Zo is dat, handtas goed vast en gaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Heaumeau die Arequdinges. Gewoon lopen! Mietje!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:34 schreef DeeBee het volgende:
Morgen er dan maar eens aan geloven en die afstanden wat opschroeven, halve marathon in duurtempo of zoiets, had al aardige ronde gevonden die aan de kilometers voldoet.
Wat betreft voeding enzo met duurtrainingen: ik vind het juist echt een hele klus om er maar tegenaan te eten om een beetje op gewicht enzo te blijven, merk dat het aardig moeilijk is!![]()
Eet nu vaak al stuk of 10 volkoren boterhammen per dag, maar op dagen dat je lange trainingen doet moet je ongeveer 2x avondeten om te compenseren.
Duikbril opquote:
Ik kom er nog wel mee weg, maar een vriend van me heet -6... Dat wordt niksquote:
Ja das wel zorgelijk. Ik heb -3 ofzo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kom er nog wel mee weg, maar een vriend van me heet -6... Dat wordt niks
Ik heb -1,5 dus ik kan makkelijk zonder bril rennen. Maar ik doe m toch maar liever op, met name nu in het donker. Ik dacht laatst namelijk dat er een enge man voor me liep, maar dat bleek een elektriciteitskastje te zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja das wel zorgelijk. Ik heb -3 ofzo.
Het is ook erg lastig vergelijken!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Als ik 10 boterhammen eet per dag moet ik 2 marathons lopen om niet aan te komen
Ik zit nu op 1 boterham en 1 cracotte.
lol!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb -1,5 dus ik kan makkelijk zonder bril rennen. Maar ik doe m toch maar liever op, met name nu in het donker. Ik dacht laatst namelijk dat er een enge man voor me liep, maar dat bleek een elektriciteitskastje te zijn
En verder? Dat + avondeten + 2 stuks fruit zou ik niet trekken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Als ik 10 boterhammen eet per dag moet ik 2 marathons lopen om niet aan te komen
Ik kom er met -4 ook niet mee weg. Maar meestal ben ik te lui om m'n lenzen in te doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kom er nog wel mee weg, maar een vriend van me heet -6... Dat wordt niks
Dan eet je nooit genoeg.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie heel vaak mensen of dieren in de verte die langzaam veranderen in verkeersbord, boomstronk of utiliteitsvoorzieningenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb -1,5 dus ik kan makkelijk zonder bril rennen. Maar ik doe m toch maar liever op, met name nu in het donker. Ik dacht laatst namelijk dat er een enge man voor me liep, maar dat bleek een elektriciteitskastje te zijn
Ugh ja... Nou ja.. Komt vanzelf goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:27 schreef Zeeland het volgende:
[..]
En over 13 tot 27 dagen kun je weer je normale belasting aan.
En dan maar hopen dat ie wegrentquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zie heel vaak mensen of dieren in de verte die langzaam veranderen in verkeersbord, boomstronk of utiliteitsvoorzieningen
Vooral op de veluwe geeft dat nog wel eens wat onrustige gevoelens als je heel vroeg door het bos banjert... "Is dat nou een zwijn...?!?"
Liter volle melk. Of kokosoliequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het is ook erg lastig vergelijken!
En het heeft soms ook gewoon tijden nodig om die omschakeling voor elkaar te krijgen, maar hardlopen is in principe ideaal om je (duurzame) verbranding en metabolisme te stimuleren natuurlijk.En aan je foto's te zien is het echt super goed dat je zo'n omschakeling al voor elkaar hebt weten te krijgen door het sporten ook!
En ik vind het ook echt prima dat ik er geen 'aanleg' voor heb om veel zwaarder te zijn (70-72 bij 1.87), maar het was wel een serieuze opmerking dat het echt aardig lastig is om gezond flink calorierijk te eten!Muesli, noten, volkorenboterhammen, tonijn (eiwitten), oude kaas, allemaal dingen die ik graag eet, maar als ik soms na een training zie: '1200 kcal verbrand' dan is het bijna onmogelijk om die gezond 'extra' te eten op een dag.
2 tomaten, halve komkommer, wat pijnboompitten, theelepel olijfolie, avondeten (groenten, wat aardappels, wat vlees), en 's avonds een paar volkoren biscuitjes bij de koffiequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En verder? Dat + avondeten + 2 stuks fruit zou ik niet trekken.
Dan zou ik na 2 jaar uitgemergeld moeten zijn, nietwaar.quote:
Ik ga er tegenwoordig al vanuit dat het vast geen zwijn is... tot ik een keer midden in een stampede kom natuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ie wegrent
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ga er tegenwoordig al vanuit dat het vast geen zwijn is... tot ik een keer midden in een stampede kom natuurlijk
Ik heb jij altijd de aandrang dingen uit te doen in plaats van aan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Daarom in de regen rennen met een capminder druppels op je bril!
Barefoot runningquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:50 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb jij altijd de aandrang dingen uit te doen in plaats van aan.
Ik doe het niet, maar liefst zou ik in blote bast door de regen lopen. Al die regenkleding vind ik niets.
Dan verlies je nog steeds gewicht.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
2 tomaten, halve komkommer, wat pijnboompitten, theelepel olijfolie, avondeten (groenten, wat aardappels, wat vlees), en 's avonds een paar volkoren biscuitjes bij de koffie
[..]
Dan zou ik na 2 jaar uitgemergeld moeten zijn, nietwaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |