SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik dacht aan de meet in Hoorn.quote:
Huppel en sportenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat weet ik niet
Je bent nu aan het sporten met je zwangere dikke buik
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wordt het een jongen of een meisje?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat weet ik niet
Je bent nu aan het sporten met je zwangere dikke buik
quote:
Doe ik heus wel eens hoorquote:
dat weet ik pas als het geboren isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wordt het een jongen of een meisje?
Dank je, nu word ik raar aangekeken door mede-passagiersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!! Wat slecht dit
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank je, nu word ik raar aangekeken door mede-passagiers
Wat moet ik met uilen en wolvenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Starwars verzameling ruilen tegen wolven en uilen?
Graag gedaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank je, nu word ik raar aangekeken door mede-passagiers
Duurt lang.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat weet ik pas als het geboren is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hahahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral die hoofd-opmerking.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Geen idee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat moet ik met uilen en wolven
Zie je dat je proeven niet moet uitsluitenquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zie je dat je proeven niet moet uitsluiten
Hey hoooow wacht! Homo? Vader?quote:
Ik wil de wolven wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar laat maar, ik verpats de wolven wel aan Monopoly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |