:
Maar goed, ik ga Wie is de mol kijken met mijn domme kazen vrienden.
Toedeloe.
Ik heb het even teruggelezen en ik kom inderdaad wat snel fel uit de hoek. Dat vind ik dan een terecht verwijt. Kan best wat rustiger.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat maak je er weer zelf van. Lees je reacties op mij maar eens terug. Ik vind het vrij bizarre reacties eigenlijk, vol met verwijten, beschuldigingen en aannames.
Hier ben ik het niet mee eens. Ik word door een groepje de_Ottomaan genoemd. En ik speel daar gewoon op in. En ik heb wat meer interesse voor Turkije dan de gemiddelde user, maar ik heb niet echt het idee dat ik daar Fok vol mee spam eigenlijk.quote:Je maakt zelf overal een etnische discussie van.
Nu val je continue over het zinnetje dat ik mezelf een domme kaas noem terwijl iedere tweede post van jou over ottomanen gaat.
Het verwijt dat jij mij daar leek te maken, was alsof ik het goed probeerde te praten. Terwijl mijn bedoeling is geweest het verschil tussen bepaalde fenomenen te belichten.quote:En dat alles, omdat ik het niet met je eens bent en eigenlijk alleen zeg dat ik nogal geschokt ben over het aantal eerwraak (of het nu moord is of eer-gerelateerd geweld of gewoon dom imbeciel tokkie-gedrag.) gevallen.
Het is vanzelfsprekend dat het af te keuren is. Ik heb dat ook nergens ter discussie willen stellen.quote:De toegevoegde waarde van jou om de nuance tussen de verschillende vormen aan te brengen ontgaat me, in beginsel is het allemaal af te keuren.
Wellicht. Jij zal verder ook een prima vent zijn. Maar diequote:Je zal best een prima jongen zijn maar de laatste tijd sla je nogal door en kom je nogal vreemd en geprikkeld uit de hoek.
PI de laatste tijd word ik ook niet vrolijk van. En waarom ben je van SC gewisseld?
'Kleutertaaltje' en 'dyslectisch Nederlands' was ook niet echt respectvol.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:59 schreef Tem het volgende:
VS, bij de mol spreken ze Afrikaans. Kan je lekker soppen op de bank.
Op het moment dat je jezelf een domme kaas noemt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:56 schreef Tem het volgende:
Kan je aanwijzen waar ik precies begin over etniciteit?
Deze PI heb ik al tijden als standaard buiten de POLSC, maar dat vind ik niet echt relevant. Je gebruikt hem zelf ook nogal vaak.
Niemand geeft een neuk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef De_Guidance het volgende:
Mijn vorige account heette Ik Hou Van Kaas.
Naja, ik ben geen Tuvaluaan. En het was in reactie dat ik het toch allemaal niet zou begrijpen en meehuil met de wolven. Dit is eenzelfde soort generalisatie van een bepaalde groep.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Op het moment dat je jezelf een domme kaas noemt.
Maar een duidelijk niet etnische generalisatie. En het was ook niet zo bedoeld.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Naja, ik ben geen Tuvaluaan. En het was in reactie dat ik het toch allemaal niet zou begrijpen en meehuil met de wolven. Dit is eenzelfde soort generalisatie van een bepaalde groep.
Ik wilde net voorstellen om te kappen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:04 schreef Tem het volgende:
Het is wel welletjes. Straks moeten we nog een kamer zoeken en dat doe je maar met VS.
Mooi, kunnen we het hier gewoon weer met elkaar eens gaan zitten zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als Specularium geluk heeft ben ik voorlopig ook niet meer in de NWS-SC te vinden trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |