Dat zijn vaak de beste lopenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:38 schreef Cynic het volgende:
Morgen als invaller de 12km van Beltrum lopen. Scheelt dat ik goed voorbereid ben!
Ik hoop het, heb er wel zin in.quote:
ze is Fok!'s hoop in bange dagen dit weekend, de eenzame strijdster!!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Zou SEMTEX er ook klaar voor zijn morgen?
Het evenementenseizoen moet inderdaad nog een beetje beginnen hier in NL. Maar het begint te komen, gezien ook de steeds weer langer wordende Wie loopt waar en wanneerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ze is Fok!'s hoop in bange dagen dit weekend, de eenzame strijdster!!
listings or it didn't happen!!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:47 schreef GotC het volgende:
Yur gaat ook nog crossen vandaag, staat alleen niet in de lijst8km @ Oliebollencross HAAG
Nou, stom!! Is het er eentje die snel vol gaat zitten?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Potverdorie inschrijven zou vandaag om 8:00 beginnen voor een loop, je kan je alleen nog nergens inschrijven.
Ik ga rustig aan doen....volgende week Egmondquote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
listings or it didn't happen!!
hoe konden we hem nu vergeten, ik hoop dat zijn rug deze keer niet opspeelt!
Geen idee het is de veluwe zoomtrail. Op de site staat dat er maar 600 plaatsen zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou, stom!! Is het er eentje die snel vol gaat zitten?
Da's balen BEquote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:08 schreef Brighteyes het volgende:
Bwuh, superverkouden.
Helaas niet lopen dit weekend, ik kan nauwlijks diep ademhalen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Geen idee het is de veluwe zoomtrail. Op de site staat dat er maar 600 plaatsen zijn.
Maar het is gelukt via inschrijven.nl.
Ik wordt hier ook al de hele week afgeblaft. Ga dat nu maar eens voor een paar uurtjes ontlopen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:08 schreef Brighteyes het volgende:
Bwuh, superverkouden.
Helaas niet lopen dit weekend, ik kan nauwlijks diep ademhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen nog een LDL en dan proberen écht rustig te lopen.
oefening baart kunstquote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:03 schreef YUR het volgende:
Eigenlijk is het natuurlijk de truc om bepaalde tempo's te kunnen lopen zonder hulp van je Garmin
Een Michel Butter in de dopquote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:12 schreef Jumparound het volgende:
Gister maar weer eens een shake genomen... eigenlijk was dat best wel lekker!
Oh, en dit is echt te schattig.
Als mijn zoon van 2,5 mijn hardloopkleren ziet thuis roept hij vol overtuiging "papa hardlopen" om vervolgens door huid te gaan rennen en roepen; "Tjibbe hardlopen!"
Mooi is dat he, dat het aanstekelijk werkt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:12 schreef Jumparound het volgende:
Gister maar weer eens een shake genomen... eigenlijk was dat best wel lekker!
Oh, en dit is echt te schattig.
Als mijn zoon van 2,5 mijn hardloopkleren ziet thuis roept hij vol overtuiging "papa hardlopen" om vervolgens door huid te gaan rennen en roepen; "Tjibbe hardlopen!"
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:03 schreef YUR het volgende:
Eigenlijk is het natuurlijk de truc om bepaalde tempo's te kunnen lopen zonder hulp van je Garmin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |