Draadloos uitlezen, of met een kabeltje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:29 schreef Remzz het volgende:
Stel ik wil een Garmin aanschaffen welke kan ik dan het beste nemen? Als ik dat zo lees kunnen ze allemaal route bijhouden, en uitlezen op de computer... waar zit het grote verschil in prijs?
De een doet je was, de ander niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Draadloos uitlezen, of met een kabeltje.
Trillen, of alleen piepen.
Touchscreen, of met knopjes.
Hartslagmeter, of niet.
Dat soort verschillen. Vergeet ik iets?
Wat?! *gaat Garmin ernstig toespreken omdat de vaatwasser niet was uitgepakt vandaagquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De een doet je was, de ander niet.
Je hebt geen 610 he..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat?! *gaat Garmin ernstig toespreken omdat de vaatwasser niet was uitgepakt vandaag
NOOOO had ik toch moeten doorsparenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je hebt geen 610 he..OWJAWEL!! Jij wel.. hahahaha
Ja, maar die doet dus heul de was nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je hebt geen 610 he..OWJAWEL!! Jij wel.. hahahaha
Jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Draadloos uitlezen, of met een kabeltje.
Trillen, of alleen piepen.
Touchscreen, of met knopjes.
Hartslagmeter, of niet.
Dat soort verschillen. Vergeet ik iets?
Oh ja. Dat ookquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:49 schreef De_kluizenaar het volgende:
http://running.competitor(...)i-hate-running_64142
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik een garmin koop dan wordt het de 610hrm. Groen/wit natuurlijk![]()
Ga je er 1 kopen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik een garmin koop dan wordt het de 610hrm. Groen/wit natuurlijk![]()
Nog aan het denken of ik er echt 1 nodig heb.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:59 schreef Arquero het volgende:
Tering.... Zit hier onderhand te stuiteren op de bank met ontwenningsverschijnselen...![]()
Ik wil gaan rennen![]()
Zit nu al week thuis met bacterie op luchtwegen, koorts en weet ik veel allemaal. Oma van mn vriendin was opgenomen in het ziekenhuis voor de kerst en heeft ons aangestoken.
Kijk het morgen ff aan en als het hoesten minder is ga ik zondag stukje doen
Ben je al koortsvrij?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:59 schreef Arquero het volgende:
Tering.... Zit hier onderhand te stuiteren op de bank met ontwenningsverschijnselen...![]()
Ik wil gaan rennen![]()
Zit nu al week thuis met bacterie op luchtwegen, koorts en weet ik veel allemaal. Oma van mn vriendin was opgenomen in het ziekenhuis voor de kerst en heeft ons aangestoken.
quote:Bij koorts mag er niet gesport worden. Het is bovendien gevaarlijk: een infectie van de hartspier is niet uitgesloten. Je mag pas weer lichtjes (lage intensiteit en korte duur) gaan trainen als je enkele dagen koortsvrij bent. Houd er ook rekening mee dat je pas over twee tot vier weken je normale belasting aan kunt.
Vreselijk inderdaad verplicht rust houden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:59 schreef Arquero het volgende:
Ik wil gaan rennen![]()
En over 13 tot 27 dagen kun je weer je normale belasting aan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:25 schreef Arquero het volgende:
Ja, koorts is wel weg sinds gisterenmiddag, nu het hoesten nog
Daarom in de regen rennen met een capquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:31 schreef desub het volgende:
Had ik een voor mij prettig tempo te pakken, werd ik al snel ingehaald door 2 druk kwebbelende dames. Even 2 seconden beetje balen en toen dacht ik, ach over een tijdje loop ik ook dat tempo.
![]()
Lekker miezerregentje erbij, helaas wel druppels op mijn bril, waardoor ik in combinatie met donker dus een kuil niet zag... wel overeind gebleven, maar mijn rechterenkel heeft wel een tikje gekregen. Het 2e blok ging daardoor niet lekker. 3e blok ging dan wel weer redelijk.
Volgende keer maar weer korte mouwen,had het erg warm tegen het eind ondanks de miezerregen. Zou toch niet door m'n nieuwe reflectiehesje komen?
Zo is dat, handtas goed vast en gaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Heaumeau die Arequdinges. Gewoon lopen! Mietje!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:34 schreef DeeBee het volgende:
Morgen er dan maar eens aan geloven en die afstanden wat opschroeven, halve marathon in duurtempo of zoiets, had al aardige ronde gevonden die aan de kilometers voldoet.
Wat betreft voeding enzo met duurtrainingen: ik vind het juist echt een hele klus om er maar tegenaan te eten om een beetje op gewicht enzo te blijven, merk dat het aardig moeilijk is!![]()
Eet nu vaak al stuk of 10 volkoren boterhammen per dag, maar op dagen dat je lange trainingen doet moet je ongeveer 2x avondeten om te compenseren.
Duikbril opquote:
Ik kom er nog wel mee weg, maar een vriend van me heet -6... Dat wordt niksquote:
Ja das wel zorgelijk. Ik heb -3 ofzo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kom er nog wel mee weg, maar een vriend van me heet -6... Dat wordt niks
Ik heb -1,5 dus ik kan makkelijk zonder bril rennen. Maar ik doe m toch maar liever op, met name nu in het donker. Ik dacht laatst namelijk dat er een enge man voor me liep, maar dat bleek een elektriciteitskastje te zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja das wel zorgelijk. Ik heb -3 ofzo.
Het is ook erg lastig vergelijken!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Als ik 10 boterhammen eet per dag moet ik 2 marathons lopen om niet aan te komen
Ik zit nu op 1 boterham en 1 cracotte.
lol!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb -1,5 dus ik kan makkelijk zonder bril rennen. Maar ik doe m toch maar liever op, met name nu in het donker. Ik dacht laatst namelijk dat er een enge man voor me liep, maar dat bleek een elektriciteitskastje te zijn
En verder? Dat + avondeten + 2 stuks fruit zou ik niet trekken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Als ik 10 boterhammen eet per dag moet ik 2 marathons lopen om niet aan te komen
Ik kom er met -4 ook niet mee weg. Maar meestal ben ik te lui om m'n lenzen in te doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kom er nog wel mee weg, maar een vriend van me heet -6... Dat wordt niks
Dan eet je nooit genoeg.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie heel vaak mensen of dieren in de verte die langzaam veranderen in verkeersbord, boomstronk of utiliteitsvoorzieningenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb -1,5 dus ik kan makkelijk zonder bril rennen. Maar ik doe m toch maar liever op, met name nu in het donker. Ik dacht laatst namelijk dat er een enge man voor me liep, maar dat bleek een elektriciteitskastje te zijn
Ugh ja... Nou ja.. Komt vanzelf goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:27 schreef Zeeland het volgende:
[..]
En over 13 tot 27 dagen kun je weer je normale belasting aan.
En dan maar hopen dat ie wegrentquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zie heel vaak mensen of dieren in de verte die langzaam veranderen in verkeersbord, boomstronk of utiliteitsvoorzieningen
Vooral op de veluwe geeft dat nog wel eens wat onrustige gevoelens als je heel vroeg door het bos banjert... "Is dat nou een zwijn...?!?"
Liter volle melk. Of kokosoliequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het is ook erg lastig vergelijken!
En het heeft soms ook gewoon tijden nodig om die omschakeling voor elkaar te krijgen, maar hardlopen is in principe ideaal om je (duurzame) verbranding en metabolisme te stimuleren natuurlijk.En aan je foto's te zien is het echt super goed dat je zo'n omschakeling al voor elkaar hebt weten te krijgen door het sporten ook!
En ik vind het ook echt prima dat ik er geen 'aanleg' voor heb om veel zwaarder te zijn (70-72 bij 1.87), maar het was wel een serieuze opmerking dat het echt aardig lastig is om gezond flink calorierijk te eten!Muesli, noten, volkorenboterhammen, tonijn (eiwitten), oude kaas, allemaal dingen die ik graag eet, maar als ik soms na een training zie: '1200 kcal verbrand' dan is het bijna onmogelijk om die gezond 'extra' te eten op een dag.
2 tomaten, halve komkommer, wat pijnboompitten, theelepel olijfolie, avondeten (groenten, wat aardappels, wat vlees), en 's avonds een paar volkoren biscuitjes bij de koffiequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En verder? Dat + avondeten + 2 stuks fruit zou ik niet trekken.
Dan zou ik na 2 jaar uitgemergeld moeten zijn, nietwaar.quote:
Ik ga er tegenwoordig al vanuit dat het vast geen zwijn is... tot ik een keer midden in een stampede kom natuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ie wegrent
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ga er tegenwoordig al vanuit dat het vast geen zwijn is... tot ik een keer midden in een stampede kom natuurlijk
Ik heb jij altijd de aandrang dingen uit te doen in plaats van aan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Daarom in de regen rennen met een capminder druppels op je bril!
Barefoot runningquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:50 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb jij altijd de aandrang dingen uit te doen in plaats van aan.
Ik doe het niet, maar liefst zou ik in blote bast door de regen lopen. Al die regenkleding vind ik niets.
Dan verlies je nog steeds gewicht.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
2 tomaten, halve komkommer, wat pijnboompitten, theelepel olijfolie, avondeten (groenten, wat aardappels, wat vlees), en 's avonds een paar volkoren biscuitjes bij de koffie
[..]
Dan zou ik na 2 jaar uitgemergeld moeten zijn, nietwaar.
Nee dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan verlies je nog steeds gewicht.
Hm, ik vind het wel een beetje weinig eigenlijk, of je moet vrij veel avondeten. Anders ga je volgens mij vrij snel over op je reserves, ipv dat je wat je binnenkrijgt weer verbrandt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
2 tomaten, halve komkommer, wat pijnboompitten, theelepel olijfolie, avondeten (groenten, wat aardappels, wat vlees), en 's avonds een paar volkoren biscuitjes bij de koffie
[..]
Dan zou ik na 2 jaar uitgemergeld moeten zijn, nietwaar.
quote:
Dat is wel een goede tip, had er vanmorgen niet zo heel veel last van maar het miezerde ook alleen nog maar. Cap moet ik toch aanschaffen voor de zon straks (haha in NLquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Daarom in de regen rennen met een capminder druppels op je bril!
Nogmaals, dan zou ik na 2 jaar wel uitgemergeld moeten zijn toch? Ik woog vanmorgen 91.5KGquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hm, ik vind het wel een beetje weinig eigenlijk, of je moet vrij veel avondeten. Anders ga je volgens mij vrij snel over op je reserves, ipv dat je wat je binnenkrijgt weer verbrandt.
Ik heb er eentje gekregen bij de Posbankloopquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:57 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat is wel een goede tip, had er vanmorgen niet zo heel veel last van maar het miezerde ook alleen nog maar. Cap moet ik toch aanschaffen voor de zon straks (haha in NL)
Bril af lijkt me met -7,75 en -8,75 en nog hier en daar een cilindrische afwijking niet heel erg verstandig
Er stond eens een barefootrunner voor me in een startvak. Echt geen schoenen dus. Heel aparte voeten had die man ook. Vrij brede voeten, en pezen als staalkabels. Volgens mij heb ik best staan staren toenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:55 schreef Zeeland het volgende:
[..]![]()
Barefoot running, apart fenomeen vind ik dat.
Ik ga het wel eens proberen op het stand. Het schijnt goed voor je techniek te zijn.
Mijn kleren hou ik aan
Ooit je schildklier laten checken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nogmaals, dan zou ik na 2 jaar wel uitgemergeld moeten zijn toch? Ik woog vanmorgen 91.5KG
Avondeten tja... 2 of 3 opscheplepels groenten, 1 lepel aardappel, klein beetje jus en een stukje vlees van nou 150 gram ofzo. Meestal iets van magere yoghurt met vers fruit toe.
Ik probeer behalve die biscuitjes bij de koffie snoep en dergelijke te vermijden. In het weekend wel eens wat chips en bv een glas 43. Zomers soms een witbiertje. Af en toe wordt het toetje vervangen door iets calorierijkers zoals bijvoorbeeld ijs ofzo.
Ik heb anderhalf jaar stelselmatig de caloriechecker bij voedingscentrum.nl ingevuld en zat in de periodes dat ik afviel op 1000Kcal en daarna zo gemiddeld rond de 1500Kcal. Meer inname leidt tot langzame gewichtstoename met mijn huidige levensstijl. Ook al beweerd m'n Suunto en endomondo dat ik met 10KM hardlopen die dag 1250Kcal verbrand heb...
Maar...! Lichtpuntje, ik ben afgelopen zomervakantie een paar kilo aangekomen die ik er niet echt vanaf kreeg. En nu heb ik dus met de feestdagen behoorlijk veel méér gegeten en was vanmorgen anderhalve kilo afgevallen. Het lijkt erop dat mijn metabolisme zich een beetje begint te stabiliseren dus![]()
Nee, want ik heb verder geen van de symptomen van een trage schildklier. Ik ben gewoon heel efficientquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ooit je schildklier laten checken?
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, want ik heb verder geen van de symptomen van een trage schildklier. Ik ben gewoon heel efficient
Ik heb met mijn 58kg toch echt wel meer nodig dan dat om niet af te vallen tot gratenpakhuis.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, want ik heb verder geen van de symptomen van een trage schildklier. Ik ben gewoon heel efficient
ik sluit me in deze discussie bij Swets aan.quote:
niet dus, het is op dit moment nog 30 graden, broeierig warm en een dikke wind dus niet ideaal en sowieso niet gezond om te lopen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel....
alleen nog even kijken wanneer want ze voorspellen bloedheet weer voor vandaag en iets koeler morgen dus waarschijnlijk vanavond een kort loopje en morgenochtend vroeg een LDL.
Dat zijn vaak de beste lopenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:38 schreef Cynic het volgende:
Morgen als invaller de 12km van Beltrum lopen. Scheelt dat ik goed voorbereid ben!
Ik hoop het, heb er wel zin in.quote:
ze is Fok!'s hoop in bange dagen dit weekend, de eenzame strijdster!!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Zou SEMTEX er ook klaar voor zijn morgen?
Het evenementenseizoen moet inderdaad nog een beetje beginnen hier in NL. Maar het begint te komen, gezien ook de steeds weer langer wordende Wie loopt waar en wanneerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ze is Fok!'s hoop in bange dagen dit weekend, de eenzame strijdster!!
listings or it didn't happen!!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:47 schreef GotC het volgende:
Yur gaat ook nog crossen vandaag, staat alleen niet in de lijst8km @ Oliebollencross HAAG
Nou, stom!! Is het er eentje die snel vol gaat zitten?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Potverdorie inschrijven zou vandaag om 8:00 beginnen voor een loop, je kan je alleen nog nergens inschrijven.
Ik ga rustig aan doen....volgende week Egmondquote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
listings or it didn't happen!!
hoe konden we hem nu vergeten, ik hoop dat zijn rug deze keer niet opspeelt!
Geen idee het is de veluwe zoomtrail. Op de site staat dat er maar 600 plaatsen zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou, stom!! Is het er eentje die snel vol gaat zitten?
Da's balen BEquote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:08 schreef Brighteyes het volgende:
Bwuh, superverkouden.
Helaas niet lopen dit weekend, ik kan nauwlijks diep ademhalen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Geen idee het is de veluwe zoomtrail. Op de site staat dat er maar 600 plaatsen zijn.
Maar het is gelukt via inschrijven.nl.
Ik wordt hier ook al de hele week afgeblaft. Ga dat nu maar eens voor een paar uurtjes ontlopen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:08 schreef Brighteyes het volgende:
Bwuh, superverkouden.
Helaas niet lopen dit weekend, ik kan nauwlijks diep ademhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen nog een LDL en dan proberen écht rustig te lopen.
oefening baart kunstquote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:03 schreef YUR het volgende:
Eigenlijk is het natuurlijk de truc om bepaalde tempo's te kunnen lopen zonder hulp van je Garmin
Een Michel Butter in de dopquote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:12 schreef Jumparound het volgende:
Gister maar weer eens een shake genomen... eigenlijk was dat best wel lekker!
Oh, en dit is echt te schattig.
Als mijn zoon van 2,5 mijn hardloopkleren ziet thuis roept hij vol overtuiging "papa hardlopen" om vervolgens door huid te gaan rennen en roepen; "Tjibbe hardlopen!"
Mooi is dat he, dat het aanstekelijk werkt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:12 schreef Jumparound het volgende:
Gister maar weer eens een shake genomen... eigenlijk was dat best wel lekker!
Oh, en dit is echt te schattig.
Als mijn zoon van 2,5 mijn hardloopkleren ziet thuis roept hij vol overtuiging "papa hardlopen" om vervolgens door huid te gaan rennen en roepen; "Tjibbe hardlopen!"
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:03 schreef YUR het volgende:
Eigenlijk is het natuurlijk de truc om bepaalde tempo's te kunnen lopen zonder hulp van je Garmin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |