Geeft niks hoor, ik zat bijna te soppen op de bankquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles is de schuld van Huppel![]()
Oh... wacht...
doen jullie het allebei dan? Anders heb je niet genoeg variabelen om er een formule van te maken...quote:
Whahahahaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
In het hoekje van de tuin
[ afbeelding ]
Zou een vreemde ontdekking voor je zijn jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er nog nooit last van gehad heb...
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar mn aambeien komen wel in de buurt...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zou een vreemde ontdekking voor je zijn ja
[ afbeelding ]
Haha, ben je helemaal klaar met alle characters?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Vinnie en Huppelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ben je helemaal klaar met alle characters?
Ach, in principe is het ook in die betreffende periode wel te doen hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar mn aambeien komen wel in de buurt...
is ook bloederige lekkage van onder...
Je hebt natuurlijk wel meerdere variabelen nodig om tot een gedegen, wetenschappelijke conclusie te komen ja..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
doen jullie het allebei dan? Anders heb je niet genoeg variabelen om er een formule van te maken...
jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zie je het gebouw rechts van je?
Hier gaat iets mis!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Vinnie en Huppel
Ze gaan straks een kleine royco adopteren
Uhm sorryquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, ik zat bijna te soppen op de bank
Mooi, voor mij is die bloederige lekkage ook geen beperking...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ach, in principe is het ook in die betreffende periode wel te doen hoor
[..]
Je hebt natuurlijk wel meerdere variabelen nodig om tot een gedegen, wetenschappelijke conclusie te komen ja..
Wait what?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Vinnie en Huppel
Ze gaan straks een kleine royco adopteren
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een kleine royco
Wacht niet adopteren.... ze gaan je nu maken!
Nouja, niet dat het erg uhm.. netjes is. Sowieso tijdens de eerste twee dagen doen we het niet!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, voor mij is die bloederige lekkage ook geen beperking...
Ja, maar met 2 variabelen kan je al een basisformule maken, die wel ter discussie kan komen te staan hoor
Ik hoop dat er geen eenden in de buurt zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een kleine royco
Ik doe niet aan baby's maken!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een kleine royco
Wij doen het vaak niet in die periode, het is maar 2 keer per jaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nouja, niet dat het erg uhm.. netjes is. Sowieso tijdens de eerste twee dagen doen we het niet!
Beter dat ik m'n tieten niet ga wegen![]()
Maar dat topic
Strak plan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe niet aan baby's maken!!
Ik beperk mij tot oefenen!
Maar goed dat de ambulance ter plekke was danquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ongeluk in de straat!!
Ik hoorde ambulance dus als een ware ramptoerist kijk ik uit het raam. Ambu rijdt achter een auto en die auto remt af omdat ie naar links wil gaan. Ambu wilde hem net inhalen. KABOEM!
Sorryquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe niet aan baby's maken!!
Ik beperk mij tot oefenen!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ongeluk in de straat!!
Ik hoorde ambulance dus als een ware ramptoerist kijk ik uit het raam. Ambu rijdt achter een auto en die auto remt af omdat ie naar links wil gaan. Ambu wilde hem net inhalen. KABOEM!
Een ambulance die tegen een auto op rijdt? Fail.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ongeluk in de straat!!
Scherpschutter die Vinnie, tweede schot meteen een headshotquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry
na 2 keer seks en je bent al zwanger
Oh.... dan... uhm...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh.... dan... uhm...
Gelukkig is dat in de eggie niet zo
Auto die niet doorheeft dat er een ambu achter hem rijdt met sirene en zwaailichten! Grotere Fail!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een ambulance die tegen een auto op rijdt? Fail.
Ik hoop dat het een jongetje wordquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh.... dan... uhm...
Gelukkig is dat in de eggie niet zo
Maar waarom kan ik niet gewoon volwassen zijn?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry
Je wordt vanzelf volwassenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar waarom kan ik niet gewoon volwassen zijn?
Desnoods de buurman van Huppel en Vinniee
Een scherpschutter schiet in 1x raakquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Scherpschutter die Vinnie, tweede schot meteen een headshot
Die hoor je niet altijd in de auto hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Auto die niet doorheeft dat er een ambu achter hem rijdt met sirene en zwaailichten! Grotere Fail!
True.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Auto die niet doorheeft dat er een ambu achter hem rijdt met sirene en zwaailichten! Grotere Fail!
Moet ik een slaap verhaaltje insprekenquote:
Vin... ik moet je iets vertellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Wees blij dat je nog een tweede mogelijkheid kreegquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een scherpschutter schiet in 1x raak
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin... ik moet je iets vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die spiegels zitten er toch niet voor niets? Daar moet je sowieso in kijken voor je bocht maakt!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die hoor je niet altijd in de auto hoor
Maar dan nog blijven huppel en vinniee mijn ouders.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan ga je het huis uit, en wordt je de buurman van Vinnie en Huppel
Eerste keer vergat je op H te drukken, waardoor je teveel wiebelde. Tweede keer deed je wel je hold breath. Dan is het makkelijker richtenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog een tweede mogelijkheid kreeg
Als die auto had opgelet en gewoon aan de kant was gegaan dan kan dat makkelijk hoor!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:05 schreef Vinniiee het volgende:
Maar hoe kan er nou ingehaald worden op die straat bij jou? Dat kan nooit
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin... ik moet je iets vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah ja, bocht makenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die spiegels zitten er toch niet voor niets? Daar moet je sowieso in kijken voor je bocht maakt!
Of hij zat op shift te drukken en sprintte weg, omdat hij met het verkeerde spel in zn hoofd zatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Eerste keer vergat je op H te drukken, waardoor je teveel wiebelde. Tweede keer deed je wel je hold breath. Dan is het makkelijker richten
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan nog blijven huppel en vinniee mijn ouders.
En de hele tijd mijn vader alles uit moeten leggen lijkt me niks.
Daar lijkt het wel opquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Of hij zat op shift te drukken en sprintte weg, omdat hij met het verkeerde spel in zn hoofd zat
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan nog blijven huppel en vinniee mijn ouders.
En de hele tijd mijn vader alles uit moeten leggen lijkt me niks.
Mja oké, staan ook geparkeerde auto's natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als die auto had opgelet en gewoon aan de kant was gegaan dan kan dat makkelijk hoor!
Heb ik vaak wel last van als ik net geswitched benquote:
we willen wel pics van een zwangere huppel natuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
Als het een meisje wordt, dan noemen we haar LovelyLady
Mee eensquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Het maakt mij verder niet uit hoor maar ik gok dat zowel vin als ik wel vaker seks hebben gehad met andere mensen. Daarnaast weet ik 100% zeker dat wij geen stelletje zijn hoe graag jullie dat ook willen en dus mogen de grapjes nu wel ophouden
Wen er maar aan. Je had ze over mij en Kaneel moeten horen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Het maakt mij verder niet uit hoor maar ik gok dat zowel vin als ik wel vaker seks hebben gehad met andere mensen. Daarnaast weet ik 100% zeker dat wij geen stelletje zijn hoe graag jullie dat ook willen en dus mogen de grapjes nu wel ophouden
Is maar een spelletjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Op zich kan ik het goed hebben hoor alleen na een week mag er wel iets nieuws komen van mijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Je had ze over mij en Kaneel moeten horen.
Homo's in simsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is maar een spelletje
Ik speel altijd met bekende naampjesHadden net zo goed Royco en MaleDuck kunnen zijn
Leef je uit schatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is maar een spelletje
Ik speel altijd met bekende naampjesHadden net zo goed Royco en MaleDuck kunnen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Nieuwe Fokke en Sukke's !!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is maar een spelletje
Nieuwe soap.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich kan ik het goed hebben hoor alleen na een week mag er wel iets nieuws komen van mij
Die MOET in mijn foboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet ik een slaap verhaaltje inspreken
Ik ben onschuldig!!quote:
Jij en onschuldig, die combinatie bestaat niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig!!
Fokke en Sukke!!
In dat geval... het is de schuld van GvsE!! Kijk maar in mn fobo!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij en onschuldig, die combinatie bestaat niet.
Plaatje van internet plukken en tekst op klappenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
OMG hoe maak je die plaatjes dan
Geniaal dit
Ik ben zo'n leek johquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Plaatje van internet plukken en tekst op klappen
True. Op een gegeven moment is het wel flauw.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich kan ik het goed hebben hoor alleen na een week mag er wel iets nieuws komen van mij
Ik zit nu bij google images te kijken en als een tekening me aanspreekt ga ik de tekst bewerken.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nu bij google images te kijken en als een tekening me aanspreekt ga ik de tekst bewerken.
En dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Je humor bevalt me welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nu bij google images te kijken en als een tekening me aanspreekt ga ik de tekst bewerken.
En dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Ja toch.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Op een gegeven moment is het wel flauw.
Whahahaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Wacht maar!quote:
Liefdequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
Je maakt me een kind van homo's .. kutwijf
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wacht maar!
Jij komt ook nog aan de beurt
Binnenkort weer nieuwe roddelsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Op een gegeven moment is het wel flauw.
Geniaal dit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of wij hetzelfde denken.quote:
Is ie lekker? Groot geschapen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De Butler ziet jou wel zitten
Starwars gevechtsvliegtuigen geloof ik.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Snel!!
Wat verzamelt Joof ook alweer?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Snel!!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet eens gaan beslissen wát ik nou door wil sparen
Ik spaar nu wolven en uilen beeldjes, touringcars en starwars modellen
Star Wars spul?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Snel!!
Wolven, uilen, starwars en nog iets!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Snel!!
Uilen en wolven.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Snel!!
Uitjes wolven en somethingquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Snel!!
Ik heb geen idee?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me af of wij hetzelfde denken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik dacht aan de meet in Hoorn.quote:
Huppel en sportenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat weet ik niet
Je bent nu aan het sporten met je zwangere dikke buik
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Wordt het een jongen of een meisje?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat weet ik niet
Je bent nu aan het sporten met je zwangere dikke buik
quote:
Doe ik heus wel eens hoorquote:
dat weet ik pas als het geboren isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wordt het een jongen of een meisje?
Dank je, nu word ik raar aangekeken door mede-passagiersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!! Wat slecht dit
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank je, nu word ik raar aangekeken door mede-passagiers
Wat moet ik met uilen en wolvenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Starwars verzameling ruilen tegen wolven en uilen?
Graag gedaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank je, nu word ik raar aangekeken door mede-passagiers
Duurt lang.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat weet ik pas als het geboren is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hahahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral die hoofd-opmerking.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Geen idee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat moet ik met uilen en wolven
Zie je dat je proeven niet moet uitsluitenquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zie je dat je proeven niet moet uitsluiten
Hey hoooow wacht! Homo? Vader?quote:
Ik wil de wolven wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar laat maar, ik verpats de wolven wel aan Monopoly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |