Nee dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan verlies je nog steeds gewicht.
Hm, ik vind het wel een beetje weinig eigenlijk, of je moet vrij veel avondeten. Anders ga je volgens mij vrij snel over op je reserves, ipv dat je wat je binnenkrijgt weer verbrandt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
2 tomaten, halve komkommer, wat pijnboompitten, theelepel olijfolie, avondeten (groenten, wat aardappels, wat vlees), en 's avonds een paar volkoren biscuitjes bij de koffie
[..]
Dan zou ik na 2 jaar uitgemergeld moeten zijn, nietwaar.
quote:
Dat is wel een goede tip, had er vanmorgen niet zo heel veel last van maar het miezerde ook alleen nog maar. Cap moet ik toch aanschaffen voor de zon straks (haha in NLquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Daarom in de regen rennen met een capminder druppels op je bril!
Nogmaals, dan zou ik na 2 jaar wel uitgemergeld moeten zijn toch? Ik woog vanmorgen 91.5KGquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hm, ik vind het wel een beetje weinig eigenlijk, of je moet vrij veel avondeten. Anders ga je volgens mij vrij snel over op je reserves, ipv dat je wat je binnenkrijgt weer verbrandt.
Ik heb er eentje gekregen bij de Posbankloopquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:57 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat is wel een goede tip, had er vanmorgen niet zo heel veel last van maar het miezerde ook alleen nog maar. Cap moet ik toch aanschaffen voor de zon straks (haha in NL)
Bril af lijkt me met -7,75 en -8,75 en nog hier en daar een cilindrische afwijking niet heel erg verstandig
Er stond eens een barefootrunner voor me in een startvak. Echt geen schoenen dus. Heel aparte voeten had die man ook. Vrij brede voeten, en pezen als staalkabels. Volgens mij heb ik best staan staren toenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:55 schreef Zeeland het volgende:
[..]![]()
Barefoot running, apart fenomeen vind ik dat.
Ik ga het wel eens proberen op het stand. Het schijnt goed voor je techniek te zijn.
Mijn kleren hou ik aan
Ooit je schildklier laten checken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nogmaals, dan zou ik na 2 jaar wel uitgemergeld moeten zijn toch? Ik woog vanmorgen 91.5KG
Avondeten tja... 2 of 3 opscheplepels groenten, 1 lepel aardappel, klein beetje jus en een stukje vlees van nou 150 gram ofzo. Meestal iets van magere yoghurt met vers fruit toe.
Ik probeer behalve die biscuitjes bij de koffie snoep en dergelijke te vermijden. In het weekend wel eens wat chips en bv een glas 43. Zomers soms een witbiertje. Af en toe wordt het toetje vervangen door iets calorierijkers zoals bijvoorbeeld ijs ofzo.
Ik heb anderhalf jaar stelselmatig de caloriechecker bij voedingscentrum.nl ingevuld en zat in de periodes dat ik afviel op 1000Kcal en daarna zo gemiddeld rond de 1500Kcal. Meer inname leidt tot langzame gewichtstoename met mijn huidige levensstijl. Ook al beweerd m'n Suunto en endomondo dat ik met 10KM hardlopen die dag 1250Kcal verbrand heb...
Maar...! Lichtpuntje, ik ben afgelopen zomervakantie een paar kilo aangekomen die ik er niet echt vanaf kreeg. En nu heb ik dus met de feestdagen behoorlijk veel méér gegeten en was vanmorgen anderhalve kilo afgevallen. Het lijkt erop dat mijn metabolisme zich een beetje begint te stabiliseren dus![]()
Nee, want ik heb verder geen van de symptomen van een trage schildklier. Ik ben gewoon heel efficientquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ooit je schildklier laten checken?
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, want ik heb verder geen van de symptomen van een trage schildklier. Ik ben gewoon heel efficient
Ik heb met mijn 58kg toch echt wel meer nodig dan dat om niet af te vallen tot gratenpakhuis.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, want ik heb verder geen van de symptomen van een trage schildklier. Ik ben gewoon heel efficient
ik sluit me in deze discussie bij Swets aan.quote:
niet dus, het is op dit moment nog 30 graden, broeierig warm en een dikke wind dus niet ideaal en sowieso niet gezond om te lopen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel....
alleen nog even kijken wanneer want ze voorspellen bloedheet weer voor vandaag en iets koeler morgen dus waarschijnlijk vanavond een kort loopje en morgenochtend vroeg een LDL.
Dat zijn vaak de beste lopenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:38 schreef Cynic het volgende:
Morgen als invaller de 12km van Beltrum lopen. Scheelt dat ik goed voorbereid ben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |