Draadloos uitlezen, of met een kabeltje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:29 schreef Remzz het volgende:
Stel ik wil een Garmin aanschaffen welke kan ik dan het beste nemen? Als ik dat zo lees kunnen ze allemaal route bijhouden, en uitlezen op de computer... waar zit het grote verschil in prijs?
De een doet je was, de ander niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Draadloos uitlezen, of met een kabeltje.
Trillen, of alleen piepen.
Touchscreen, of met knopjes.
Hartslagmeter, of niet.
Dat soort verschillen. Vergeet ik iets?
Wat?! *gaat Garmin ernstig toespreken omdat de vaatwasser niet was uitgepakt vandaagquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De een doet je was, de ander niet.
Je hebt geen 610 he..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat?! *gaat Garmin ernstig toespreken omdat de vaatwasser niet was uitgepakt vandaag
NOOOO had ik toch moeten doorsparenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je hebt geen 610 he..OWJAWEL!! Jij wel.. hahahaha
Ja, maar die doet dus heul de was nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je hebt geen 610 he..OWJAWEL!! Jij wel.. hahahaha
Jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Draadloos uitlezen, of met een kabeltje.
Trillen, of alleen piepen.
Touchscreen, of met knopjes.
Hartslagmeter, of niet.
Dat soort verschillen. Vergeet ik iets?
Oh ja. Dat ookquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:49 schreef De_kluizenaar het volgende:
http://running.competitor(...)i-hate-running_64142
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik een garmin koop dan wordt het de 610hrm. Groen/wit natuurlijk![]()
Ga je er 1 kopen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik een garmin koop dan wordt het de 610hrm. Groen/wit natuurlijk![]()
Nog aan het denken of ik er echt 1 nodig heb.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:59 schreef Arquero het volgende:
Tering.... Zit hier onderhand te stuiteren op de bank met ontwenningsverschijnselen...![]()
Ik wil gaan rennen![]()
Zit nu al week thuis met bacterie op luchtwegen, koorts en weet ik veel allemaal. Oma van mn vriendin was opgenomen in het ziekenhuis voor de kerst en heeft ons aangestoken.
Kijk het morgen ff aan en als het hoesten minder is ga ik zondag stukje doen
Ben je al koortsvrij?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:59 schreef Arquero het volgende:
Tering.... Zit hier onderhand te stuiteren op de bank met ontwenningsverschijnselen...![]()
Ik wil gaan rennen![]()
Zit nu al week thuis met bacterie op luchtwegen, koorts en weet ik veel allemaal. Oma van mn vriendin was opgenomen in het ziekenhuis voor de kerst en heeft ons aangestoken.
quote:Bij koorts mag er niet gesport worden. Het is bovendien gevaarlijk: een infectie van de hartspier is niet uitgesloten. Je mag pas weer lichtjes (lage intensiteit en korte duur) gaan trainen als je enkele dagen koortsvrij bent. Houd er ook rekening mee dat je pas over twee tot vier weken je normale belasting aan kunt.
Vreselijk inderdaad verplicht rust houden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:59 schreef Arquero het volgende:
Ik wil gaan rennen![]()
En over 13 tot 27 dagen kun je weer je normale belasting aan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:25 schreef Arquero het volgende:
Ja, koorts is wel weg sinds gisterenmiddag, nu het hoesten nog
Daarom in de regen rennen met een capquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:31 schreef desub het volgende:
Had ik een voor mij prettig tempo te pakken, werd ik al snel ingehaald door 2 druk kwebbelende dames. Even 2 seconden beetje balen en toen dacht ik, ach over een tijdje loop ik ook dat tempo.
![]()
Lekker miezerregentje erbij, helaas wel druppels op mijn bril, waardoor ik in combinatie met donker dus een kuil niet zag... wel overeind gebleven, maar mijn rechterenkel heeft wel een tikje gekregen. Het 2e blok ging daardoor niet lekker. 3e blok ging dan wel weer redelijk.
Volgende keer maar weer korte mouwen,had het erg warm tegen het eind ondanks de miezerregen. Zou toch niet door m'n nieuwe reflectiehesje komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |