Geeft niks hoor, ik zat bijna te soppen op de bankquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles is de schuld van Huppel![]()
Oh... wacht...
doen jullie het allebei dan? Anders heb je niet genoeg variabelen om er een formule van te maken...quote:
Whahahahaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
In het hoekje van de tuin
[ afbeelding ]
Zou een vreemde ontdekking voor je zijn jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er nog nooit last van gehad heb...
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar mn aambeien komen wel in de buurt...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zou een vreemde ontdekking voor je zijn ja
[ afbeelding ]
Haha, ben je helemaal klaar met alle characters?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Vinnie en Huppelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ben je helemaal klaar met alle characters?
Ach, in principe is het ook in die betreffende periode wel te doen hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar mn aambeien komen wel in de buurt...
is ook bloederige lekkage van onder...
Je hebt natuurlijk wel meerdere variabelen nodig om tot een gedegen, wetenschappelijke conclusie te komen ja..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
doen jullie het allebei dan? Anders heb je niet genoeg variabelen om er een formule van te maken...
jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zie je het gebouw rechts van je?
Hier gaat iets mis!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Vinnie en Huppel
Ze gaan straks een kleine royco adopteren
Uhm sorryquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, ik zat bijna te soppen op de bank
Mooi, voor mij is die bloederige lekkage ook geen beperking...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ach, in principe is het ook in die betreffende periode wel te doen hoor
[..]
Je hebt natuurlijk wel meerdere variabelen nodig om tot een gedegen, wetenschappelijke conclusie te komen ja..
Wait what?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Vinnie en Huppel
Ze gaan straks een kleine royco adopteren
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een kleine royco
Wacht niet adopteren.... ze gaan je nu maken!
Nouja, niet dat het erg uhm.. netjes is. Sowieso tijdens de eerste twee dagen doen we het niet!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, voor mij is die bloederige lekkage ook geen beperking...
Ja, maar met 2 variabelen kan je al een basisformule maken, die wel ter discussie kan komen te staan hoor
Ik hoop dat er geen eenden in de buurt zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een kleine royco
Ik doe niet aan baby's maken!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een kleine royco
Wij doen het vaak niet in die periode, het is maar 2 keer per jaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nouja, niet dat het erg uhm.. netjes is. Sowieso tijdens de eerste twee dagen doen we het niet!
Beter dat ik m'n tieten niet ga wegen![]()
Maar dat topic
Strak plan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe niet aan baby's maken!!
Ik beperk mij tot oefenen!
Maar goed dat de ambulance ter plekke was danquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ongeluk in de straat!!
Ik hoorde ambulance dus als een ware ramptoerist kijk ik uit het raam. Ambu rijdt achter een auto en die auto remt af omdat ie naar links wil gaan. Ambu wilde hem net inhalen. KABOEM!
Sorryquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe niet aan baby's maken!!
Ik beperk mij tot oefenen!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ongeluk in de straat!!
Ik hoorde ambulance dus als een ware ramptoerist kijk ik uit het raam. Ambu rijdt achter een auto en die auto remt af omdat ie naar links wil gaan. Ambu wilde hem net inhalen. KABOEM!
Een ambulance die tegen een auto op rijdt? Fail.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ongeluk in de straat!!
Scherpschutter die Vinnie, tweede schot meteen een headshotquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry
na 2 keer seks en je bent al zwanger
Oh.... dan... uhm...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh.... dan... uhm...
Gelukkig is dat in de eggie niet zo
Auto die niet doorheeft dat er een ambu achter hem rijdt met sirene en zwaailichten! Grotere Fail!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een ambulance die tegen een auto op rijdt? Fail.
Ik hoop dat het een jongetje wordquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh.... dan... uhm...
Gelukkig is dat in de eggie niet zo
Maar waarom kan ik niet gewoon volwassen zijn?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry
Je wordt vanzelf volwassenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar waarom kan ik niet gewoon volwassen zijn?
Desnoods de buurman van Huppel en Vinniee
Een scherpschutter schiet in 1x raakquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Scherpschutter die Vinnie, tweede schot meteen een headshot
Die hoor je niet altijd in de auto hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Auto die niet doorheeft dat er een ambu achter hem rijdt met sirene en zwaailichten! Grotere Fail!
True.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Auto die niet doorheeft dat er een ambu achter hem rijdt met sirene en zwaailichten! Grotere Fail!
Moet ik een slaap verhaaltje insprekenquote:
Vin... ik moet je iets vertellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Wees blij dat je nog een tweede mogelijkheid kreegquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een scherpschutter schiet in 1x raak
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin... ik moet je iets vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |