Geeft niks hoor, ik zat bijna te soppen op de bankquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles is de schuld van Huppel![]()
Oh... wacht...
doen jullie het allebei dan? Anders heb je niet genoeg variabelen om er een formule van te maken...quote:
Whahahahaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
In het hoekje van de tuin
[ afbeelding ]
Zou een vreemde ontdekking voor je zijn jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er nog nooit last van gehad heb...
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar mn aambeien komen wel in de buurt...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zou een vreemde ontdekking voor je zijn ja
[ afbeelding ]
Haha, ben je helemaal klaar met alle characters?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Vinnie en Huppelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ben je helemaal klaar met alle characters?
Ach, in principe is het ook in die betreffende periode wel te doen hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar mn aambeien komen wel in de buurt...
is ook bloederige lekkage van onder...
Je hebt natuurlijk wel meerdere variabelen nodig om tot een gedegen, wetenschappelijke conclusie te komen ja..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
doen jullie het allebei dan? Anders heb je niet genoeg variabelen om er een formule van te maken...
jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zie je het gebouw rechts van je?
Hier gaat iets mis!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Vinnie en Huppel
Ze gaan straks een kleine royco adopteren
Uhm sorryquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, ik zat bijna te soppen op de bank
Mooi, voor mij is die bloederige lekkage ook geen beperking...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ach, in principe is het ook in die betreffende periode wel te doen hoor
[..]
Je hebt natuurlijk wel meerdere variabelen nodig om tot een gedegen, wetenschappelijke conclusie te komen ja..
Wait what?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Vinnie en Huppel
Ze gaan straks een kleine royco adopteren
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een kleine royco
Wacht niet adopteren.... ze gaan je nu maken!
Nouja, niet dat het erg uhm.. netjes is. Sowieso tijdens de eerste twee dagen doen we het niet!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, voor mij is die bloederige lekkage ook geen beperking...
Ja, maar met 2 variabelen kan je al een basisformule maken, die wel ter discussie kan komen te staan hoor
Ik hoop dat er geen eenden in de buurt zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een kleine royco
Wacht niet adopteren.... ze gaan je nu maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |