SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
op 3? kon ik me al niet voorstellenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:57 schreef Specularium het volgende:
The Messenger op 3 is trouwens wel een prima film.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
op 3? kon ik me al niet voorstellen
Moordvrouw staat op...
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
Moordvrouw is toch Wendy van Dijk verkleedt als Wendy van Dijk?
Minachting van de kijker noem ik zoiets.
ik verdenk haar er van dat ze ook die vent speeltquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
Moordvrouw is toch Wendy van Dijk verkleedt als Wendy van Dijk?
Minachting van de kijker noem ik zoiets.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
Thijs Römer is wel cute, met kort haar.
Jaloerse hetero.quote:
nee man das ook een typetjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
Thijs Römer is wel cute, met kort haar.
Zo ordinair.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:28 schreef Tem het volgende:
Zo ordinair vind ik haar niet.Ik vind haar ook ordinair, daarom ben ik kaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ik ben nog niet lang genoeg kaal om daar deel van uit te mogen makenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:59 schreef sp3c het volgende:
wat ik me nu altijd afvraag he
is er een club voor kale mensen, en is dat leuk?
en mag ikerin als ik zo'n plastic mutsje opzet?
Ja, maar volgens mij heeft die club het niet zo op negers.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:59 schreef sp3c het volgende:
wat ik me nu altijd afvraag he
is er een club voor kale mensen, en is dat leuk?
en mag ikerin als ik zo'n plastic mutsje opzet?
damn die had ik op de een of andere manier aan moeten zien komenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij heeft die club het niet zo op negers.
Wit staat me niet en ik hou niet van mutsen, dan maar kaal.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, dat jij bij die kale mannen club wil. Met je kale knikkertje.
Zie je wel dat je een hommo'tje bent.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wit staat me niet en ik hou niet van mutsen, dan maar kaal.
quote:Lange Frans van de schans
Na Emile Ratelband, Nicolas Pfaff en Dirk Taat heeft ook Lange Frans zijn deelname aan het nieuwe SBS-programma Sterren Springen Schans bekendgemaakt. De vrouw van de rapper maakt zich in ieder geval geen zorgen om zijn veiligheid, vertelt ze aan RTL Boulevard.
Volgens Danielle kan haar man wel tegen een stootje en zoekt hij wel vaker het gevaar op. ''Hij is er zelf heel koel onder, hij heeft ook een engeltje op zijn schouder'', zegt ze.
In januari is er een selectiedag gepland in Zoetermeer. Daar wordt besloten of kandidaten wel echt geschikt zijn om mee te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |