quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Nieuwe Fokke en Sukke's !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is maar een spelletje
Ik speel altijd met bekende naampjesHadden net zo goed Royco en MaleDuck kunnen zijn
Nieuwe soap.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich kan ik het goed hebben hoor alleen na een week mag er wel iets nieuws komen van mij
Die MOET in mijn foboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet ik een slaap verhaaltje inspreken
Ik ben onschuldig!!quote:
Jij en onschuldig, die combinatie bestaat niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig!!
Fokke en Sukke!!
In dat geval... het is de schuld van GvsE!! Kijk maar in mn fobo!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij en onschuldig, die combinatie bestaat niet.
Plaatje van internet plukken en tekst op klappenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
OMG hoe maak je die plaatjes dan
Geniaal dit
Ik ben zo'n leek johquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Plaatje van internet plukken en tekst op klappen
True. Op een gegeven moment is het wel flauw.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich kan ik het goed hebben hoor alleen na een week mag er wel iets nieuws komen van mij
Ik zit nu bij google images te kijken en als een tekening me aanspreekt ga ik de tekst bewerken.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nu bij google images te kijken en als een tekening me aanspreekt ga ik de tekst bewerken.
En dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Je humor bevalt me welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nu bij google images te kijken en als een tekening me aanspreekt ga ik de tekst bewerken.
En dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Ja toch.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Op een gegeven moment is het wel flauw.
Whahahaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |