SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2013 16:45:06 ]![]()
Geen ideequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey hoooow wacht! Homo? Vader?
Waar ging het mis?![]()
![]()
Ik vind je wel een leuke dochter, maar er gaat niet in je blote naakie over een voetbalveld rennen!quote:
Dat verbied ik je!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar laat maar, ik verpats de wolven wel aan Monopoly![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind je wel een leuke dochter, maar er gaat niet in je blote naakie over een voetbalveld rennen!
Dat verbied ik je!![]()
![]()
Wat zou je willen hebben?quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik weet hoe mannen er naar kijken, wat ze denken en wat ze met die gevoelens thuis gaan doen.quote:
NIET OP MIJN DOCHTER!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Zo, geen zin meer nu
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
I feel honoredquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zag het.quote:
Ik kan geen leuke teksten bedenken even
[b]AirwiN schreef [/b]
Fixed.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wellicht laterquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag het.
Ik kan geen leuke teksten bedenken even![]()
![]()
Kan geregeld worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goede vraag.
Op dit moment wil ik een nieuw dartbord
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Die kans is aanwezig.quote:
Sowieso nog wel ideeën over mensen die nu offline zijn.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind ze leukquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig.
Sowieso nog wel ideeën over mensen die nu offline zijn.![]()
![]()
Ik wilde een plaatje zoeken van een kont, maar de safesearch stond uit. Wtf.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent een rebelse puber dus ik zou het doen
Zit ik niet meequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik weet hoe mannen er naar kijken, wat ze denken en wat ze met die gevoelens thuis gaan doen.
NIET OP MIJN DOCHTER!![]()
![]()
Is ooit begonnen, voor mij dan, in het Fokke en Sukke topic in ONZ.quote:
Maar mijn kennis van users forumbreed is te klein dus ik beperk me tot de sc van dat moment. Had er al wel eens een paar gemaakt voor GvsE en ik keek net in mn fobo ze wilde een nieuwe!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zodra jij die vraag in correct Nederlands stelt!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
Het is een jongetje
Royco1 heet het
Huppel, noem is 2 eigenschappen van gisterIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Het?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
Het is een jongetje
Royco1 heet het
Huppel, noem is 2 eigenschappen van gister![]()
Wees blij dat zij je binnen 2 seconden tot mannelijk bestempeld!!quote:
Wij weten het na jaren nog steeds niet zeker
[b]AirwiN schreef [/b]
Huppel, noem eens 2 eigenschappen van gisterquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppel, noem is 2 eigenschappen van gister![]()
Nooit naakt!!!!! << DIE IS HEEEEEEEEEL BELANGRIJK!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Huppel, noem eens 2 eigenschappen van gister
EinzelgangerIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Voelt een Fokke en Sukke stripje aankomen met een wiegjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wees blij dat zij je binnen 2 seconden tot mannelijk bestempeld!!
Wij weten het na jaren nog steeds niet zeker![]()
![]()
![]()
nnooit naakt staat er nog niet bijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit naakt!!!!! << DIE IS HEEEEEEEEEL BELANGRIJK!!
Einzelganger![]()
![]()
Ik zal het je morgen bewijzenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wees blij dat zij je binnen 2 seconden tot mannelijk bestempeld!!
Wij weten het na jaren nog steeds niet zeker![]()
Ik kan goed met andere mensen omgaan hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit naakt!!!!! << DIE IS HEEEEEEEEEL BELANGRIJK!!
Einzelganger![]()
Klunzigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
n
[..]
nooit naakt staat er nog niet bij
[b]AirwiN schreef [/b]
Hier gaat iets verdomd goed misquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel lekkere verse soepquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
soep maken is ook onwijs moeilijk![]()
![]()
Ja echt enorm lastig...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt enorm lastig...Eerste keer dat ik dat zelf doe jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
+1quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:55 schreef Topiek het volgende:
Niks boven de pannenkoeken van LovelyLady.![]()
![]()
![]()
de 26equote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:57 schreef Topiek het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer pannenkoeken eten?![]()
![]()
Die wil ik ook wel proevenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ok dan maarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
Willen jullie de kleine Royco zien?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vaslspeelsterquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga geen huis bouwen
Jullie hebben veel geld gewonnen, dus ik ga jullie verhuizen naar een andere kavel waar al een huis opstaat
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Huppel wordt gemasseerd door de butlerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huppel met RoycoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk eens in de OPquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
Huppel wordt gemasseerd door de butlerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huppel met RoycoDie eerste foto met Royco vind ik engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
je doet brrrrrrrrrrr tegen zijn buikjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die eerste foto met Royco vind ik eng![]()
![]()
quote:And I'm not invitedquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
jij niet alleenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die eerste foto met Royco vind ik eng![]()
Onze?quote:
Meer uitleg aub!
[b]AirwiN schreef [/b]
Er komen nu een aantal mensen en mijn huis is vol. Daarna verhuist de bups naar een fokster die hier bij mij in de straat woont. Voor degene die van ver komen en blijven slapen bij haarquote:![]()
Ik weet hoe jouw kont eruit ziet hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde een plaatje zoeken van een kont, maar de safesearch stond uit. Wtf.
Hond van het asiel waar ik werk, Cesar heeft haar gerehabiliteerdquote:. Staat wel wat over in m'n topic.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Issie echt goed?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hond van het asiel waar ik werk, Cesar heeft haar gerehabiliteerd. Staat wel wat over in m'n topic.
![]()
![]()
Ohja, nieuwjaars "borrel" op de zaak.. En ik sta geloof ik op de lijst
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mooie schnor hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:!!!
Cool. Op TV lijkt het wel goed ja, maar de vraag is natuurlijk of dat in werkelijkheid dan ook zo isquote:![]()
![]()
Succes. Hier Frietjesdagquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
Oh J is thuis, ik moet mijn keuken in![]()
![]()
Hup, en vlug een beetje!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
Oh J is thuis, ik moet mijn keuken inDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja, is hijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Cool. Op TV lijkt het wel goed ja, maar de vraag is natuurlijk of dat in werkelijkheid dan ook zo is.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jaja..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben weg en het topic gaat weer sloom![]()
We genieten van de rustquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben weg en het topic gaat weer sloom
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe is de orgie?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar gaat iets mis dan hoor!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik voel een thuisbezorgd.nl aankomenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De drank en eten moet nog gehaald worden
[b]AirwiN schreef [/b]
Een Fok!meet zonder drank?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De drank en eten moet nog gehaald worden![]()
Het is JNG he!! Daar moeten ze nog lerenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah ok.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is JNG he!! Daar moeten ze nog leren
Een meet onder toezicht van de ouders.![]()
Juistquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah ok.
Een meet onder toezicht van de ouders.
[b]AirwiN schreef [/b]
Zeiden wij ook alquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel een thuisbezorgd.nl aankomen![]()
![]()
Ga meeten, zuipen, eten, neuken jij!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben de oudstequote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah ok.
Een meet onder toezicht van de ouders..
![]()
Mot nog gehaald worden! En valt weinig te neukenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga meeten, zuipen, eten, neuken jij!![]()
![]()
Alleen maar jongetjes?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mot nog gehaald worden! En valt weinig te neuken![]()
Ik ben met het OV.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lucky you, zo'n motor is de beste chickmagnet die je kunt hebben bij die jonge meisjes![]()
Volgens mij zit dit meer in het hoofd van de man met de motor, dan in het hoofd van vrouwen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lucky you, zo'n motor is de beste chickmagnet die je kunt hebben bij die jonge meisjes![]()
We hebben het hier nog niet over vrouwen he Twi.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:51 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij zit dit meer in het hoofd van de man met de motor, dan in het hoofd van vrouwen.![]()
Huh is huppel mee met vinnie?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah ok.
Een meet onder toezicht van de ouders.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:52 schreef twi het volgende:
[..]
Lucky you, zo'n milieubewuste OV-kaart is een chickmagnet.![]()
![]()
Kijk en daarom wil ik met jou meeten, jij bent geen jongetje en hebt tietenquote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Oh, ja. Vandaar dat ik Myra heb kunnen hosselen zonder motor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben het hier nog niet over vrouwen he Twi.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kijk en daarom wil ik met jou meeten, jij bent geen jongetje en hebt tieten![]()
![]()
Wat, heb jij c_a nog niet gemeet?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kijk en daarom wil ik met jou meeten, jij bent geen jongetje en hebt tieten![]()
Ja, maar jijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:53 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ja. Vandaar dat ik Myra heb kunnen hosselen zonder motor.![]()
Jij bent xFx, jij bent zo goed als het roer van de boot.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ook niet. Val ik nu buiten de boot?![]()
En dat terwijl hij altijd zo enthousiast is via WhatsApp en Facebook!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hij zegt steeds af
Ik snap het ook niet![]()
ja erg hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:57 schreef twi het volgende:
[..]
En dat terwijl hij altijd zo enthousiast is via WhatsApp en Facebook!![]()
![]()
Derde wereldoorlog, nu gaande in Gorinchem![]()
Puber hebben iemand?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
neequote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Puber hebben iemand?![]()
hmmm nee laat maarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Puber hebben iemand?![]()
![]()
Inmiddels heb ik een pleurishumeur. Dat mag je ook hebben!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:08 schreef xFriendx het volgende:
Heb je niet iets anders? Vrijgezelle vriendinnen bijv?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
*duikt onder de welbekende steen*quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik een pleurishumeur. Dat mag je ook hebben!![]()
Zow hee, dat Groenlo daar hoef ik zeker 10 jaar nu niet meer te wezen. Wat een zinloos gat
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hey, niks tegen de stad waar mijn familie vandaan komt hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:28 schreef fietsie het volgende:
Zow hee, dat Groenlo daar hoef ik zeker 10 jaar nu niet meer te wezen. Wat een zinloos gat
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Stad..... *lachexplosie als in een theater, na een goede grap van een echt goede cabaretier*quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey, niks tegen de stad waar mijn familie vandaan komt heProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik noem t ook altijd een dorp hoor, maar t is officieel een stadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Stad..... *lachexplosie als in een theater, na een goede grap van een echt goede cabaretier*
Wat moest je er trouwens, sinds de Grolsch er weg is, is er niks meer te beleven."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Hekwerk en een tuintafel ophalen; goede aanbieding.... Ben bezig met upgrade van mijn tuinquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik noem t ook altijd een dorp hoor, maar t is officieel een stad
Wat moest je er trouwens, sinds de Grolsch er weg is, is er niks meer te beleven.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ah, tsja dat kan. Ik vind de weg er naartoe altijd zo eindeloos. Vanaf Hilversum rijd je eerst naar Arnhem, dan even voorbij Zevenaar die A18 op en dan nog die 2 baans wegquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hekwerk en een tuintafel ophalen; goede aanbieding.... Ben bezig met upgrade van mijn tuin
Waar woon jij eigenlijk?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik was met een grote (en zwaar beladen) bus, dus ben vanaf Zwolle over de 2-baanswegen gegaan, via de snelweg is waardeloos rijden met zoo'n bak... dus via Raalte enzoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ah, tsja dat kan. Ik vind de weg er naartoe altijd zo eindeloos. Vanaf Hilversum rijd je eerst naar Arnhem, dan even voorbij Zevenaar die A18 op en dan nog die 2 baans weg
Moet uit Fryslan komen he
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Doe Vinniiee de groetenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ey Hupsie! Uit gehuppelepupt voor vandaag ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
damn, dat is helemaal kut, vanaf die kan is de weg nog veel vervelender.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik was met een grote (en zwaar beladen) bus, dus ben vanaf Zwolle over de 2-baanswegen gegaan, via de snelweg is waardeloos rijden met zoo'n bak... dus via Raalte enzo"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Je wilt niet afspreken met z'n xbox vriendje?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Puber hebben iemand?
En nu moet die alleen xboxen?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Hups is even woest!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ey Hupsie! Uit gehuppelepupt voor vandaag ?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tijd voor een nieuw grapje schatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je wilt niet afspreken met z'n xbox vriendje?
En nu moet die alleen xboxen?![]()
Gooi de leerplichtambtenaar er maar in
[b]AirwiN schreef [/b]
Huppelkind heeft gespijbeld?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw grapje schat![]()
Gooi de leerplichtambtenaar er maar in![]()
Nee, vakantie die te lang duurtquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik deed een tussenstop in Raalte en dat was ook veel jeugd die heel erg duidelijk een werkkamp nodig heeft het dorp aan het terroriseren... (En incompetente agenten die niet doorpakten lieten het ook gebeuren....)quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Die kosten geld, geld heb ik niet.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Van de brug af schoppen is gratisquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kosten geld, geld heb ik niet.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
ja dat is kutquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kosten geld, geld heb ik niet.![]()
Ach ook leuk dat de kinderbijslag een of andere duistere storing had.quote:
Geloof dat iedereen nu de kb heeft maar uiteraard ik niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik voel je pijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ook leuk dat de kinderbijslag een of andere duistere storing had.
Geloof dat iedereen nu de kb heeft maar uiteraard ik niet![]()
![]()
En ik heb verdomme niet eens bier in huis
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb eigenlijk geen idee of ze nu wel of niet gestort hebben... Degene die daar over gaat doet ziek spelenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ook leuk dat de kinderbijslag een of andere duistere storing had.
Geloof dat iedereen nu de kb heeft maar uiteraard ik nietProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik ook niet veel meer. Gelukkig heb ik nog een treetje in de schuur.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik heb verdomme niet eens bier in huis
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
watquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik heb verdomme niet eens bier in huisBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Fokke &Sukke.. Zou het dan?
*fobo checken*So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
HUPPELKUT!
Wat flik je me nu?
Die was mooi hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw grapje schat![]()
Gooi de leerplichtambtenaar er maar in
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
quote:
Seks met een jonufuquwurutuyupulukujuhugufudusuzuxucuvubunumun-dude..
Schat je me dan niet eens een stukje hoger in?
Ik hoef geen dwerg op ibh!
Ik hou van lange mannen.
En lekker. Vooral ook nog eens lekker.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik hou van lange mannen.
En lekker. Vooral ook nog eens lekker.![]()
![]()
Ik heb bier in huis, maar moet zo nog even mevrouw ophalen van haar werk. Braaf aan de colaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik heb verdomme niet eens bier in huis![]()
![]()
Bood ze je een schoenendoos aan om in te ehm , forniceren?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik hou van lange mannen.
En lekker. Vooral ook nog eens lekker.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
je hebt de f&s niet gezien?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bood ze je een schoenendoos aan om in te ehm , forniceren?
Languh mannuhquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik hou van lange mannen.
![]()
Welke?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
hola.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik hou van lange mannen.
![]()
Huppelkut, je mag nu heel blij zijn dat mijn craptop kapot is. Anders had ik ook even iets moois gemaakt. Fotobewerking. Ik heb ervoor gestudeerd.
Dus ik vet ruzie met mn zoon, ik hem naar oma gestuurd omdat ik niet wil dat het uit de hand loopt.
Belt oma mij op dat mn zoon is aangeredenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt hem voor de seks vermoordquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Huppelkut, je mag nu heel blij zijn dat mijn craptop kapot is. Anders had ik ook even iets moois gemaakt. Fotobewerking. Ik heb ervoor gestudeerd.
[b]AirwiN schreef [/b]
Kijkt naar meetlint naast spiegel: 1.96m
wait whut?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik vet ruzie met mn zoon, ik hem naar oma gestuurd omdat ik niet wil dat het uit de hand loopt.
Belt oma mij op dat mn zoon is aangeredenSo if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Nu hopen dat ze je niet gezien hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Belt oma mij op dat mn zoon is aangereden![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Belt oma mij op dat mn zoon is aangereden
ernstig of valt wel mee?![]()
Ernstig?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Belt oma mij op dat mn zoon is aangeredenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Whut? geen grap van hem?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Belt oma mij op dat mn zoon is aangereden![]()
Hoe komt ie dan bij het idee dat ik seks met m ging hebben?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt hem voor de seks vermoord
Jofu heeft in zijn hoofd seks met alles met een kut.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoe komt ie dan bij het idee dat ik seks met m ging hebben?![]()
huppel impliceert in een fokke en sukke dat ik seks heb gehad met jonufuquwurutuyupulukujuhugufudusuzuxucuvubunmun-dudequote:
die buschauffeur?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
huppel impliceert in een fokke en sukke dat ik seks heb gehad met jonufuquwurutuyupulukujuhugufudusuzuxucuvubunmun-dude
zal wel niet in je fobo staan of wel?![]()
![]()
Geen idee wat er precies gebeurd is want ik was er niet bij.
Kind stak over, uiteraard zonder op te letten en met oordopjes in (iets wat ik had verboden), en blijkbaar vanachter een bus vandaan ofzo. Auto zag hem niet, kind over de motorkap en nu pijn in zn been.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Met kindermayoquote:En van die schattige ketchupflesjes met maar een eetlepel spul erin
niet in het gedeelte dat blijft staan nee..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:08 schreef dawg het volgende:
[..]
die buschauffeur?
zal wel niet in je fobo staan of wel?
Joof »» dwerg »» sprookjes »» seks met jouquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoe komt ie dan bij het idee dat ik seks met m ging hebben?
De stappen zijn echt zo gemaakt hoorIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Staat in de OPquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:08 schreef dawg het volgende:
[..]
die buschauffeur?
zal wel niet in je fobo staan of wel?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Kind stak over, uiteraard zonder op te letten en met oordopjes in (iets wat ik had verboden), en blijkbaar vanachter een bus vandaan ofzo. Auto zag hem niet, kind over de motorkap en nu pijn in zn been.En nu?
![]()
niets ernstigs aan de hand?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Kind stak over, uiteraard zonder op te letten en met oordopjes in (iets wat ik had verboden), en blijkbaar vanachter een bus vandaan ofzo. Auto zag hem niet, kind over de motorkap en nu pijn in zn been.![]()
de stap van sprookjes naar seks met mij snap ik niet helemaal. Seks met mij is alles behalve een sprookjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joof »» dwerg »» sprookjes »» seks met jou
De stappen zijn echt zo gemaakt hoor
Ben je zo slecht?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de stap van sprookjes naar seks met mij snap ik niet helemaal. Seks met mij is alles behalve een sprookje![]()
Hij kon nog verder lopen dus nee.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
wtfquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Kind stak over, uiteraard zonder op te letten en met oordopjes in (iets wat ik had verboden), en blijkbaar vanachter een bus vandaan ofzo. Auto zag hem niet, kind over de motorkap en nu pijn in zn been.![]()
![]()
Voor hem niet natuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de stap van sprookjes naar seks met mij snap ik niet helemaal. Seks met mij is alles behalve een sprookjeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zegt niets he? Stoere bikkelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kon nog verder lopen dus nee.![]()
![]()
Gelukkig maar, is ff schrikken als je het hoortquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kon nog verder lopen dus nee.![]()
ergerquote:
I know maar ik weet er het fijne niet van. En toen ik mn ma net terugbelde voor meer details ging huppelkind keihard schreeuwen enz naar mij dus het zal wel goed gaan met hemquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zegt niets he? Stoere bikkelIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Rough and wild inc. teethmarks and nails deep in the flesh?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de stap van sprookjes naar seks met mij snap ik niet helemaal. Seks met mij is alles behalve een sprookje![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know maar ik weet er het fijne niet van. En toen ik mn ma net terugbelde voor meer details ging huppelkind keihard schreeuwen enz naar mij dus het zal wel goed gaan met hem![]()
![]()
Ik schrok erger toen ik afgelopen zomer werd gebeld met de mededeling: Alles is goed met huppelkind hoor maar hij wordt nu met de ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis en echt heel veel bloed heeft hij niet verloren!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Gelukkig maar, is ff schrikken als je het hoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schrok erger toen ik afgelopen zomer werd gebeld met de mededeling: Alles is goed met huppelkind hoor maar hij wordt nu met de ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis en echt heel veel bloed heeft hij niet verloren!wtf, gebeten door een hond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schrok erger toen ik afgelopen zomer werd gebeld met de mededeling: Alles is goed met huppelkind hoor maar hij wordt nu met de ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis en echt heel veel bloed heeft hij niet verloren!mooie haaienbeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Glazen deur open schoppenquote:![]()
Verstand heeft het kind niet echt geloof ik
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja ben even inspiratieloos hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know maar ik weet er het fijne niet van. En toen ik mn ma net terugbelde voor meer details ging huppelkind keihard schreeuwen enz naar mij dus het zal wel goed gaan met hemhmm
![]()
Hij is nu woest op mij en geloof me dat is echt even wederzijds. Als ik nu als een bezetene naar mn moeder ga dan is dat echt niet het beste voor hem.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Aren't you cute when you're angryquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Slimquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Glazen deur open schoppen![]()
Verstand heeft het kind niet echt geloof ik![]()
![]()
Zow het leer van de bank is weer een tintje bruiner....
(Voor de ehm ouders van kids hoef ik denk ik niet meer te tiepen dan dit....)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:21 schreef fietsie het volgende:
(Voor de ehm ouders van kids hoef ik denk ik niet meer te tiepen dan dit....)
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
IEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:21 schreef fietsie het volgende:
(Voor de ehm ouders van kids hoef ik denk ik niet meer te tiepen dan dit....)
wat een ranzig kind heb jij![]()
![]()
niet kwaad, teleurgesteld.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aren't you cute when you're angry
en nu is het tijd voor pizza.
adiossss![]()
gedverquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:21 schreef fietsie het volgende:
(Voor de ehm ouders van kids hoef ik denk ik niet meer te tiepen dan dit....)![]()
![]()
Spelen op de bank dat ze ging slapen; alle kleren uit behalve haar pamp... en dan bewegen , draaien en keren....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
IEEEEEEEEEEEEWWWWWWWW
wat een ranzig kind heb jijProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Komt wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
niet kwaad, teleurgesteld.
en nu is het tijd voor pizza.
adiossss
Als ik er 1 voor je heb geef ik wel een gil
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben geen ouder btw, moet ik nu net doen alsof ik het niet snap? :$What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Huppelkind is weer goed bezig?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Je bent wel ouder.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik ben geen ouder btw, moet ik nu net doen alsof ik het niet snap? :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ben ik de enige die het stukje "weer een tintje" nogal verdacht vind?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:21 schreef fietsie het volgende:
(Voor de ehm ouders van kids hoef ik denk ik niet meer te tiepen dan dit....)If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Naja meeste ouders hebben zelf ook weleens zo'n feestje meegemaaktquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik ben geen ouder btw, moet ik nu net doen alsof ik het niet snap? :$Dat bedoelde ik eigenlijk.
Verfen op de muur ermee e.d.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Neequote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik ben geen ouder btw, moet ik nu net doen alsof ik het niet snap? :$![]()
![]()
Hebben?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nooit gelukkigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Naja meeste ouders hebben zelf ook weleens zo'n feestje meegemaaktDat bedoelde ik eigenlijk.
Verfen op de muur ermee e.d.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent wel ouder.Ruilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAhahahaa het is zadelleer, en is gister door mij compleet in de was gezet....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het stukje "weer een tintje" nogal verdacht vind?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ga gelijk op zoek naar een prinsessenjurk!quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nooit! Nee echt NOOIT!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Naja meeste ouders hebben zelf ook weleens zo'n feestje meegemaaktDat bedoelde ik eigenlijk.
Verfen op de muur ermee e.d.![]()
So so nastyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Verfen op de muur ermee e.d.Pfewquote:
Als je hem -dan- niet aan het schreeuwen en gillen krijgt weet ik het niet meerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga gelijk op zoek naar een prinsessenjurk!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Doe ik ook eens in de maand.. Verven op de muur
Lucky youquote:
DW en Huppelkind hebben een afspraak hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je hem -dan- niet aan het schreeuwen en gillen krijgt weet ik het niet meer
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moest een beetje in mijn mond kotsen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Doe ik ook eens in de maand.. Verven op de muurBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Dit is een langstaande afspraak.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je hem -dan- niet aan het schreeuwen en gillen krijgt weet ik het niet meer
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik wil nog niet zo oud zijn.
Laat mij even lekker artistiek zijn zo af en toequote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moest een beetje in mijn mond kotsen.
zoietsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:13 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Rough and wild inc. teethmarks and nails deep in the flesh?![]()
Dattie daar prinsessenjurken gaat passen???>quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DW en Huppelkind hebben een afspraak hoorProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Uhuhquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dattie daar prinsessenjurken gaat passen???>
[b]AirwiN schreef [/b]
ja. 2. Geloof ik. Maar ik noem geen namen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:14 schreef twi het volgende:
[..]
Nog een bron waar ik bij kan informeren hier op FOK!?
Niet alleen passen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dattie daar prinsessenjurken gaat passen???>[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oh god heeft de Primark weer uitverkoop?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
Bikinibroekjes kopen voor 1 euroMe like
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wel met van die strikjes aan de zijkant he!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
Bikinibroekjes kopen voor 1 euroMe like
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen ideequote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh god heeft de Primark weer uitverkoop?Maar de H&M wel
![]()
![]()
Ik moet ook nog steeds een x naar de primark.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Morgen ga ik durum etenquote:
So random xDWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
![]()
Dit is wel wat voor ONZ
[b]AirwiN schreef [/b]
Oeh de Wilde Keuken over IJslandse vis vanavond!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel met van die strikjes aan de zijkant he!![]()
![]()
hi every1 im new!!!!!!! *holds up spork* my name is katy but u canquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Morgen ga ik durum eten
So random xD
call me t3h PeNgU1N oF d00m!!!!!!!! lol...as u can see im very random!!!!
thats why i came here, 2 meet random ppl like me ^_^... im 13 years old
(im mature 4 my age tho!!) i like 2 watch invader zimmy girlfreind
(im bi if u dont like it dealit) its our favorite tv show!!! bcuz its
SOOOO random!!!! shes random 2 of course but i want 2 meet more random
ppl =) like they say the more the merrier!!!! lol...neways i hope 2 make
alot of freinds here so give me lots of commentses!!!!
DOOOOOMMMM!!!!!!!!!!!!!!!! <--- me bein random again ^_^ hehe...toodles!!!!!
love and waffles,
* ~t3h PeNgU1N oF d00m~*Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G62%2098292%2058012%2037%200235%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2095741%2088031%2092%200176%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096097%2031019%2092%200164%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik durf het bijna niet te vragen maarre, waar laat je dan de rest van je billen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G62%2098292%2058012%2037%200235%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2095741%2088031%2092%200176%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096097%2031019%2092%200164%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
je hebt een typefout gemaaktquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel wat voor ONZ
Die heb ik van zhe webs geplukt, niet gemaakt!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
In dat broekje?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maarre, waar laat je dan de rest van je billen?![]()
![]()
nee nee nee.. In mijn goede f&squote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik van zhe webs geplukt, niet gemaakt!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
hi every1 im new!!!!!!! *holds up spork* my name is katy but u can
call me t3h PeNgU1N oF d00m!!!!!!!! lol...as u can see im very random!!!!
thats why i came here, 2 meet random ppl like me ^_^... im 13 years old
(im mature 4 my age tho!!) i like 2 watch invader zimmy girlfreind
(im bi if u dont like it dealit) its our favorite tv show!!! bcuz its
SOOOO random!!!! shes random 2 of course but i want 2 meet more random
ppl =) like they say the more the merrier!!!! lol...neways i hope 2 make
alot of freinds here so give me lots of commentses!!!!
DOOOOOMMMM!!!!!!!!!!!!!!!! <--- me bein random again ^_^ hehe...toodles!!!!!
love and waffles,
* ~t3h PeNgU1N oF d00m~*
Oh noesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee nee nee.. In mijn goede f&s
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar staat haal ipv haar
[b]AirwiN schreef [/b]
jaquote:
Koester de typo maarquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat heb je gedaan? Door een glazen deur geschopt? Voor een auto gesprongen?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
je bent te lui om m te fixen he?quote:![]()
En H. is een klootzak. Mij niet eens vragen of ik langskom voor een beurt.
Tegen de deurpost aangelopen...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Door een glazen deur geschopt? Voor een auto gesprongen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap hem niet, want vandaag ben ik extrablond :$ maar ik geef je graag een aai over je bol :$quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste en laatste nerdgrapje van vandaag:
[ afbeelding ]What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegen de deurpost aangelopen...AUWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
[..]
Tegen de deurpost aangelopen...dat is niet slimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ga ik zo doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je bent te lui om m te fixen he?![]()
En H. is een klootzak. Mij niet eens vragen of ik langskom voor een beurt.
[b]AirwiN schreef [/b]
[..]
Tegen de deurpost aangelopen...Pijnlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel leuk, maar klopt niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste en laatste nerdgrapje van vandaag:
[ afbeelding ][b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
vragen of ik langskom voor een beurt?quote:
Lek. Blijf maar thuis dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vragen of ik langskom voor een beurt?
[b]AirwiN schreef [/b]
mn vibo draait overurenquote:
Leuk tochquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En vol
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: